Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko pukeutua bikineihin röllykkämahan ja roikkupeppusi kanssa?

Vierailija
27.06.2013 |

Itse en kehtaa. Ei edes ole mikään kauhea pömppömaha, raskausarpia tai muuta, painoindeksi jotain 22, monen mielestä oon hoikka mutta vähän löysää pintalöllöä mahassa, lievät raejuustoreidet ym. aika tavallista... mutta mieluummin en mene uimaan lainkaan ja jos menen, laitan peittävän uimamekon. 

Musta bikinit ei sovi kuin noille täysin timmeille teineille ja sporttivartaloille, joita mainokset on tulvillaan - niihin verrattuna tällainen tavis on ällöttävä paljastellessaan mahaläskinsä... (siis koen lähinnä itsestäni näin - en niinkään arvostele muita). Onko muita samalla tavalla tuntevia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänä vuonna ensimmäistä kertaa bikinit Changesta. Kerrankin onnistuin löytämään  hyvännäköisen ja HYVIN ISTUVAN bikiniyläosan + siihen sopivan alaosan! Niiden kanssa kehtaan käydä uimassa vaikka maha ja takapuoli hieman roikkuvatkin :)

Vierailija
2/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä pitäisi jo kehdata? Ap on 39.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 17:49"]

Minkä ikäisenä pitäisi jo kehdata? Ap on 39.

[/quote]

Sitten, kun on henkisesti aikuinen. Eli ei välitä tuollaisissa pinnallisissa jutuissa toisten ajatuksista.

Vierailija
4/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimamekko? Millainen se on? 

Vierailija
5/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, mutta mulla ei olekaan röllykkämahaa ja roikkupeppua, vaikka vatsa venynyt paljon kaksosraskaudessa.

Vierailija
6/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimamekko on kokouikkari, jossa on sellainen hamehelma, joka peittää pepun ja reisiä. Löytyy aika monesta paikasta nykyään. Etsi kuvia hakusanalla swimdress.

Vierailija
7/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on juurikin 39v. :D Liekö tässä vaiheessa tosiaankin on päässyt siihen pisteeseen, että muiden ajattelemisilla ei ole väliä.

Vierailija
8/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin kehtaan, sellaisina (harvoina) päivinä, jolloin ei ole kauheasti turvotusta. BMI 22. Keskivartalo paksu ja maha muhkurainen ja ryppyinen (kaksosetkin kannettu).

Vierailija
9/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans 39 v, joka eka kerran on tänä kesänä käyttänyt bikineitä - eikä tehnyt tiukkaakaan :) Masu on hiukan löllö, mutta ei haittaa!

Vierailija
10/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä aion kehdata. Takana eriasteista syömishäiriötä, bmi 20, perseen jämät roikkuu polvissa. Tänä vuonna en anna edellämainittujen haitata! Ikää 22.

Vierailija
11/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama mulla. Kävin katsomassa bikineitä, kun vanha uikkari on kulahtanut. En ostanut, ja syyt jo kerroit tuosas ylhäällä.

Vierailija
12/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. Mutta olenkin  jo aikuinen.

Vierailija
13/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella naisella taitaa olla heikko itsetunto. Katsoin just jonkun dokkarin Kuubasta, missä rehevätkin naiset oli ylpeitä omasta vartalostaan ja kertoivat rakastavansa sitä läskeineen kaikkineen. Ilmeisesti ylpeys välittyi myös miehiin, sillä kaikenkokoiset naiset sai huomiota.

Ehkä kyseessä onkin nimenomaan mainokset. Kuubassa mainonta kiellettyä, meillä taas jokainen nainen joutuu kuvapommituksen uhriksi ja vertaa ehkä haluamattaankin omaa tosielämän vartaloaan johonkin nääntyneeseen bikinimalliin.

Vierailija
14/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. 5 lasta, yksi kuollut. On kohjuja ja löllykkää, paino jojoilee ja iho roikkuu kun laihduttaa. Mutta bikinejä en jätä kaappiin.

Vierailija
15/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. Minulla on joka sorttia bikiniä, tankinia ja kokouimapukuja. Eniten tykkään tankinista, koska se on kauneimman värinen ja istuu rinnoista. Alennusmyynneistä alan etsiä paremmin istuvia bikineitä. Kroppa ei ole mallin mitoisssa, mutta jonka silmiin raskausarpeni ottavat, voi kääntää katseensa toisaalle.

Vierailija
16/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä kehtasin eka kerran :) On kolme lasta ja kyllähän ne paikat roikkuu. Ostin sellaisen "skirtinin" jossa alaosa on hamemallinen, se antaa vähän anteeksi takapuolta ja reisiä ;)

Vierailija
17/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin mutta en näe mitään syytä pukeutua bikineihin. Ne ei ole yhtään käytännölliset uidessa ja aurinkoa ei kai kukaan järkevä ihminen enää ota.

Vierailija
18/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole röllykkämahaa, mutta sitäkin löysempi ja roikkuvampi perse.

En kehtaa.

Vierailija
19/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kroppa, mutta rinnat pienet. Uimapuku näyttää rumemmalta. Bikineillä saan kropan mittasuhteen paremmiksi, siksi käytän.

Vierailija
20/23 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kevyesti pystyn. 

Sitä paitsi mä en edes omista kokouikkareita, jotenkin niitten kuppikoot ei sovi mun riipputisseilleni ja sit nää essuntaskut lerputtais pitkin mahaa siellä kokouikkarin alla. Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi