Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi narsisti käyttäytyy kuin pelokas jänis kun kohtaa uhrinsa yksin?

Vierailija
28.07.2020 |

Flying monkeysien seurassa on niin rehvakas, mutta kun yksin kohtaa uhrinsa, melkein tärisee pelosta ja näkee että nyt ei ole itku kaukana.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten tärise, jos kokee olevansa valta-asemassa.

On julma ja ilkeä, vie uhriltaan viimeisenkin omanarvon tunnon. Painaa toisen niin maan rakoseen kuin vain voi ikinä olla.

Tärisee jos kohtaa vahvempansa, koska on pohjimmiltaan pelokas, arka ja itsensä arvottomaksi tunteva pikkupoika tai - tyttö.

Mua narsisti lopulta vahvisti. Ensin muserruin, miten joku voi olla noin kamala, kärsin aikani, mutta nousin lopulta. Tiedän että se on pikkulapsen tasolle jäänyt. Ei sillä ole hyvä olla koskaan. On kaikki muttei mitään, koska sisäinen tyytymättämyys pilaa kaiken. Mulla on jotain mitä se ei koskaan voi viedä ja jota se kadehtii. Usko hyvyyteen, sisäinen rikas maailma, kyky aina nousta, sinnikkyys ja asenne.

Ihanasti sanottu, näinhän se on!!

Vierailija
22/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten tärise, jos kokee olevansa valta-asemassa.

On julma ja ilkeä, vie uhriltaan viimeisenkin omanarvon tunnon. Painaa toisen niin maan rakoseen kuin vain voi ikinä olla.

Tärisee jos kohtaa vahvempansa, koska on pohjimmiltaan pelokas, arka ja itsensä arvottomaksi tunteva pikkupoika tai - tyttö.

Mua narsisti lopulta vahvisti. Ensin muserruin, miten joku voi olla noin kamala, kärsin aikani, mutta nousin lopulta. Tiedän että se on pikkulapsen tasolle jäänyt. Ei sillä ole hyvä olla koskaan. On kaikki muttei mitään, koska sisäinen tyytymättämyys pilaa kaiken. Mulla on jotain mitä se ei koskaan voi viedä ja jota se kadehtii. Usko hyvyyteen, sisäinen rikas maailma, kyky aina nousta, sinnikkyys ja asenne.

Lisään vielä, että narsisti opetti kuinka pitää puolensa, kiitän häntä siitä, ennen olin aika kynnysmatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Yksinhän narsistipuoliso kiusaa uhriaan kodin seinien sisällä. Hyvin onnistuu eikä todellakaan tärise pelosta. Seurassa esittää kaikkien kaveria.

Vierailija
24/24 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurassa esittää kaikkien kaveria, muttei todellakaan pelkää.