Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka 10kk juomaan mukista?

Vierailija
09.06.2013 |

Olen hörpytellyt aina ruokailuilla mukin reunalta, mutta nyt mennyt siihen, että ottaa juoman suuhun, mutta sylkee pois. Innokkaasti on ottamassa reunaa myös suuhun, mutta vetää yhtäkkiä pään pois, kun hoksaa mistä kyse. Outoa.

Osa neuvoo, että jättää tuttipullon kerralla kokonaan pois(meillä ei ole imetetty), mutta onko vähän liian julmaa? Näin helteillä, jos kuivuukin?

Ajattelin tilata tollasen Baby Björnin ensimukin. Onko kokemuksia?
Tai tuosta philips avent mukista, jossa tuollainen venttiilireuna ympäri mukin reunan?

Nokkamukia meillä en halua käyttää. Minusta se on vaan tuttipulloa seuraava riesa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä 8kk juo nokkamukista. On imetetty ja tuttipullosta ei edes osaa oikein enää juoda, joskus koetin. Itse en koe, että nokkamuki olisi mikään tuttipullon jatke. On kuitenkin kätevät noi kahvat, mistä ottaa kiinni, ja juomaa ei tule liikaa kerralla ainakaan tästä meidän mukista. Lapsi osaa myös auttavasti juoda jo itse. Eikä siis mikään sellainen muki, jota pitää imeä vaan ihan ns. normaali.

Ei kannata näin kesällä jättää tuttipulloa pois. Nesteytys on kuitenkin tärkeää.

Vierailija
2/5 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuo ajat meillä. Otti mukin molemmista kahvoista kiinni ja hulautti koko sisällön rinnukselle. Pitää vaan yrittää auttaa siinä juomisessa ja kehua ja olla kärsivällinen.

Vierailija
4/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoja kaivattaisiin

ap

Vierailija
5/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkamuki tai jatkat tuttipullon kanssa ainakin vuoden ikään. Mutta minun mielestäni nokkamuki on parempi vaihtoehto. Sellainen jossa on kaksi kahvaa ja josta oikeasti juodaan. 

http://www.minityyli.fi/?p=9140

Meillä on tuo ikean sammakkomuki, joka on ihan paras vaikka tuossa sitä haukutaankin. Tärkeintä on, että nokka on kovaa muovia kuten tässä on. Ja mukia on helppo käyttää myös ilman kantta, koska siinä ei ole mitään "ruuvausuurteitakaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän