Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin tänään autossa 3 jättistuuttia

Vierailija
27.06.2013 |

Mies luulee, että olen kitudietillä ja odottaa hinkuen nopeita tuloksia. Kyllä vit...ttaa. Miksi olen näin heikko. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkö syy ainaiseen lihavien mollaamiseen? Laihduttavat ovat kateellisia pullukoiden ruuista. Minä olen tosiaan ihmetellyt mistä se viha voi kummuta. Heureka!

Vierailija
2/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ettei tuloksia tule (koskaan) on kitudieetissä. Mitä jos tekisit elämäntaparemontin ja sanoisit miehellesi aiheesta? Ei tee mieli tuutteja ja olo paranee oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Luulenpa etten kitudieille pysty mitenkään. Nyt on paha morkkis.

Vierailija
4/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei muuten ole mielen heikkoudessa, kyseessä on puhdas biologia. Kun olet kitudieetillä niin keho huutaa ruokaa, ja silloin näitä tuutti - suklaa -ja popcornkatastrofeja tulee.

3

Vierailija
5/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten joku voi syödä niin paljon kerralla? Eikö tullut jo yrjö? Mulla tekee tiukkaa jo yks jättis, se on jo niin iso annos, että luulisi riittävän kenelle tahansa kerta-annokseksi.

T:133kg

Vierailija
6/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:51"]

En käsitä miten joku voi syödä niin paljon kerralla? Eikö tullut jo yrjö? Mulla tekee tiukkaa jo yks jättis, se on jo niin iso annos, että luulisi riittävän kenelle tahansa kerta-annokseksi.

[/quote]

En kyl pidä edes isona määränä. Kaloreita vaan paljon :(  4. kin menee kevyesti, ja vois varmaan enemmänkin, koska litra jätsiä on pikkujuttu.. Olen 174/72

Vierailija
7/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:51"]

[/quote]

En kyl pidä edes isona määränä. Kaloreita vaan paljon :(  4. kin menee kevyesti, ja vois varmaan enemmänkin, koska litra jätsiä on pikkujuttu.. Olen 174/72

[/quote]

Ei oo todellista! Ihme että et ole oikeasti lihava kuten minä, taidat syödä paljon enemmän, ainakin määrällisesti kuin minä. Minä olen 172cm, ja jos painaisin 72kg, olisin jo tosi hoikka, ja onnellisempi kuin 20 vuoteen. Oikeasti, jos sun ongelma on vain se että syöt liian isoja annoksia, sun on helppo pienentää niitä pikkuhiljaa, ja ainakin estää lihominen edelleen. Mulla kun ongelma on vähän päinvastainen, ei tahdo pystyä niin isoon muutokseen, makeaa tekee liikaa mieli, ja "oikeaa" ruokaa ei tee mieli syödä.

T 133kg

Vierailija
8/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset on erilaisia, toiset eivät pysty syömään puolta litraa _mitään_, toisille se on alkupala. Viimeksi tänään vedin 1,5 litraa jäätelöä eikä edes tuntunut missään.

171/60

Vierailija
9/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:16"]

Hei ihmiset on erilaisia, toiset eivät pysty syömään puolta litraa _mitään_, toisille se on alkupala. Viimeksi tänään vedin 1,5 litraa jäätelöä eikä edes tuntunut missään.

171/60

[/quote]

Joo, mutta jos sut ja mut laitetaan vierekkäin seisomaan ja kysytään, kuka vetää paketin jäätelöä kerralla tai pullapitkon, niin kaikki vastaisivat että minä. Koska kaikki läskithän vetää aivan järjettömiä määriä ruokaa koko ajan, ja laihat ei syö koskaan mitään kuin pari salaatin lehteä.... 

133kg

Vierailija
10/10 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:24"]

Mies luulee, että olen kitudietillä ja odottaa hinkuen nopeita tuloksia. Kyllä vit...ttaa. Miksi olen näin heikko. 

[/quote]

Sä olet syntynyt läskiksi, joten lopeta se taistelu tuota vastaan ja keskity omaan onneesi. Sulla se sisältää jäätelötuutteja ja isoja sellaisia.