Miksi narsisti käyttäytyy kuin pelokas jänis kun kohtaa uhrinsa yksin?
Flying monkeysien seurassa on niin rehvakas, mutta kun yksin kohtaa uhrinsa, melkein tärisee pelosta ja näkee että nyt ei ole itku kaukana.
Kommentit (24)
Tuollainen narsisti asui lapsena naapurissa. Kotona oli kovasti kaveria ja mielisteli vanhempia, koulussa täysi saatana.
Jäniksiä ja apinoita😆
Mikäs eläin se joka pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Jäniksiä ja apinoita😆
Mikäs eläin se joka pelottaa?
Eläimiähän narsistit on, hyvä vertaus. Loukkaus jäniksiä ja apinoita kohtaan tosin.
Siksi tarvitsee porukan kiusaamiseen, kun kokee pienenkin uhrinsa olevan häntä voimakkaampi.
Hoviväki on tosiaankin kuin puissa hyppelevät apinat, ulina päälle ja aivot veks, kaikki mukaan :-DD
Kuinkahan lukkoon narsisti menisi, jos joutuisi kohtamaan yksin uhrinsa ja tämän kaverit?
Ei toki. Minua sylki ja löi, kaatuessani potkaisi kylkeen (olen muutenkin liikuntarajoitteinen). Mies lähemmäs 100 kg, minä tätänykyä 42 kg. Että ei pelottanut häntä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi tarvitsee porukan kiusaamiseen, kun kokee pienenkin uhrinsa olevan häntä voimakkaampi.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan lukkoon narsisti menisi, jos joutuisi kohtamaan yksin uhrinsa ja tämän kaverit?
Luikkisi pakoon välittömästi.
Kuka lohduttaisi pientä narsistia?
Kun annoin tulla samalla mitalla, huusin kaiken hänelle päin naamaa, niin melkein purskahti itkuun säikähdyksestä ja järkytyksestä..semmonen äijjä :D
Ei muuten tärise, jos kokee olevansa valta-asemassa.
On julma ja ilkeä, vie uhriltaan viimeisenkin omanarvon tunnon. Painaa toisen niin maan rakoseen kuin vain voi ikinä olla.
Tärisee jos kohtaa vahvempansa, koska on pohjimmiltaan pelokas, arka ja itsensä arvottomaksi tunteva pikkupoika tai - tyttö.
Olin erään tollasen silmätikku koulu aikana. Piti itseään jonakin parempana ja käytös oli ylimielistä muka hauskaa pikku kiusaa.
Myöhemmin aikuisena näin kerran saman tyypin yksin kaupassa kun itse olin 4 muun tyypin ( pari heistä aika kovan näköisiä kaljupäitä) menossa mökki lomaa viettämään. Kylläpä tuli äijälle kiire kun tunnisti. Lähes kauhun ilme viivähti naamalla ennen kun katosi kun huomasi seurueen. Kieltämättä tuli mieleen kouluajat ja ois muutaman sanan voinu vaihtaa😂
Ei tiedä miten toimia. No ei hätää, kyllä isi kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei toki. Minua sylki ja löi, kaatuessani potkaisi kylkeen (olen muutenkin liikuntarajoitteinen). Mies lähemmäs 100 kg, minä tätänykyä 42 kg. Että ei pelottanut häntä.
Väkivaltaan pystyy yksin, jos painii kirjaimellisesti eri sarjassa, mutta jos se (eikä muut omat temput) ei tepsi, tarvii kiusantekoon apureita. Ihmeesti se narsisti saa aina kerättyä hovin toisista niljakkeista.
Vierailija kirjoitti:
Olin erään tollasen silmätikku koulu aikana. Piti itseään jonakin parempana ja käytös oli ylimielistä muka hauskaa pikku kiusaa.
Myöhemmin aikuisena näin kerran saman tyypin yksin kaupassa kun itse olin 4 muun tyypin ( pari heistä aika kovan näköisiä kaljupäitä) menossa mökki lomaa viettämään. Kylläpä tuli äijälle kiire kun tunnisti. Lähes kauhun ilme viivähti naamalla ennen kun katosi kun huomasi seurueen. Kieltämättä tuli mieleen kouluajat ja ois muutaman sanan voinu vaihtaa😂
Olisitte menneet perään vaan. Noi tarvii kasvatusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten tärise, jos kokee olevansa valta-asemassa.
On julma ja ilkeä, vie uhriltaan viimeisenkin omanarvon tunnon. Painaa toisen niin maan rakoseen kuin vain voi ikinä olla.
Tärisee jos kohtaa vahvempansa, koska on pohjimmiltaan pelokas, arka ja itsensä arvottomaksi tunteva pikkupoika tai - tyttö.
Mua narsisti lopulta vahvisti. Ensin muserruin, miten joku voi olla noin kamala, kärsin aikani, mutta nousin lopulta. Tiedän että se on pikkulapsen tasolle jäänyt. Ei sillä ole hyvä olla koskaan. On kaikki muttei mitään, koska sisäinen tyytymättämyys pilaa kaiken. Mulla on jotain mitä se ei koskaan voi viedä ja jota se kadehtii. Usko hyvyyteen, sisäinen rikas maailma, kyky aina nousta, sinnikkyys ja asenne.
Narsistiakin typerämpiä on apinat. Heikkolahjaisia ja ohjailtavia ressukoita.
Koska yksin pelottaa :D. Tietää uhrinsa olevan henkisesti vahvempi.