Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB voide

Vierailija
26.06.2013 |

Ostin ko voidetta cittarista, kun maksoi vain 10,50€.

Oli kahta värisävyä, light ja medium. Kaupan valoissa käteen (ranteen vaalea sisäpuoli) testattuna en osannut arvioida, kumpi on oikea joten ostin molemmat. Äsken täällä kotona testasin. Medium näytti mielestäni paremmalta, mutta mies totesi, että on liian laitetun näköinen (???mitä ikinä tarkoittaakaan). Light teki minusta melkein kalpean, mutta miehen mielestä tämä on parempi, luonnollisempi. Kumpi siis on oikea sävy?

Ja vielä, että eikös tämän voiteen pitänyt tehdä ihosta tasainen ja häivyttää epäkohdat? Tämä (light) toi kaikki ihohuokoset esille :( Teinkö huonon ostoksen kuitenkin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niistä sekoitus.

Vierailija
2/6 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niistä sekoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostit sattumoisin maybellinen bb:tä, niin teit. Se tekee käyttäjästä keltaisen.

Tee joka tapauksessa sekoitus niistä kahdesta kuten edellinen neuvoi, niin tulee parasta jälkeä.

Vierailija
4/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit siis ostopaikan ja hinnan, mutta et vahingossakaan merkkiä. Niitähän on vain joka merkillä omansa ja joillakin vielä useampiakin, jotka kaikki ovat koostumukseltaan erilaisia, jotkut parempia, toiset huonompia. No vastataan nyt kuitenkin: Teit, jos se ei sovi sinulle.

Neloselle vastaan, että minulla on sattumoisin Maybellinen light ja se sopii minulle hyvin, on riittävän vaalea ja korkeintaan hyvin vähäisesti keltapohjainen, mieluummin sanoisin neutraaliksi. Mutta niitäkin on kahta sorttia, mulla on ehkä sitä toista.

Vierailija
5/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki on se Maybelline. En muistanut tekstiä kirjoittaessani.

Viskaanko ne roskiin ja harmittelen 20€n rahanmenoa, vai voiko nuo kuienkin käyttää?

Tyhmä olin, kun ajattelin että ostampa tuota BB:tä kun sitä niin kehutaan. En arvannut että sitä "samaa", on niin montaa erilaista.

ap

Vierailija
6/6 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin käytän sitä maybelinen vaaleaa koska olen todella vaalea... siis ihan vamppyyrin vaalea... laitan tuohon kuitenkin puuterin vielä päälle ja aurinkopuuteriakin sipaisut ja tasaiselta näyttää... siinä on auringon suoja samalla joten tykkään käyttää.