Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipainoiset morsiammet valitsevat hiattoman mekon,

Vierailija
28.06.2013 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:18"]

Noi sun esimerkkikuvat on normaalipainoisista naisista. Lihavat näyttäis noissa puvuissa edelleen lihavilta.

[/quote]

Kyllä nuo ovat pluskoon malleja, ja ylipainon puolella. Sitä isompi morsian tietenkin ottaa isomman koon tai sitten laihduttaa vaikkapa lievästi ylipainoiseksi, joka olisi paras ratkaisu.

[/quote]

Ovat tosiaan pluskoon MALLEJA. Eli reaalimaailmassa normaalipainoisia (jotakuinkin). Muistetaan, että normimallit on alipainoisia. En usko että noiden mallien painoindeksit juurikaan poikkeaa normaalista - ehkä vähän siellä ylärajoilla

Vierailija
22/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion valita mekkoni sen mukaan missä tunnen itseni kauniiksi ja prinsessaksi, en sen mukaan, mitä joku kuppanen akka musta ja siitä miettii. Itse asiassa ajattelin häihini kutsua vain mukavia ihmisiä, jotka ovat onnellisia puoelstani ja osaavat pitää mölyt mahassaan, vaikka kaikki ei tiptop olisikaan. En kutsu ap:n kaltaisia ilkeitä, kyttääviä ämmiä, olen poistanut sellaiset tuttavistani aika päiviä sitten.

Pidän kovasti korsetti yläosista myös muussa pukeutumisessa, joten korsettiyläosa taitaa tulla häämekkoonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:28"]

Minä aion valita mekkoni sen mukaan missä tunnen itseni kauniiksi ja prinsessaksi, en sen mukaan, mitä joku kuppanen akka musta ja siitä miettii. Itse asiassa ajattelin häihini kutsua vain mukavia ihmisiä, jotka ovat onnellisia puoelstani ja osaavat pitää mölyt mahassaan, vaikka kaikki ei tiptop olisikaan. En kutsu ap:n kaltaisia ilkeitä, kyttääviä ämmiä, olen poistanut sellaiset tuttavistani aika päiviä sitten.

Pidän kovasti korsetti yläosista myös muussa pukeutumisessa, joten korsettiyläosa taitaa tulla häämekkoonkin.

[/quote]

Et kuulosta kovin mukavalta ihmiseltä itsekään...Itse saat haukkua muita ihmisiä (kuten tuossa ap:n), mutta kukaan muu ei saa haukkua ketään?

Vierailija
24/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä riippuu täysin varralon mallista. Olen yläosaltani kokoa 40 (hääpuku 38) ja alaosa on 46. BMI28. Yläkroppa ja vyötärö muutenkin timmimpi johtuen työstä. Mulle olkaimeton mekko prinsessamaisella alaosalla sai koko kroppani näyttämään koolta 38. Kerrankin!

Vierailija
25/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalotissit ovat kyllä rumat, olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Mutta kukin tyylillään. Kaikilla ei ole niin nöpönuukaa.

Vierailija
26/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vartalon, kirjoitan Lumialla :)

Vierailija
28/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 15:18"]

Noi sun esimerkkikuvat on normaalipainoisista naisista. Lihavat näyttäis noissa puvuissa edelleen lihavilta.

[/quote]

Kyllä nuo ovat pluskoon malleja, ja ylipainon puolella. Sitä isompi morsian tietenkin ottaa isomman koon tai sitten laihduttaa vaikkapa lievästi ylipainoiseksi, joka olisi paras ratkaisu.

[/quote]

Ovat tosiaan pluskoon MALLEJA. Eli reaalimaailmassa normaalipainoisia (jotakuinkin). Muistetaan, että normimallit on alipainoisia. En usko että noiden mallien painoindeksit juurikaan poikkeaa normaalista - ehkä vähän siellä ylärajoilla

[/quote]

Kyllä kokoa 44-46 on ylipainoinen! Nuo naiset kuvissa ovat sitä kokoluokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi