Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tinderissä joku kirjoittamaton sääntö, että nainen aloittaa keskustelun?

Vierailija
27.07.2020 |

Miehet ei nimittäin aloita. Ja jos minäkään en aloita, mies poistaa mätsin parin päivän päästä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne swaippaa kuuleman mukaan melkeen kaikki oikealle 😂 ja sit muka naisilla monta miestä...

Pelkkä swaippaus oikeallehan ei vielä mahdollista yhdellekään ihmiselle viestimistä, ellei tuo minun tykkäämä ihminen ole myös tykännyt minusta.

Tinderissä hyvä pitää hakualue ja ikähaarukka tiukkana. Lisäksi sivuutta kaikki kenellä ei ole kuvaa, kuva on huono, ihminen ei näytä kiinnostavalta, profiilitekstiä ei ole, profiilitekstissä jokin turn off tai profiilissa ei ole mitään mistä oikeasti kiinnostuu. Tulee jaettua tykkäyksiäkin varsin vähän.

Vierailija
22/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksua olisi sen ihmisen aloittaa keskustelun, jonka tykkäyksestä match muodostui. Itse toimn näin eli jos tykkään profiilista ja tulee match, niin tervehdin toista. Osalla naisista tosin profiilissaan lukee, että heistä mies tekee aloitteen. Mikäli sovelluksessa käydessä huomaan uuden matchin, niin laitan hänelle viestin. Ellei henkilö vastaa, niin muutaman päivän kuluttua laitan uuden viestin. Ellei tähänkään tule muutamassa päivässä vastausta, poistan matchin.

Aika alentuvaa laittaa toista viestiä, eiköhän sen ensimmäisenkin huomannut mutta ei vaan kiinnosta ja on näitä egopojomatchaajia jotka vaan leikkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyl se miehen tulisi keskustelu aloittaa kuten livenäkin. Itse katson, että mies ei ole kiinnostunut, jos ei kirjoita heti mätsin tultua. Olen joskus kokeillut aloittaa kirjoittamisen, jos itse "teen mätsin" eli tykkään jostain minusta jo tykänneestä, mutta kukaan ei ole koskaan vastannut. 🤷‍♀️ Ja siis saan mätsejä päivittäin ja kun profiiliani jaetaan enemmän (alku ja sitten jollain tinderin algoritmillä aaltoina), niin mätsejä tulee kymmeniä päivässä. En edes odota kaikkien olevan "oikeita" mätsejä ja massa luo harhaa, mutta silti toivoisin keskustelua useamman mätsin kanssa.

Vierailija
24/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että mätsin saanut aloittaa keskustelun. Jos saan mätsin, laitan heti viestin ja näin on myös miehet tehneet. 

Vierailija
25/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt siihen, että naisia ei kiinnosta jutella. Ihan turha selittää, etteikö naisilla muka olisi tusinoittain miehiä siellä, kun se on sama jokaisen kanssa. Joten aloittakoon itse juttelun, jos kiinnostaa. Pari päivää just hyvä, siinä ajassa näkee kiinnostaako tippaakaan. Ei nähtävästi kiinnosta, ellei mitään kuulu joten eikun heivaa pois.

Olen nainen, kokeilin Tinderiä, sain parissa kuukaudessa noin kymmenen matchia, aloitin keskustelun jokaisella, kaksi vastasi, vähän juttelivat, eivät halunneet tavata.

Että se tuosta sinun yleistyksestäsi.

26/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tulee aloitteita mutta teen niitä itsekin. Vähän niin kuin sen mukaan kumpi ekaksi huomaa mätsin. Ei siinä mitään sääntöjä tarvita.

N45

Mätsinhän huomaa se ensin kuka on myöhemmin tykännyt, koska se Match lävähtää ruutuun ja vielä ehdottaa, että pistä viestiä.

Mielestäni etikettinä voisi olla niin että tämä joka myöhemmin on tykännyt aloittaa sen keskustelun, minulle sopisi jopa semmoinen ominasuus, että uudestaan ei pääse selaamaan ennen kuin on viestin lähettänyt.

Vierailija
27/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä Tinderin "sääntöjä" lainkaan. Kokeilin kesäkuussa noin kuukauden ajan, matcheja tippui hyvin vähän verrattuna siihen kuinka paljon tykkäilin.

Suurin osa miesten profiileista oli kuitenkin kauheita. Komeilla ja suosituiksi olettamillani oli lähinnä kuvia puoli- tai kokonaan alasti, lihaksien pullistelua, aurinkolaseja, biletyskuvia, kuvia viiden naisen kanssa, autoilla leveilyä, coolin ammatin korostusta. Ei kiitos!

Toisaalta vähemmän komeat/suositut miehet laittoivat hämäriä selfieitä nenäkarvoistaan, taas pelkkiä aurinkolasikuvia, tai muuten kasvojen piilottelua, peiliselfieitä jne. Vakavia, jopa vihaisia ilmeitä.

Kummatkin lähtivät poistoon.

Sitten kun joku normaali, tavallisen näköinen mies laittoi selkeän kasvokuvan, ja jotain esim. harrastuksesta, lemmikistä, vaeltamisesta, urheilusta, mistä tahansa mielenkiinnonkohteestaan, todellakin laitoin oikealle. Ja jos se harvinainen matchi tuli, laitoin viestiä ekana.

Vastauksia ei juuri kuulunut.

Kolme-neljä kirjoitti takaisin, muttei vienyt keskustelua eteenpäin eikä varsinkaan halunnut tavata.

Miten sieltä saisi edes sitä seksiä, jota kuulemma kaikille naisille tulee ovesta ja ikkunoista, kun on mahdotonta päästä fyysisesti samaan tilaan miesten kanssa?

Vierailija
28/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt siihen, että naisia ei kiinnosta jutella. Ihan turha selittää, etteikö naisilla muka olisi tusinoittain miehiä siellä, kun se on sama jokaisen kanssa. Joten aloittakoon itse juttelun, jos kiinnostaa. Pari päivää just hyvä, siinä ajassa näkee kiinnostaako tippaakaan. Ei nähtävästi kiinnosta, ellei mitään kuulu joten eikun heivaa pois.

Olen nainen, kokeilin Tinderiä, sain parissa kuukaudessa noin kymmenen matchia, aloitin keskustelun jokaisella, kaksi vastasi, vähän juttelivat, eivät halunneet tavata.

Tuo yleistys koskee uskoakseni alle 35-vuotiaita (suunnilleen) ja perusnättejä naisia.

Vierailija
29/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan se sitten on merkillistä, ettei kaltaisiasi naisia koskaan satu kohdalle ja kaikki on tuppisuita.

Vierailija
30/30 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo yleistys koskee uskoakseni alle 35-vuotiaita (suunnilleen) ja perusnättejä naisia.

Niin ja mitäpä sitä itseään vanhempia tai sen näköisiä naisia matchaamaan jotka ei sytytä. Aivan samahan se on naisillakin ulkonäön ja iän kansaa. Mutta jos se perusnätteyskin on jo aivan liikaa vaadittu niin huhhuh. Vaikea kiinnostua tylsistä pullanaamoista.