Äh, menin ihastumaan tyttäreni ensimmäisen poikakaverin isään...
En ymmärrä, mikä minuun on mennyt. En millään tavalla aio ikinä näyttää miehelle tunteitani, mutta kyllä tässä jo ihan sydän pamppaillee...Noloa. Epäkypsää. Naurettavaa.
Kommentit (6)
Ei mikään ihme juttu, useinhan äidit paneekin tyttäriensä poikaystäviä. Jenkeissä on esim kuuluisa äiti-tytär pari Ellie ja Desi Foxx, jotka naivat aina tyttären poikaystävää ja kuvaavat tapaukset. No ammattilaisiahan he jo nykyään ovat.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:28"]
Ei mikään ihme juttu, useinhan äidit paneekin tyttäriensä poikaystäviä. Jenkeissä on esim kuuluisa äiti-tytär pari Ellie ja Desi Foxx, jotka naivat aina tyttären poikaystävää ja kuvaavat tapaukset. No ammattilaisiahan he jo nykyään ovat.
[/quote]
Luitko sä nyt otsikkoa? :D
Mä käsitin että ensimmäisen poikaystävän isään, ei siihen poikaystävään :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:28"]
[/quote]
Luitko sä nyt otsikkoa? :D
Mä käsitin että ensimmäisen poikaystävän isään, ei siihen poikaystävään :)
[/quote]
Sama asiahan siellä on taustalla, tytär tykkää pojasta, joka takuulla muistuttaa isäänsä. Äidillä ja tyttärillä usien samanlainen miesmaku.
iik. Itse ihaistuin tyttäreni veljen isän vaimoon!
miten pääsen tästä yli. Voiko joku maksaa mun terapeutti käynnit?? En tiedä mitä tekisin. Taidan masentua.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 02:02"]
iik. Itse ihaistuin tyttäreni veljen isän vaimoon!
miten pääsen tästä yli. Voiko joku maksaa mun terapeutti käynnit?? En tiedä mitä tekisin. Taidan masentua.
[/quote]
Itseesi, hih :))
Mikäs siinä jos jannu on seksikäs ja charmantti sun mielestä. Ehkä siinä pojassa on jotain isäänsä ja tyttäressäs sua...