Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen (entinen) kalkkilaivan kapteeni 37v

Vierailija
28.06.2013 |

tai noin äitini minulle sanoi lapsena. Vaaleaihoinen joka ei ruskettunut vaan paloi punaiseksi ja vaaleni taas. Nyt vasta tänä kesänä olen alkanut ruskettua, tosi jännää näyttää ekaa kertaa elämässään ruskettuneelta kun yleensä olen muiden rinnalla kuin jossain kellarissa kesäni viettänyt olmi. Onko kellään muulla vaaleaihoisella tapahtunut iän myötä samanlaista muutosta?

Toinen rusketusihmettely on tyttäreni 8v joka on punatukkainen ja punatukkaistenhan ei pitäisi ruskettua. Tyttö onkin ollut aiemmin kalpea, mutta nyt tänä kesänä on ruskettunut kauniisti. Niin että hänen ihonsa on melkein samaa sävyä kuin vaaleanoranssit hiukset. Pisamia hänellä ei juuri ole kuin pari hassua, siskonsa on vaaleanruskeatukkainen ja vaalea ja hänellä on paljon pisamia eikä rusketu. Miten muiden punatukkaiset lapset, ruskettuvatko vai ovatko vaaleita kuten talvellakin? Itse ennen luulin etteivät punatukkaiset rusketu vaan palavat helposti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki punatukkaiset ole niitä vaaleita tyyppejä jotka ei rusketu. Kyllä punatukkaisissa on myös niitä jotka ruskettuu ihan hyvin.

Mulla muuten käynyt myös tuo ilmiö että olen iän myötä alkanut ruskettua. Olin nuorena sellainen sinertävän kalpeanvaalea, hiusten luonnollinen väri vaalea maantie. Kolmenkympin jälkeen se vähän rusketus, jota kesäisin tuli, alkoi jäädä iholle, eikä enää lähtenyt talvella pois. Nyt 39-vuotiaana olen talvella sellainen suomalaiseksi suht tumma beige (esim. Lumenen meikeistä mulla käy sävy 40, Persikkabeige, joka ei tosiaan ole vaaleammasta päästä) ja kesällä tumma pronssinvärinen.

Vierailija
2/2 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ruskettumaan kun lisäsin d-vitamiinin syöntiä reilusti. Aikaisemmin olin juuri ap:n kaltainen, en ruskettunut millään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi