Olen nuori nainen enkä saa seksiä
Kyllä, tämä on mahdollista. Olen 22v, normaalipainoinen, hiukseni ovat pitkät ja värjäämättömät, kasvoissani ei ole lävistyksiä, minulla ei ole tatuointeja ja olen naamasta ihan tavallisen näköinen. Kuppikoko on B ja pituutta on 160cm.
Eikä käy flaksi, ei sitten millään. Olen jonkinlainen seksuaalinen hylkiö jota kukaan mies ei huoli sänkyynsä.
Kommentit (45)
Kuulostaa erikoiselta, koska itse 23v nainen ja tein 3vko sitten Tinderin ja bioon laitoin etten etsi mitään vakavaa (vastikään tuli ero pitkästä suhteesta). Yhteydenottoja on tullut paljon ja 3 kanssa olen päässyt jo tositoimiin :D Ja koska kuitenkin kiinnostaa nii en ole mikään huippumalli, mitat 157,5cm/ 50 kg, a-kuppi mutta kuulemma hyvä peppu. Pidän itseäni ihan suht hyvännäköisenä mutta en minään kaunottarena. 🤷🏼♀️ Kriteerit aika samat kun aapeella. Ootko ap käyttänyt tinderiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder?
Kokeiltu on. Kaksi teki oharit, yksi tuli kaatokännissä treffeille ja neljäs perui viime hetkellä tapaamisen.
-ap
Hups näin tämän vasta nyt! Mutta sinuna kokeilisin uudestaan. T: edellinen
Joo kaikki naiset ei ymmärrä sitä et, kun naisena sanot suoraan miehelle et lähetäänkö panemaan, niin suurinosa miehestä lähtee mukaan. Se nyt vaan on biologiaa et miehet haluaa nussia kaikkien kanssa ja naiset on raskauden takia valikoivampia. Eli jos naisena et saa seksiä, niin oot joko sa*tanan ruma tai hel*etin läski. Jos taas kuvailemasi normaalipainoinen nuori nainen, niin saat seksiä pelkästään tän ketjun kautta, jos haluat.
Taitaa kuitenkin kyse olla siitä, ettet halua seksiä kaikkien kanssa vaan tiettyjen miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän naisia uskalla miehet enää lähestyä kun heidät torpataan häirikköinä tai jopa ahdistelijoina. Naiset haluavat olla rauhassa, joten nyt heidät on sitten jätetty rauhaan.
Helposti uskallan, vai oletko joku sosiaalisesti täysin kyvytön juntti joka ei osaa olla ahdistelematta?
Ei likimainkaan kaikki miehet ole tissien perään. Sääret ja takamus vetoavat aika moneen mieheen. Tärkeintä on että nainen itse on sinut vartalonsa kanssa. Asenteella on hyvin paljon enemmän merkitystä kuin minkä kokoiset rinnat ovat tai minkä muotoinen takamus on tai millaiset häpyhuulet ovat!