Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voide akneen?

Vierailija
28.07.2020 |

Osaako joku auttaa, mikä olisi hyväksi todettu voide apteekista nuoren akneen? Tyttärelle tulisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basironia kannattaa kokeilla.

Vierailija
2/5 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ihotautilääkärille ajoissa, nuo apteekin reseptivapaat lääkkeet saattavat vain pahentaa ongelmaa kuivattamalla ihoa liikaa.

Minulla oli teini-ikäisenä akne, joka koko ajan paheni pahenemistaan, ja vasta ihotautilääkärin määräämistä lääkkeistä sain oikeasti toimivan avun. Toivoisin että olisin päässyt lääkäriin ajoissa, eikä ongelmaa olisi yritetty hoitaa reseptivapailla lääkkeillä, sillä ne tosiaan pahensivat aknea, ja muistona tästä on melkoiset arvet vielä näin aikuisenakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella on akne, tee tyttärellesi palvelus ja menkää ihotautilääkärille.

Omaani ei otettu todesta kun se esiintyi aluksi yläselässä, sitten rintakehässä ja aikuisiässä siirtyi kasvoihin. Liian kauan sinnittelin ilman Isotretinoin kuuria ja nyt kuurin jälkeen kaduttaa, miksi odotin.

Vaikka sitä huonoon ihoon tottuukin vuosien varrella, en voi kuvailla miten hyvältä tuntuu kun minussa ei ole finnin finniä. Arvet jäivät ja luulen, että jos kuurilla ne olisi heti selätetty, minulla olisi parempi iho. Kauan kestänyt akne myös vanhentaa ja veltostuttaa ihoa.

Luota ihotautilääkärin sanaan, älä ilman reseptiä saataviin ehdotuksiin.

Vierailija
4/5 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mitkään, meillä tytöllä auttoi vain ihotautilääkärin määräämä isotretinoiini-kuuri ja sekin vain puolisen vuotta.

Vierailija
5/5 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihotautilääkäriin nyt. Säästyy monelta murheelta ja aknearvilta.