Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te avioliitossa olleet ja sittemmin eronneet. Heitittekö hääkuvan roskiin vai repittekö sen kappaleiksi?

Vierailija
28.07.2020 |

Huomasin naapuripihan roskisten luona ison hääkuvan jonka joku eroamassa ollut oli laittanut roskalaatikon päälle teipillä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En repinyt. Säästin lapsillemme ne. Nyt tykkäävät aikuisiällä saada ne, sillä kummatkin meistä on heille vanhempina tärkeitä ja se on heille tärkeää saada äidin ja isän vihkikuva, vaikka itse en niistä perusta. On ne kuitenkin osa minun ja isänsä elämää ja heidän ”sukuhistoriaa” vielä omille lapsilleen.

Varastossa olen pitänyt paperiin käärittyinä.

Vierailija
22/26 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella omat henkilökohtaiset syyt

kehno lanka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkuva on vielä kehyksissään, laatikossa tallessa. Vähän aikaa sitten sortteerasin vanhat hääonnittelukortit roskiin, kun nykyisen aviopuolisoni juhlista saadut kortit tuli tilalle 😂

Erosta on aikaa 10 vuotta, en siis ihan heti hypännyt avioliitosta toiseen. Ja kolmatta ei enää ole suunnitteilla.

Vierailija
24/26 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole repinyt. Yksi laatikollinen on kampetta vanhasta avioliitosta, siinä on lasten vauvakirjat, hääkuva, jotain kirjeitä ja kortteja sukulaisilta. Hääpuvun kyllä hävitin, sekä sormuksen.

En usko että hääkuvaakaan kukaan haluaa mihinkään laittaa, mutta on se tavallaan elettyä elämää ja lapset voi sitten hävittää kun minusta aika jättää.

Vierailija
25/26 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytin. En muutenkaan ymmärrä miten voisin teeskennellä että elettyä elämää ei ole. Oli paljon hyviä vuosia, sitä ei riitaisa erokaan pyyhi pois.

Vierailija
26/26 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskiin se meni.

Minä muuten olin se , joka petti ja jätti kun tapasin vain yksinkertaisesti paremman miehen.

Eli siis olet lut ka.

Fiksu olisi eronnut ensin ja etsinyt sitten uuden.

Lut killa on eri järjestys.

En koe itseäni lutikaksi, ex-miestäni ei tuntunut kiinnostavan avioliittomme ja suhteemme ylläpito enää yhtään, ja sattumalta löysin parempaa. En näe, miksi katuisin mitään, varsinkin kun uusi aviomieheni on kaikilla tavoin parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi