Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurvikas vartalo hävettää!

Vierailija
26.06.2013 |

Aluksi, en todellakaan ole ylipainoinen ja kuntosalilla käy 4 kertaa viikkoon tekemässä muutakin kuin polkemassa kuntopyörää ja lukemassa lehtiä. 

Minua vaivaa edelleen se esiteiniajoista tuttu häpeä kroppaani kohtaan. Olen siitä usein saanut kehuja, jalkani ovat suht pitkät, vatsa timmi, vyötärö erottuva ja takapuoli timmi mutta isohko, vähän sellainen JLO -tyyppinen. Rintanikin ovat ihan sopusuhtaiset kroppaani nähden vaikkeivat megalollot olekaan. Vaikka näin objektiivisesti ajateltuna kuulostaa ehkä hyvältä, en voi olla kadehtimatta poikamaisia kroppia. Minua ahdistaa vartaloni, koska tietyllä tavalla häpeän "naisellisia avujani". Olisin oikein mieluusti rinnaton ja lantioton, koska en ole sellaista keikistelijätyyppiä. 

Voiko tästä tunteesta jotenkin päästä eroon, tai oppia nauttimaan kropastaan ilman häpeää? Ikää minulla "jo" 25, mutta edelleenkin koen tarvetta peittää rinnat jne. Tämä heijastuu seksiinkin, kun assosioin ison pepun ja rinnat tavallaan sellaiseen negatiiviseen rehevyyteen, vaikken siis missään nimessä ylipainoinen olekaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei TODELLAKAAN ja MISSÄÄN NIMESSÄ ole sitten lihava tai ylipainoinen muistakaa se! Sehän olisi ihan kertakaikkisen kaameaa härregyyyd!!

Ajatella, että jollakulla on "ongelmat" tuota tasoa. Onnea siitä.

Vierailija
22/26 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 13:15"]

Olet siis jäänyt vangiksi siihen yhteiskunnan ja median välittämään patriarkaaliseen kuvaan siitä, että kaikki "miehekäs" tai "poikamainen" on hyvä, naisellinen paha. Häpeät naiseuttasi, koska olet oppinut siihen, että se on jotenkin vääränlaista, rumaa, hävettävää, peitettävää. Äiti- ja isäsuhde on voinut vaikuttaa tähän paljonkin

Katsele täältä vartaloja http://www.mybodygallery.com/
 Ovatko muut sinun kokoisesi ja muotoisesi naiset häpeällisen näköisiä?

[/quote]

Voin lyödä vetoa, että tuolla linkin saitilla noi naiset on valehdelleet painoansa alas päin. Ainakin jos vertaan omaa vartalokuvaani samnpainoisiksi/pituisiksi itsensä ilmoittaneisiin, noi naiset on todella läskejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 00:14"]

Olet siis jäänyt vangiksi siihen yhteiskunnan ja median välittämään patriarkaaliseen kuvaan siitä, että kaikki "miehekäs" tai "poikamainen" on hyvä, naisellinen paha. Häpeät naiseuttasi, koska olet oppinut siihen, että se on jotenkin vääränlaista, rumaa, hävettävää, peitettävää. Äiti- ja isäsuhde on voinut vaikuttaa tähän paljonkin

[/quote]

Voin lyödä vetoa, että tuolla linkin saitilla noi naiset on valehdelleet painoansa alas päin. Ainakin jos vertaan omaa vartalokuvaani samnpainoisiksi/pituisiksi itsensä ilmoittaneisiin, noi naiset on todella läskejä.

[/quote]

Tai sitten sinulla on vääristynyt minäkuva?

Vierailija
24/26 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 00:14"]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten sinulla on vääristynyt minäkuva?

[/quote]

Vertaan valokuvaa vartalostani heidän kuviin. Ja toiseksi en usko ,että yhdelläkään samakokoiseksi itsensä kertoneella on yhtä pieniä ympärysmittoja. Samankokoisilla tuolla näkyy roimasti läskiä, minulla erottuu lihakset.

Vierailija
25/26 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/26 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 23:24"]

Mulla vähän samanlaisia kokemuksia, minäkin koin häpeää silloin nuorena kun kuljin tiukissa vaatteissa kesällä, kaikki katsoivat ja kommentoivat. 

[/quote]

Ojoi, mitä krokotiilinkyyneleitä! Nyyh, olen täydellinen kauneusihanteen mukainen nainen ja saan katseita, kun korostan sitä tiukalla vaatetuksellani. Voi minua. :'(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan