Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulla sujuksi miehen julkkisihastuksen kanssa?

Vierailija
28.07.2020 |

Kysymys onkin jo otsikossa. Tiedän, että minulla on tosi huono itsetunto ja että vika on luultavasti vain minussa. Kuitenkin koen ihan todella häiritseväksi, kun mies puhuu eräästä suomalaisesta naisjulkkiksesta ihailevasti ja kutsuu häntä ihastukseksi. Seuraa häntä jokaisessa eri somessa jne. Välillä olen jopa miettinyt, että lopetan jutun vain tuon asian tähden, sillä se tekee minulle tosi epämukavan olon, enkä tiedä onko oikein miestäkään kohtaan, että kiukuttelen asiasta.

Pelkkä ”hanki itsetunto” ei riitä vastaukseksi, sen tiedän jo itsekin. Mutta miten sen itsetunnon sitten oikein voisi hankkia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole noin lapselliseen mieheen törmännyt koskaan. Voiko juttusi olla tottakaan.

Vierailija
2/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten julkkisihastukset ja haaveilut ovat vain söpjä ja hassuja, miehillä jotain vakavampaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Enpä ole noin lapselliseen mieheen törmännyt koskaan. Voiko juttusi olla tottakaan.”

En tiedä miten voisin todistaa asian, mutta juttu on täysin totta. Ja siis mies nimenomaan kutsuu tätä julkkista ihastuksekseen. Mutta on samalla sanonut, että minun ei pidä siitä välittää. En viitsi sanoa julkkiksen nimeä ääneen, ettei vaan tule mitään tunnistuksia, mutta suomalainen, vähän verrattavissa vaikkapa Jenni Vartiaiseen (mutta kyseessä ei ole kuitenkaan Jenni).

Vierailija
4/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää varmaan tehdä sua mustasukkaiseksi. Miksi muuten sanois ääneen? Lapsellista tosiaan.

Ehdotan, että hankit oman julkkisihastuksen. Jos ei oo ketään mielessä, etsi netistä kunnes joku sun mielestä tosi seksikäs tulee vastaan. Sitten ko äijä puhelimen taustakuvaksi, lakanoihin painatukseksi, seinäkalenteria tämän kuvilla jne.

Vierailija
5/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole käytöstapoja, ei jatkoon.

Vierailija
6/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Enpä ole noin lapselliseen mieheen törmännyt koskaan. Voiko juttusi olla tottakaan.”

En tiedä miten voisin todistaa asian, mutta juttu on täysin totta. Ja siis mies nimenomaan kutsuu tätä julkkista ihastuksekseen. Mutta on samalla sanonut, että minun ei pidä siitä välittää. En viitsi sanoa julkkiksen nimeä ääneen, ettei vaan tule mitään tunnistuksia, mutta suomalainen, vähän verrattavissa vaikkapa Jenni Vartiaiseen (mutta kyseessä ei ole kuitenkaan Jenni).

Ikävä kuulla. Itse en pystyisi tuntemaan vetoa mieheen, joka selvästikään ei kovin välkky ole. Ongelma ei joka tapauksessa ole sinussa.

Vierailija
7/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten julkkisihastukset ja haaveilut ovat vain söpjä ja hassuja, miehillä jotain vakavampaa?

Alle 15-vuotias ei ole nainen.

Vierailija
8/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika jne.

Vierailija
9/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, taas palstan mammalla mopo keulii. 0/5.

Vierailija
10/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama

Vierailija
11/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä ei pitäisi olla enää mitään julkkisihastuksia. On okei ihailla jonkun työtä tai pitää jotain hyvännäköisenä, mutta tuollaiset ihastumiset ovat epäkypsää hommaa.

Vierailija
12/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ensin varmaan naurattaisi, mut sit mä tuntisin jo myötähäpeää ja toivoisin ettei se pälli mene siitä ystäville ja sukulaisille mitään sanomaan. Olisi tosi noloa. Onneksi mulla on täyspäinen mies, eikä käyttäydy noin.

Vierailija
13/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle että tuntuu pahalle kun hän puhuu tuolla tavalla. Ihastuksia toki tulee ja menee, mutta kyllä se saattaa monesti puolisoa loukata, niin ei sitä tarvitse niin kamalasti hehkuttaa.

Olen itse sitä mieltä, että terveessä suhteessa voidaan sanoa muista ihmisistä että onpas hän upea tai muuta, mutta tuollainen ihastukeksi kutsuminen vaikka puolisosta tuntuu pahalta, on loukkaavaa.

Vierailija
14/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä päälle 20-vuotiaana julkkisihastuksia, mutta olin vielä silloin käytännössä teini. Sittemmin kun ryhtyi itse ihan oikeaan parisuhteeseen, unohtui moiset julkkiksista haaveilut.

Vierailija
15/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vuosia korviani myöten rakastunut Conan O'Brieniin ja Charles Barkleyhin💔

Vierailija
16/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä tuollaisia miehiä. Itsellänikin ollut kaksi sellaista. Eivätkä ole tyhmiä, mutta se on sitä henkistä väkivaltaa. Nämä olivat narsisteja, viimeinen pahempi kuin toinen. Kiusasivat joka käänteessä toisilla naisilla. Varmaan siksi, kun itse olin aika hyvännäköinen nuorena ja olivat mustasukkaisia. Esimerkkejä tämän viimeisimmän "miehen" tempuista: Toi eteeni iltapäivälehtien kansikuvatyttöjen kuvia ja ihaili niitä, koska huomasi, että se ärsytti minua. Vielä eromme jälkeen sanoi, että "muut naiset antavat katsoa iltapäivälehteä takaapäin". Vastasin, että muut miehet antavat muuta takaapäin. En ollut kieltänyt katsomasta, mutta inhotti se. Kerran hän toi miss XL kuvaston eteeni ja kysyi, että kuka haluaisit näistä olla. Ärjäisin, että en kukaan. Lähti siitä ukko nopeasti. Kerran olin tehnyt kahta työtä päivän, aamulla 7:lta lähdin ja illalla 9:n jälkeen tulin. Hän oli naisten alusvaatekatalogin kanssa vastassa ja näytti millaiset alusvaatteet hän haluaa minulle. Heitin katalogin seinään että vie h....ttiin ne lehtesi.  Ero oli taistelua näistä molemmista miehistä. 13 vuotta erosta aikaa, en ole vieläkään toipunut.

Vierailija
17/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään erittäin kauniin tuttavani instassa, jota hän joutuu ammattinsa puolesta pitämään käy liuta miehiä omilla nimillään kehumassa ja lähettämässä sydämiä yms. Oikeinkirjoitus useilla hakusassa ja muutenkin taitavat olla enemmän elämänkoululaisia. En ollut ennen tuota uskonut, että tuollaisia ihan aikuisiakin miehiä on olemassa. Ovat siis keski-ikäisiä kuvista päätellen.

Ap:na miettisin kahdesti haluaako oikeasti olla noin naurettavasti käyttäytyvän kanssa. Jos toinen ei edes itse käsitä olevansa nolo, niin kertoohan se aika paljon. 

Vierailija
18/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hommaat oikeanlaisia vaatteita, meikkejä ja peruukin ja järjestät sille sellaisen roolileikki-illan ja -yön ettei unohda.

Vierailija
19/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sen naikkosen someen ja tykitä täyslaidallinen "v**** h**** olet pilannut elämäni jätä >miehesi nimi< rauhaan!!!!!!1

Vierailija
20/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avomies kuolaa Sanna Marinia ja twiittaa hälle sydämiä ym. En kauaa tota hyväksy.