Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, menin ihastumaan tyttäreni ensimmäisen poikakaverin isään...

Vierailija
27.06.2013 |

En ymmärrä, mikä minuun on mennyt. En millään tavalla aio ikinä näyttää miehelle tunteitani, mutta kyllä tässä jo ihan sydän pamppaillee...Noloa. Epäkypsää. Naurettavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos jannu on seksikäs ja charmantti sun mielestä. Ehkä siinä pojassa on jotain isäänsä ja tyttäressäs sua...

Vierailija
2/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme juttu, useinhan äidit paneekin tyttäriensä poikaystäviä. Jenkeissä on esim kuuluisa äiti-tytär pari Ellie ja Desi Foxx, jotka naivat aina tyttären poikaystävää ja kuvaavat tapaukset. No ammattilaisiahan he jo nykyään ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:28"]

Ei mikään ihme juttu, useinhan äidit paneekin tyttäriensä poikaystäviä. Jenkeissä on esim kuuluisa äiti-tytär pari Ellie ja Desi Foxx, jotka naivat aina tyttären poikaystävää ja kuvaavat tapaukset. No ammattilaisiahan he jo nykyään ovat.

[/quote]

Luitko sä nyt otsikkoa? :D

Mä käsitin että ensimmäisen poikaystävän isään, ei siihen poikaystävään :)

Vierailija
4/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:28"]

[/quote]

Luitko sä nyt otsikkoa? :D

Mä käsitin että ensimmäisen poikaystävän isään, ei siihen poikaystävään :)

[/quote]

Sama asiahan siellä on taustalla, tytär tykkää pojasta, joka takuulla muistuttaa isäänsä. Äidillä ja tyttärillä usien samanlainen miesmaku.

Vierailija
5/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iik. Itse ihaistuin tyttäreni veljen isän vaimoon! 
miten pääsen tästä yli. Voiko joku maksaa mun terapeutti käynnit?? En tiedä mitä tekisin. Taidan masentua.

Vierailija
6/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 02:02"]

iik. Itse ihaistuin tyttäreni veljen isän vaimoon! 
miten pääsen tästä yli. Voiko joku maksaa mun terapeutti käynnit?? En tiedä mitä tekisin. Taidan masentua.

[/quote]

Itseesi, hih :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme