Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana vieroitus, miten onnistuitte?

13.07.2006 |

Olen yrittänyt lopetella imetystä n 1.5 kk. Imetän edelleen kerran illalla, yöllä ja joskus aamuisin, päivisin poika juo korviketta. Nyt pitäisi imetyksestä luopua kokonaan, mutta rinnat sen kuin täyttyvät täyttymistään....mikä avuksi???!

Miten olette imettämisen lopettaneet / miten kauan siihen meni? Mielelläni imettäisin vielä kohta puolivuotiasta vauvaamme, mutta allergioiden takia imetys olisi nyt lopetettava kokonaan. Vinkkejä? =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin meillä...

Eli minulla kohta 6,5kk ikäinen poika ja eilen imetin viimeistä kertaa. Syynä allergiat. Oli kova paikka minulle itselle henkilökohtaisesti lopettaa. Mutta kuitenkin siis...aloin korviketta antamaan ensin päivällä(päiväsyötöt väheni ja jäi kokonaan viikon päästä pois) Jouduin kerran päivässä lypsämään käsin pois maitoa. En siis pumpulla mikä lisää tietääkseni maidontuloa. Sitten jäi vielä tuo ilta, yö ja aamutissit. Kolme neljä iltaa meni että sain illalla tissin jätettyä pois(poika kapinoi hieman vastaan) Ja vähän lyspin illalla vielä. Muutaman päivän kuluttua maito alkoikin selvästi vähenemään. Ei tarvinnut enää lypsää. Sen jälkeen jätin yötisut pois, mikä onnistu yllättävän helposti(syöttökerrat väheni huomattavasti) Ja sitten tuon aamutissin jätin eilen itseasiassa pois. Maitoa tuntuu olevan vielä, mutta tuskin tarvitsee enää lypsää. En tiedä oliko sinulle mitään apua, mutta rohkeasti vaan pois tisutteluja, kyllä se maito vähenee...ja tosiaan vähän lypsä pois jos paljon tuntuu olevan. Tsemppia teille allergioiden kanssa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla