Millä sais käynnistettyä synnytyksen? Mikä tehosi sulla?
Nyt kaikki vinkit kehiin, koitan saada tämän lapsn nyt ulos vaikka väkisin. Viikkoja 39 ja tämä helle on aivan liikaa!
Kommentit (26)
Rukous :) Olin ihan puhki pari kuukautta kestäneiden jatkuvien supistusten vuoksi ja lopulta pyysin: "Pliis, käynnistä synnytys, en enää jaksa tätä raskautta." Synnytys käynnistyi parin tunnin sisällä viikolla 40+2.
Ei mikään. Ei edes lopulta ballonki eikä oksitosiini. Sektioon jouduttiin:/
Minulla ei sytotekit auttanu mutta ballonki oli tehokas ja synnytys lähti käyntiin muutamatunti sen laitosta.
Mulla oli kolme viikkoa oireita ja olo et syntyy koska vaan. Pyöräilin, kävelin reippaasti, tein vaikka mitä. Sitten yksi ilta kun oltiin muutama päivä lasketun ajan yli, en ollu tehny koko päivänä juuri mitään niin syntyi reilussa tunnissa. Hyvä et sairaalaan ehdittiin.
Ei auttanut mullakaan mikään. Kokeilin kaikkia vinkkejä, mitä vain kuulin eikä mikään toiminut. Vielä sanotaan, että toinen lapsi syntyy aiemmin kuin ensimmäinen, ja ensimmäinen syntyi viikkoa ennen laskettua aikaa ja toinen kaikkien temppujenkin jälkeen kaksi viikkoa yli lasketun ajan.
Synnytyksen käynnistäminen sairaalassa. Ei siihen loppuviimeks muu auta kuin cytotec ja oksitosiinitippa.