Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ihminen on tavallista "kivempi" juuri ennen kuin aikoo hylätä sinut...

Vierailija
28.07.2020 |

Kuinka moni tunnistaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun tietäisi. Meillä oli vikat kuukaudet kuumaa seksiä, jatkuvaa nuolemista ja lahjoja. Sit paljastu et mies on ihastunu toiseen ja lähti. Vähän ilkeetä oli ku tajusin sen duunanneen meitä molempia yhtä aikaa...

Siis yht’äkkiä huomasit, että sängyssä oli kolmaskin osapuoli? Siis jos kerran yhtä aikaa?

Suomenkieli on rakkaani monipuolisempi. Mies seurusteli yhtä aikaa kahden naisen kanssa...

Siinä kylläkin luki, että duunasi (eli pani) molempia yhtä aikaa.

Vierailija
22/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten koittaa olla tavallista kivempi, koska haluaa antaa suhteelle vielä mahdollisuuden. Snap, tajuaakin vain, että eihän hommasta mitään tule - toinen osapuoli ei itse muutu.

Tämä minullakin tuli mieleen.

Sitä yrittää pelastaa suhteen yksinään. Mutta sitten kun huomaa että toista osapuolta ei kiinnosta, niin ei sitä enää jaksa.

Olen itsekin tehnyt tuon. Yrittänyt ja yrittänyt tekohengittää paskaa suhdetta henkiin. Ei sitä kauaa jaksanut kun toinen vaan marmatti ja tylytti.

Eron jälkee kyllä yritti makeilla ja ihmetteli että miksi lähdin niin hyvästä suhteesta 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista parisuhteesta, mutta työsuhteesta kylläkin. Normaalisti vaativa ja satunnaisen kiukkuinenkin pomo olikin yhtäkkiä parin viikon ajan todella ystävällinen. Ihmettelin vähän, että mistähän nyt tuulee... No sieltäpä hyvinkin, että pitkäaikaisen pätkätyöläisen (minun) tilalle oli katsottu uusi eikä minulle enää tarjottu uutta määräaikaisuutta.