11 päivää tiliin ja rahaa 700€. Kuinka hyvin sinun perheesi
Kommentit (18)
Hyppisin ilosta, jos meillä olis noin paljon rahaa 11 päivälle.
Eli kädestä suuhun elämistä. Aika huonosti olisi asiat jos noin vähän rahaa.
Mikäs siinä lomaillessa, tuohan on ruhtinaallinen summa jos laskut ovat kunnossa! Ei olisi mitään ongelmia kolmen koululaisen ja kahden vanhemman perheessä ja ylikään ei menisi. Siinähän on 60e/pv! Mihin teillä rahaa menee ja kuinka iso perheelle on, jos kerran rahan riittävyyttä epäilet?
Ei sillä vielä varsinaisesti lomailisi. Meillä päivän ruokabudjetti on koulujen loma-aikaan n. 50e. Joten ruokaan riittäisi, ja ehkä Korkeasaaressa kävisi.
Perheessä 10 hlö.
Menisi lomasuunnitelmat kyllä uusiksi jos tuolla rahalla pitäisi maksaa kaikki. Meillä ainakin menee lomalla huomattavasti normaalia enemmän rahaa. Pitäisi pysyä mökillä suunniteltua enemmän.
no mulle jää tuon verran käteen palkasta vuokran jälkeen, eli sillä summalla pärjätään 30 pv ympäri vuoden. Tai oikeestaan siis vähän vähemmällä, riippuu paljonko on laskuja tullut maksettavaksi ensin. Ei tosin olla etelän lomilla käytykään koskaan.
Todella hyvin.
Meillä on tässä lähistöllä, lyhyiden ajomatkojen päässä, hyviä uimarantoja joissa voi mm. heitellä frisbeetä, pelata rantalentistä jne.
Ei lomailun tarvitse olla, niin kuin ei meillä tänä vuonna olekaan, matkaamista turistirysästä toiseen.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 12:49"]
Hyppisin ilosta, jos meillä olis noin paljon rahaa 11 päivälle.
[/quote]
Kuten myös. Yleensä meillä jää tuo 700e kuukaudeksi käyttöön (ollaan nelihenkinen perhe).
Loistavasti. Ruokaan menisi max 300€ ja sillä syöttäisi jo ystäviäkin. Meillä on koko kuukaudelle käyttöön 900€ ja sillä syötetään 3-12 henkeä.
400 € jäisi huvituksiin tai säästöön seuraavaa matkaa varten
Täytyy ajatella myös jos tulee odottamattomia menoja. Ei tuolla rahalla pääse ulkomaille.
Hyvin pärjätään. Nyt jäi 800e kahdeksi viikoksi ja meitä on viisi. Jos alkaa loppua, niin käytetään visaa.
Tuosta summasta menisi ainakin parisataa säästöön ja lopuilla syötäis huippuhyvin ja lomailtais vrt. normaaliin tilanteeseen (kun rahaa on 400€/kk laskujen ja vuokran jälkeen). :)
Mikäs tuossa on ongelmana? Vähän yli viikko aikaa ja rahaakin 700 euroa, siis melkein 4200 vanhaa markkaa. Aivan ruhtinaallinen saldo mielestäni!
Tuohan riittää kepeästi vähän parempaankin kesäruokailuun. Tekemistä nyt on Suomen maassa ilmaiseksikin: esim. uimarannat, lasten yleiset leikkipuistot, kesän ilmaistapahtumat... Joku jäätelön osto nyt ei luulisi taloutta kaatavan.
Ei olisi mitään pulmia, kun mökillä lomaillaan. .
terv. kolmen yh
Meidän perhe 3 henkeä ei lomaile tänä vuonna. Joka kuukausi jää vähemmän käteen kuin tuo 700 € pakollisten menojen jälkeen. Nyt olen pakkolomalla..
Itsekseni olin viikon Helsingissä ja 600 meni matkoineen, yhden yön olin hotellissa, muut ystävissä ja sukulaisissa. Säästän koko vuoden, sillä olen pienituloinen ja välillä työtön.
Kyllä saa harvinaisen tyhmä olla jos tuolla summalla ei pysty 11 päivää lomailemaan..
Ihan ok sujuisi loma, tosin varmaan loppulomasta pitäisi tarkistella tilin saldoa ettei mene yli.