Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin lohikäärmeen hetken mielijohteesta! Apua!

Vierailija
28.06.2013 |

Otin luovutetaan-ilmoituksen perusteella 105-vuotiaan, kullanvärisen lohikäärmeuroksen kotiini. En ajatellut asiaa sen enempää, ilmoituksess sanottiin sen olevan ihmisiä tappamaton yksilö, eikä kerää kuulemma kovin isoa kulta-aarrettakaan vatsansa alle. Ei pitänyt edes hönkäillä tulta sisätiloissa!

Lohikäärme on ollut minulla nyt 5 päivää, enkä tiedä, mitä tekisin! Tähän mennessä se on syönyt naapurin aikamiespojan, sytyttänyt kolme kertaa asuntoni verhot tuleen ja ottanut naapurissa asuvan vanhemman rouvan säästöt kasaan olohuoneen nurkkaan, vartioi niitä tarkkaan. Lisäksi on kuljettanut 3-vuotiasta poikaani selässä ilman halki jo useaan kertaan. Mitä teen, entinen omistaja ei vastaa enää puheluihini! Minne voin tuon otuksen viedä? Kehtaanko viedä sitä eläinsuojeluyhdistykseen tai ritarikuntaan?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tulossa yhden mummon lohari, joka on tuotu Venäjältä ennen Neuvostoaikaa. Kuulemma edelleen kerää sitä kultakasaa, joten koruja ei kannata sen lähellä pitää yllään. Tämä on siis jalolohikäärme. Ennestään oli muutama rämelohikäärme, mutta ne räjäytti itsensä. Toinen oli päässyt syömään kengänkiilloketta ja se oli siinä. Toinen sitten söi ukon kalsarit ja pam, vieläkin kuultaa se roiskejälki maalikerrosten alta. 

Ovatko rämelohikäärmeet siis itsetuhoisia? Olin juuri sellaista ajatellut lapsiperheeseen kun eivät tykkää lasten mausta ja tuo tulihomma on paremmin hallinnasssa. Mutta jos niillä on tuollaisia taipumuksia niin pitää vielä harkita.

Koska kyllä tulee lapsille sitten iso suru jos lemmikki räjäyttää itsensä.

Vierailija
22/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa uusissa taloyhtiöissä. Meille tuli lohikäärme kun oltiin hiljattain muutettu tähän ja taloyhtiö on siis uusien säädösten mukaan savuton. No, naapurit alkoivat sitten tekemään meistä kaikenlaisia ilmoituksia ja oli häätö lähellä kunnes isännöitsijä tuli omin silmin katsomaan lohikäärmettä. Nyt eletään epämukavassa tasapainossa, välillä kyllä pelko persiissä että joudutaanko uutta kotia etsimään jos joku vielä valittaa. Jos jollakulla vinkkejä miten saisi lohikäärmeen hönkäilemään mahd. vähän tulta kerrostalossa niin otetaan kaikki apu  vastaan! Viedään kyllä pihalle pari kertaa päivässä ja kesäisin ollaan paljon ihan umpimetsässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan kerätä lemmikkisi jätökset kaupunkialueella. Aika kuumottavaa astua lohikäärmeenpaskaan, istuu kuin terva eikä se ei saatana irtoa kengästä millään.

Vierailija
24/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Pyhä Yrjö hätiin!

Vierailija
25/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tulossa yhden mummon lohari, joka on tuotu Venäjältä ennen Neuvostoaikaa. Kuulemma edelleen kerää sitä kultakasaa, joten koruja ei kannata sen lähellä pitää yllään. Tämä on siis jalolohikäärme. Ennestään oli muutama rämelohikäärme, mutta ne räjäytti itsensä. Toinen oli päässyt syömään kengänkiilloketta ja se oli siinä. Toinen sitten söi ukon kalsarit ja pam, vieläkin kuultaa se roiskejälki maalikerrosten alta. 

Ovatko rämelohikäärmeet siis itsetuhoisia? Olin juuri sellaista ajatellut lapsiperheeseen kun eivät tykkää lasten mausta ja tuo tulihomma on paremmin hallinnasssa. Mutta jos niillä on tuollaisia taipumuksia niin pitää vielä harkita.

Koska kyllä tulee lapsille sitten iso suru jos lemmikki räjäyttää itsensä.

Eivät ne itsetuhoisia ole, ainoastaan epästabiileja. Niillä on kaikenlaista ruoka-aineongelmaa, joka usein ilmenee spontaanina kappaleiksi räjähtämisenä. Se on sivullisillekin vaarallista.

Vierailija
26/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varoa uusissa taloyhtiöissä. Meille tuli lohikäärme kun oltiin hiljattain muutettu tähän ja taloyhtiö on siis uusien säädösten mukaan savuton. No, naapurit alkoivat sitten tekemään meistä kaikenlaisia ilmoituksia ja oli häätö lähellä kunnes isännöitsijä tuli omin silmin katsomaan lohikäärmettä. Nyt eletään epämukavassa tasapainossa, välillä kyllä pelko persiissä että joudutaanko uutta kotia etsimään jos joku vielä valittaa. Jos jollakulla vinkkejä miten saisi lohikäärmeen hönkäilemään mahd. vähän tulta kerrostalossa niin otetaan kaikki apu  vastaan! Viedään kyllä pihalle pari kertaa päivässä ja kesäisin ollaan paljon ihan umpimetsässä. 

Kannattaa olla tosi varovainen siellä metsässä! Kuivina aikoina on metsäpalovaara. 

Vierailija
27/43 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä Yrjö, Ritarini! Tule hätiin! Syön sut asmupalaseksi! T. lohikäärme D

Vierailija
28/43 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6 lohikäärmettä. Oli pakko muuttaa omaan kivilinnaan asumaan.

Naapurit laittoivat jatkuvasti Heippalappuja ilmoitustaululle kun kerrostalossa asuttiin.

Eikä kerrostaloasuminen sovi Lohikäärmeelle.

Nyt meillä on oma linna jota ympäröi vallihauta.

Vierailija
29/43 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden heräteostos on sika. Olisit ottanut sian, siitä pääsisi kätevästi eroon syksyllä ja osa joulustressistä olisi sillä selvä.

Vierailija
30/43 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole koskaan lohikäärmeessä vaan omistajassa!!! Katso peiliin!

Vierailija
31/43 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako tuolle Daenerykselle yhtään lohikäärmettä enää, hän suosii vain sitä isointa.

Vierailija
32/43 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan onko Ruotsinlaivoilla erikseen perhe+lohikäärmelemmikki hyttejä?

Ajateltiin lähteä Tukholmaan sukulaisia moikkaamaan.

Vierailija
33/43 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

! ÄLÄ nyt varsinkaan nuorta lohikäärmettä vie metsään! Ihan sama onko maasto kuivaa vai märkää kyllä se siitä roihuaa!

Meidän lohari neidillä on ollut yskää jo muutaman päivän. Välistä vaan lieskaa leimahtaa kun 90v. tyttönen yskäisee, joten onko mitään keinoja auttaa oloa ja vähentää tulipaloja?

Vierailija
34/43 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koiran ja lohikäärmeen yhteiselo sujuu? Nyt 80 vuotias vihreä lohis tyttö täällä ja lapset haluaisivat koiran.

Vierailija
35/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten koiran ja lohikäärmeen yhteiselo sujuu? Nyt 80 vuotias vihreä lohis tyttö täällä ja lapset haluaisivat koiran.

Oi miten nuori lohikäärme tyttö teillä siellä! Alussa pidä koira ja lohis ihan erillään ja KOKO ajan kun alatte tutustuttamaan heitä toisiinsa niin aikuinen valvomassa! Mutta olisiko viisasta ensin kasvattaa lohikäärmettä vielä se 80 vuotta? Sitten katsoa koiraa kotiin?

Vierailija
36/43 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa foorumille, Muumipeikko!

Vierailija
37/43 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/43 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana mä kuolen nauruun. Olette te kyllä ihania😂😂😂😂😂

Vierailija
39/43 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö gold dragon ole lawful good? Erittäin voimakas, nuori lohikäärme sinulla on siinä! Paljon ac? Entä hp?

D&D fantasiaa. Totuus on aivan jotain muuta.

Vierailija
40/43 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun.

Mun exä varasti mun lohikäärmeen ja ei suostunut luovuttamaan sitä. Kun poliisit kävi sitä hakemassa, niin oli ehtinyt jo luovuttamaan sen jollekin toiselle, siis sinulle. Mä haluan sen takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän