Millä sais käynnistettyä synnytyksen? Mikä tehosi sulla?
Nyt kaikki vinkit kehiin, koitan saada tämän lapsn nyt ulos vaikka väkisin. Viikkoja 39 ja tämä helle on aivan liikaa!
Kommentit (26)
Seksi ei nyt toimi valitettavasti, olisiko muita keinoja?
ap
Suursiivous, nännien räpeltäminen, maidon pumppaaminen, sauna.
Vauvat ei yleensä synny ennen kuin ne ovat valmiita syntymään, valitettavasti se on näin. Minäkin tein kaikki luvalliset temput omien raskauksieni aikaan, mutta esikoinen syntyi kaksi viikkoa lasketun ajan jälkeen toisella käynnistysyrityksellä. Tokan lapsen kanssa käynnistysyrityksiä oli useita eikä nekään auttaneet vaan sektioon jouduttiin.
Toivon kuitenkin, että ensi yönä sinulla alkaa supistukset ja aamulla vauvasi syntyy :)
Mulla on ollut pitkään (viikon) erinäisiä oireita siihen suuntaan, että synnytys ei olisi enää kaukana. Yks ilta oli mm tunnin ajan jo kivuliaita supistuksia, mutta ne meni valitttavasti ohitse. Joten en usko synnytyksen enää kaunaka olevan.
Saunaa voisi tänään kokeilla ja nännejen hiplaamista :)
ap
Mulla ei valitettavasti auttaneet mitkään kotikonstit eikä osteopatia, jota myös kokeilin. Synnytys käynnistettiin sitten viikolla 42.
Toivottavasti sulla ap alkaa synnytys pian!
Katsottiin Rambo kolmosta, vartin jälkeen tuli lähtö kättärille
Minä kokeilin ihan kaiken mitä vaan voi kokeilla, siis ihan kaiken. Lapsi syntyi rv41. Lapsi itse päättää milloin hän syöty kotikonstit eivät valitettavasti auta ja se on fakta..
Kävin reippaalla ja pitkällä kävelylenkillä, edellisenä päivänä olin myös tehnyt 10km pyörälenkin. Puolilta öin alkoi supistella ja aamulla oli jo vauva kainalossa tuhisemassa. :)
Täällä yksi, jolla mikään kikka ei auttanut. Lapsi syntyi viikolla 42+0. Samalle päivälle oli sairaalassa luvattu käynnistys, mutta tuli sentään vapaaehtoisesti.
Pyöräilyä kokeilin eilen ja kävelyä tänään. Molemmista alkoi vain repivä kipu kyljessä, sillä ei ollut kyllä mitään tekemistä supistusten kanssa. Tuntui kun puukkoa olisi käännetty kylkeen ja ei saanut itseään suoraksi. Meni kevossa ohitse, mutta ihan sellaisia tuntemuksia en nyt hakenut :)
ap
Cytotecit, ballonki ja lopulta kp.
Rintojen hieromimen, sitä tosin piti jatkaa tunnin verran ja synnytys käynnisty vasta useita tunteja mylhemmin joten liekkö sattumaa. Mutta tolla hieromisella ny aina saa supistuksia aikaseksi joten jos on herkässä käynnistyminen niin voi kai se käynnistyäkki.
Heh,juu kaikki on yritetty molemmissa raskauksissa.Toinen tuli käynnistämällä(oksitosiinitippa) rv 42+1 ja toiseen ei tehonnut edes oksitosiini vaan sektioon jouduin rv42+0
Miten te uskallatte pyöräillä viimeisillä raskaana ollessanne?!? Ajatella, jos sattuisitte kaatumaan.... :/
Ei niin millään... Kaikkea tuli kokeiltua, mutta lopulta mentiin pitkän käynnistyksen kautta sektioon.
rankka siivous, siitä se lähti :) mutta vauvan pitää olla valmis jo tulemaan ,muuten ei tapahdu mitään .
Seksi