Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ihminen on tavallista "kivempi" juuri ennen kuin aikoo hylätä sinut...

Vierailija
28.07.2020 |

Kuinka moni tunnistaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun tietäisi. Meillä oli vikat kuukaudet kuumaa seksiä, jatkuvaa nuolemista ja lahjoja. Sit paljastu et mies on ihastunu toiseen ja lähti. Vähän ilkeetä oli ku tajusin sen duunanneen meitä molempia yhtä aikaa...

Vierailija
2/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kehuu kuinka hyvä hän on juuri sinulle.

Ja sitten. Hups. Hän ilmoittaa lähtevänsä. Joku osaisi selittää tätä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Kai ideana on ettei toiselle tulisi lähdöstä niin paha mieli. Mutta oikeastihan tuo saattaa aiheuttaa vielä pahemman mielen kuin mitä tyly käytös aiheuttaisi.

Vierailija
4/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun tietäisi. Meillä oli vikat kuukaudet kuumaa seksiä, jatkuvaa nuolemista ja lahjoja. Sit paljastu et mies on ihastunu toiseen ja lähti. Vähän ilkeetä oli ku tajusin sen duunanneen meitä molempia yhtä aikaa...

Mitäpä sen on väliä, jos se lähti ..

Zincc

Vierailija
5/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aloitukseen: 

Olen huomannut toistepäin. Hakemalla haetaan riitaa, että saadaan joku tekosyy eroon tai että mies häipyy. 

Näin olen itse huomannut ..

Zinccc

Vierailija
6/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus saanut tarpeeksi miehen vttuilusta ja pskasta kohtelusta. Ennen jättämistä alkanut sit super ihanaksi ja huomioivaksi. Sängyssä kaikkea mitä toivoa voi ja muuten pelkkää lämpöä ja rakkautta.

Mies ihmettelee mitä hän on tehnyt ansaitakseen niin ihanan käytöksen ja sille tulee huono omatunto. Sit kun se seuraavan kerran mulkkuilee niin kerrasta poikki ja mies jää miettimään miten hyvän naisen menetti ja sitä vtuttaa ankarasti.

Mieluummin lähtö näin kun riidellen.

Vierailija
7/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset ainakin tekee juuri toisin päin.

Vierailija
8/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Ehkä jättämistä suunnitteleva tuntee syyllisyyttä ja parantelee omaa syyllisyydentuntoaan erityishuomiolla. Joku itsekeskeisempi tyyppi saattaa toivoa, että tällä tavalla jättää itsestään mielikuvan ihanana puolisona ja kuumana rakastajana. Paha sanoa.

Vierailija
9/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten koittaa olla tavallista kivempi, koska haluaa antaa suhteelle vielä mahdollisuuden. Snap, tajuaakin vain, että eihän hommasta mitään tule - toinen osapuoli ei itse muutu.

Vierailija
10/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vain se kivailu ennen tälliä.

Vierailija
11/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten koittaa olla tavallista kivempi, koska haluaa antaa suhteelle vielä mahdollisuuden. Snap, tajuaakin vain, että eihän hommasta mitään tule - toinen osapuoli ei itse muutu.

No minulle kyseinen henkilö rupesi viime päivinä esiintymään oikein superurhona better than ever mihin sanoin että aivan fantastisen hienoa ja arvostan tätä tosi paljon. Ja tuloksena se tänään illalla että heippa minä lähden tästä systeemistä moi moi. Eli mitä ajattelen tästä? Kannattaa olla hyvä ihminen ja reagoida kannustavasti hyviin asioihin?

Vierailija
12/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus saanut tarpeeksi miehen vttuilusta ja pskasta kohtelusta. Ennen jättämistä alkanut sit super ihanaksi ja huomioivaksi. Sängyssä kaikkea mitä toivoa voi ja muuten pelkkää lämpöä ja rakkautta.

Mies ihmettelee mitä hän on tehnyt ansaitakseen niin ihanan käytöksen ja sille tulee huono omatunto. Sit kun se seuraavan kerran mulkkuilee niin kerrasta poikki ja mies jää miettimään miten hyvän naisen menetti ja sitä vtuttaa ankarasti.

Ehkä olis kannattanut olla hyvä sängyssä jo aikaisemmin ?

Zincc

Ehkäpä mies olisi vttuillut vähemmän ;)

Vierailija
13/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä keskustellut niistä asioista, vai odottanut vaan, että se taivaan salaman iskusta muuttuu sellaiseksi, kuin sinä haluat ?

Zincc

Vierailija
14/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo TA Mikkosen entinen vaimo kertoi kuinka ihana tämä oli juuri ennen eroa, toi kukkia ja hehkutti rakkauttaan. Kunnes lemppasi vaimon kun Nina oli jo valmiiksi katsottuna. Johtuuko tuollainen käytös syyllisyydestä vai mistä, vaikea sanoa.

Vierailija
15/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yht’äkkiä huomasit, että sängyssä oli kolmaskin osapuoli? Siis jos kerran yhtä aikaa?

Vierailija
16/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yht’äkkiä huomasit, että sängyssä oli kolmaskin osapuoli? Siis jos kerran yhtä aikaa?

Suomenkieli on rakkaani monipuolisempi. Mies seurusteli yhtä aikaa kahden naisen kanssa...

Vierailija
17/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa on taas vääräleukailua....

Tuo on ihan yleisesti käytetty ilmaus tarkoittamaan sitä, että on kahdessa eri suhteessa samanaikaisesti. Voi olla, että on tullut suoraan toisen lakanoista ja hyppää muina miehinä sen toisen kainaloon.

Yli-imelä käytös viestii varmasti syyllisyydestä. Kuvittelee naiivisti, että jos on oikein ihana ennen jättämistä, toiselle jää mukamas ihanat muistot suhteesta. No ei jää, kun ihan p*skat, ja pudotus pilvilinnoista suoraan kovalle betonilattialle.

Vierailija
18/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan.

Vierailija
19/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle myös käynyt noin. Nyt tunnistin kun otit puheeksi.

Mies oli viimesen päälle ihana ja seuraavana päivänä tuut tuut tuut, eli esto. Joo meillä oli pitkä historia ja heikosti meni ennen ihanuus aikaa ja ymmärsin toki heti mitä on tapahtunut.

Eipä aikaakaan kun sain selville fbstä uuden parisuhteen joka on totta totisesti ollut olemassa yhtä aikaa.

Mikä pistää miehen käyttäytymään noin? Olisiko tosiaan iskun vaimennus yritys?

Outoa.

Vierailija
20/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olis kannattanut olla hyvä sängyssä jo aikaisemmin ?

Zincc

Ehkäpä mies olisi vttuillut vähemmän ;)

Voi kultaseni, kunpa vaan tietäisit mistä puhut :)