Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin lohikäärmeen hetken mielijohteesta! Apua!

Vierailija
28.06.2013 |

Otin luovutetaan-ilmoituksen perusteella 105-vuotiaan, kullanvärisen lohikäärmeuroksen kotiini. En ajatellut asiaa sen enempää, ilmoituksess sanottiin sen olevan ihmisiä tappamaton yksilö, eikä kerää kuulemma kovin isoa kulta-aarrettakaan vatsansa alle. Ei pitänyt edes hönkäillä tulta sisätiloissa!

Lohikäärme on ollut minulla nyt 5 päivää, enkä tiedä, mitä tekisin! Tähän mennessä se on syönyt naapurin aikamiespojan, sytyttänyt kolme kertaa asuntoni verhot tuleen ja ottanut naapurissa asuvan vanhemman rouvan säästöt kasaan olohuoneen nurkkaan, vartioi niitä tarkkaan. Lisäksi on kuljettanut 3-vuotiasta poikaani selässä ilman halki jo useaan kertaan. Mitä teen, entinen omistaja ei vastaa enää puheluihini! Minne voin tuon otuksen viedä? Kehtaanko viedä sitä eläinsuojeluyhdistykseen tai ritarikuntaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin sen hautausmaalle. Siellä palaa niin paljon kynttilöitä, jotta lohikäärme tuntisi olonsa varmasti kotoisaksi. Ehdottaisin, että lentäisi suuren, komean ja tuuhean kuusen latvaan ja lähettäisi tulenlieskojaan sieltä.

Vierailija
42/43 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii nyt ihan hyvin koska otettiin taloon myös Jack Russelin terrieri. Se dominoi loharia ihan mennen tullen joten tänä jouluna saadaan vihdoinkin itse syödä joulukinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kuulolla? Kun aloitellaan näitä avunpyyntöketjuja ja ihmiset näkee paljon vaivaa neuvomisessa niin onko liikaa vaadittu että palataan kertomaan miten nykyään menee? Oliko neuvoista apua? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän