Avatkaa mulle Erini 'Ei taida tyttö tietää' biisin sanat
siis kenen kanssa se mies nyt on 'mun mies ei oo vapaa vielä'. Siis joku pimatsukka yrittää kaapata kertojan miehen, vai toisinpäin?
Ei päätä eikä häntää koko biisissä muutenkaan
Kommentit (27)
Voi hellanlettas. Sanoittakaa itse paremmin ja tulkaa sen jälkeen tänne vinkumaan "huonosta" tekstistä.. Pah!
Tuntui puhkisoitetulta jo toisella kuuntelukerralla. Pelkkää kertosäettä koko biisi. Ja se jälkikaneetti "vielä" tulee aina ah niin melankolisesti.
Off topic mutta Yle Suomessa on onnitteluohjelma ja mummi ja pappa toivottivat onnea kuusivuotiaalle tyttöselle ja tämä oli heidän toivebiisinsä sille lapselle.
Äijän puhelinta vilkaisen
Mitä hittoa?
On hymiöö, on sydämii, "oisko kreisii olla ystävii?
Koska nähtäis, minne mentäis?
Kaikkee tehtäis silmät kii"
Ton perusteella hmettelen, ettei mies ole jo vapaa ... :D
Ihanasti Erin on osannut tehdä ironiaa just tuollaisesta lapsellisesta elämänvaiheesta kun ollaan niin aikuisii ja päästään baariin, mutta kuitenkin ollaan niin pentuja niin pentuja. :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 10:43"]
Off topic mutta Yle Suomessa on onnitteluohjelma ja mummi ja pappa toivottivat onnea kuusivuotiaalle tyttöselle ja tämä oli heidän toivebiisinsä sille lapselle.
[/quote]
No jos toi biisi nyt sattuu oleen sen kuusvuotiaan lemppari tällä hetkellä, niin mitä niiden isovanhempien olis pitänyt toivoa? Maan korvessa kulkevi?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 13:21"]
upea laulaja.
[/quote]
Oikeasti olet tuota mieltä? Mun mielestä se honottaa nenäänsä ja kiekaisee vähän väliä kummallisesti.
Väärin. Mun mielestä Erin ei honota vaan se honottaja oli Jonna. Aaarg, sen ääni sai ärtymään. onneksi nylon beatin menestyjäksi tuli Erin, eikä Jonna!
[/quote]
[/quote]
Mikä jonna? En tunne sellaista. Tässä puhuttiin Erinin lauluäänestä, ja se kyllä honottaa.