Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen joutua useamman kerran aiheetta suljetulle osastolle kuukauksiksi?

Vierailija
28.06.2013 |

Esimerkiksi tämä mies kertoo niin

http://fi.wikipedia.org/wiki/Juha_Kurvinen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Juha Kurvisen tarina on melkoisen mielenkiintoinen, kertoo kuinka kuralla Suomen systeemi on. Mies pääsi hullujenhuoneelle, kun lääkäri ei uskonut hänen heittelevän työkseen kolmea käynnissä olevaa moottorisahaa ja käyneen vasta Pohjois-Koreassa tapaamassa Kim Il-Sungia. :D

Vierailija
2/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini saaminen hoitoon ja asianmukaiseen lääkitykseen on ollut joka kerran helvetin vaikeaa, koska hoitopaikkoja ei juuri ole ja hoito maksaa kunnille tosi paljon. Ja ulos halutaan kirjottaa heti kun mahdollista ja mieluiten niin, ettei omaiset saa asiasta tietää. 20 vuoden kokemuksella uskallan sanoa, että se joka suljetulle joutuu, oikeasti hoitoa myös tarvitsee. Useinhan vaan nuo mielen sairaudet saa ihmisestä vainoharhaisen. Salajuonia, kaikki minua vastaan, minut yritetään tappaa, koska olen tärkeä henkilö jne, jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi ainakaan ilman todella kovaa yrittämistä ja järjestelmällistä feikkaamista. Eihän sinne pääse läheskään kaikki nekään, joiden tila oikeasti sitä vaatisi, vaikka olisivat hoitomyönteisiäkin (ovat vaaraksi itselleen tai muille).

Luin muualta, että toi tyyppi on ollut useita kertoja ihan aiheesta suljetulla. Jättää itse jotain olennaista nyt kertomatta tuossa tarinassaan tai sitten kusettaa ihan suoraan.

Vierailija
4/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan siellä aiheetta on - ainakin omasta mielestään. Sama homma vankiloissa jotka on täynnä syyttömiä.

Vierailija
5/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 20:56"]

Kaikkihan siellä aiheetta on - ainakin omasta mielestään. Sama homma vankiloissa jotka on täynnä syyttömiä.

[/quote]

Myöskin suurin osa lapsista on otettu täysin aiheetta huostaan...

Vierailija
6/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohoitopäätökseen pitää kyllä aika vahvat perustelut olla ihan jo lainkin mukaan. 

Vierailija
7/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko pidempään kuin tarkkailujakson ajaksi. Minulla on siitä kokemusta. Tosin ekalla kerralla jouduin olemaan pidempään koska lääkäri tulkitsi minut väärin. Hän ei uskonut sitä mitä kerroin ja pisti sen sairauden piikkiin. 

Tiedän kyllä yhden henkilön joka on ollu pakkohoidossa jo pitkään ja minä luulen että hän on sairalassa syyttä, eli siksi ettei hänen puheitaan uskota. Parempi olla hiljaa kuin avautua vaikeista asioista jos ei halu tulla väärin tulkituksi,

Vierailija
8/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain ylinopeussakot ihan syyttä,vaikka ajoin vain 140 km/h. Vittu mitä pelleilyä.

Vierailija
9/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voi joutua pakkohoitoon vaikkei olisikaan sen tarpeessa ja kyllä myös laittomia huostaanottoja tehdään, mutta Juha Kurvisen omia juttuja lukeneena en usko että tämä olisi ollut osastolla ilman syytä.

Vierailija
11/11 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 20:59"]

En tiedä voiko pidempään kuin tarkkailujakson ajaksi. Minulla on siitä kokemusta. Tosin ekalla kerralla jouduin olemaan pidempään koska lääkäri tulkitsi minut väärin. Hän ei uskonut sitä mitä kerroin ja pisti sen sairauden piikkiin. 

Tiedän kyllä yhden henkilön joka on ollu pakkohoidossa jo pitkään ja minä luulen että hän on sairalassa syyttä, eli siksi ettei hänen puheitaan uskota. Parempi olla hiljaa kuin avautua vaikeista asioista jos ei halu tulla väärin tulkituksi,

[/quote]

Olitko vaaraksi itselle vai muille kun sait M1?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä