Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko vai menetätkö energiaa ihmisten seurassa?

Vierailija
28.07.2020 |

Itse menetän enkä ymmärrä oikeastaan mitä ihmiset savat toistensa seurasta. Joko näprätään vaan puhelinta ollen ihan muualla kuin läsnä tilanteessa tai kehutaan itseä ja saavutuksiaan ja omaisuuttaan. Sit ihmetellään että "viihdyn"yksinäni niin paljon ja säälitellään ja holhotaan miten yksinäisen kurjaa ja huolestuttavaa elämäni tai siis ei-elämäni onkaan. Tungetaan myös väkisin neuvoja, mitä minun kannattaisi elämälläni tehdä, en ole pyytänyt tai halunnut mitään typeriäja vieläpä epärealistisia toisten käskytyksiä elämäni elämisen suhteen. No kyllä se helposti voittaa tuon ihmeellisen kulissi/kilpailu- seurustelun josta ainakin itselle jää vain ahdistuntu ja tyhjä olo. Joskus olen kyllä ollut paremmassakin seurassa, jossa edes hetkittäin on ollut hyväntahtoista ja kuuntelevaa seuraa, mutta ne ihmiset on jo taakse jääneet. Ja olen kyllä introvertti, mutta ihmettelen aina mitä tällä maailmalla muka olisi tarjottavana minulle tai mulla sille, kun tuntuu niin kaukaiselta kaikki ihmiset ja mitä ne nyt itse suorittavatkaan sata lasissa koko ajan vaikka hampaat irvessä jotain ja kilpailevat statuksillaan ym.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuvat turhia asioita pääosin. Enimmäkseen viihdyn yksin.

Vierailija
22/22 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat vie energiaa, joiltain harvoilta saan sitä lisää. Mutta... tämä etätyön sähköinen viestiminen energiasyöppöjen kanssa on jopa raskaampaa kuin kasvotusten puhuminen. Ja vastaavasti he joilta saan energiaa, en nyt saa sitä samalla tavalla kuin kasvotusten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla