Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle... Seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
27.07.2020 |

Vai olisiko sussa piirteitä, jotka ärsyttävät sinua itseäsi? Oma vastaukseni: olisin aika rasittava seurustelukumppani, en ymmärrä, miten mies jaksaa mua.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hetero ja nytkin toivoisin olevani joku muu, joten en halua seurustella kanssani.

Vierailija
62/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä. Olen huolien uuvuttama, rasittunut, iloton, lihonut. En kyllä edes haluaisi suhdetta, en jaksaisi nyt panostaa. Myöhemmin toivottavasti tilanne on eri ja oma kuntoni parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta en haluaisi seurustella näin epävarman ihmisen kanssa.

Vierailija
64/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi koska olen kylmä, epäsosiaalinen ja rakkaudeton. En oikein kykene osoittamaan välittämistä muita kohtaa, en kykene tekemään suunnitelmia ottaen huomioon toisen ihmisen. En ole parisuhdemateriaalia. Jos seurustelisin jonkun rakastavan kanssa, se olisi sille toiselle ihan hirveää. Jos seurustelisin toisen samanlaisen kanssa, niin mitä ihmeen järkeä olisi edes seurustella kun kumpaakaan ei kiinnosta se toinen? Sama kun ei olisi edes yhdessä tai oltaisi vaan jotain tuttavia.

Vierailija
65/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia tietenkin tulee kyllä ja ei ja siltä väliltä. Kysymys on luonteen yhteensipivuudesta samanlaisen kanssa. Toiset sopii,toiset ei. Jos väännetään raitalangasta leikkien, että luonne on muoto, Niin kaksi tiiltä sopii hyvin yhteen suurella tasaisella kosketuspinnallaan, kun taas kaksi palloa koskettavat toisiaan vain yhdessä kohdassa.

Vierailija
66/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan seurustelisi.

Minulla on maailman paras 17 vuotta nuorempi avovaimo.

Sen lisäksi joka viikko vähintään 3 uutta sukupuolikumppania iältään 25 v tai alle.

M 55

B....

Vierailija
67/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tästä syystä olen sinkkunainen, ilman aikomusta sitoutua kenenkään paitsi itseeni ja lemmikkini hyvään hoitamiseen.

Vierailija
68/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurustelisin. On minulla huonot puoletkin, mutta olen loppujen lopuksi aito, huumorintajuinen ja hyväntahtoinen.

Vierailija
69/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako samansisältöistä aloitusta ajattelit tehdä?

Teit jo: Hyppäisitkö sänkyyn kloonisi kanssa?

Poistoon!

Vierailija
70/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on aika tyypillinen narsistitestin kysymys.

Kuinka niin? Itse ajattelen tämän kysymyksen niin, että se herättelee ajattelemaan mitä annettavaa minulla on parisuhteeseen ainaisten vaatimusten sijaan.

Jos haluaa seurustella itsensä kanssa, niin silloihan iyseään pitää seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä kiinnostavana.

Vierailija
71/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oon varattu.

Vierailija
72/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on aika tyypillinen narsistitestin kysymys.

Kuinka niin? Itse ajattelen tämän kysymyksen niin, että se herättelee ajattelemaan mitä annettavaa minulla on parisuhteeseen ainaisten vaatimusten sijaan.

Jos haluaa seurustella itsensä kanssa, niin silloihan itseään pitää seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä kiinnostavana.

Olen eri, mutta itse vastasin omalta osaltani kyllä – vaikken pidä itseäni varteenotettavana vaihtoehtona _muille_. :D Itsensä kanssa kun olisi niin paljon rennompaa, ei tarvitsisi stressata mitään raskausarpia tai riipputissejä tai riidellä tiskivuoroista tai hävetä räjähtävää krapularipulia.

Vierailija
73/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultaisiin oikein hyvin toimeen. Nesteet virtaisi joka päivä kinkkisissä merkeissä. Harrastus projektit olisi mukavampia kun kaksi tekemässä. Sitten välillä vois pelata pelejä sylikkäin.

Vierailija
74/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan seurustelenkin. Emme deittaile nyt muita ja harrastamme seksiä itsemme kanssa. Keskustelemme päässämme ja yritämme kannustaa itseämme.

Ideaalilla kumppanilla ei olisi ihan samanlainen persoonallisuus kuin minulla. Kumppaniksi minulle sopii vähemmän syvällinen, sosiaalinen ja tekevä ihminen unelmoijan vastapainoksi.

Vierailija
75/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen tällä hetkellä oikean käteni kanssa. 

Vierailija
76/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako samansisältöistä aloitusta ajattelit tehdä?

Teit jo: Hyppäisitkö sänkyyn kloonisi kanssa?

Poistoon!

Öh, sori. En ole bongannut, että aihetta on jo käsitelty enkä ole tuota edellistä keskustelua aloittanut. So, relax, dude.

Vierailija
77/78 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat arvot, mielenkiinnon kohteet, sujuva kommunikointi ja yhteisymmärrys, toisen oikkujen ymmärtäminen, täysi luotettavuus ja kyky sekä halu sitoutua, romanttisuus, samat halut seksin ja läheisyyden suhteen.... aika täydelliseltä kuulostaa. Kyllä. Sukupuolen saisi toki vaihtaa.

Vierailija
78/78 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei.

Voisin seurustella normaalin näköisen, kokoisen ja oloisen kanssa. Voisin myös seurustella ihmisen kanssa, joka on kiinnostava, empaattinen, kuunteleva, omaa omaa elämää, harrastaa monipuolisesta, on kohtelias ja muutenkin ihan jees. Seurustelisin koska hän haluaisi suhteen, olla suhteessa tasavertainen, huolehtiva ja rakastava.

En voisi seurustella, jos saisin tietää totuuden menneisyydestä ja epäonnistumisista sekä niiden vaikutuksesta nykyiseen tilanteeseen ja henkiseen tilaan.