Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle... Seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
27.07.2020 |

Vai olisiko sussa piirteitä, jotka ärsyttävät sinua itseäsi? Oma vastaukseni: olisin aika rasittava seurustelukumppani, en ymmärrä, miten mies jaksaa mua.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kaksi minua ei pääsisi edes ensitreffeille. Kumpikaan ei kehtaisi pyytää :D

Vierailija
22/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. En ainakaan haluaisi seurusella toisen paljossa samanlaisen kanssa kuin, mitä itse olen. En tiedä mitä tämä keroo minusta muta täydennän, että  olen monesti paljon ankarampi itseäni ja omia virheiäni kohaan kuin muita kohtaan olen joviaalimpi. Muita saattaa toisiinaan ärsytää kun puhun tai ainakin välillä mutisen itsekseni... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisin seurustella kaltaiseni ilkeän sian kanssa. Mutta muille maskaan hyvin ja ihan kivoja kakkoskierrosvirityksiä ollut.

Vierailija
24/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa oli käsittääkseni idea, että osaa kuvitella itsensä toisen näkökulmasta, siis mies olisi naisena/toisinpäin etc..

Kyllä, voisin, sydämestäni voin sanoa sen.

Koska itseni kaltainen nainen, erilainen osittain tietenkin, sytyttää minua.

Vaikea näin äkkiseltään tuota tarkemmin avata :D

Vierailija
25/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta arki olisi varmaan aika lennokasta. Olen luova ja idearikas, ja keksin paljon tekemistä, menoja, hankintoja, matkoja, milloin nyt mitäkin.

Onneksi mies on rauhallisempi järjen ääni, joka valikoi parhaat ajatukset toteutukseen eikä lähde ihan joka juttuun mukaan.

Vierailija
26/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella. Juuri nyt olen rakastunut sydämeni valoon 😂

Vierailija
27/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen jollaisia ihailen. Mutta olen hetero. Olen varattu. Usein minua lähestytään , pyydetään treffeille ja halutaan tutustua. Kuulen ne lauseet että olen mielenkiintoinen ja erittäin viehättävä. Pidän itsekin itseäni viehättävänä ja olen mielenkiintoinen,älykäs,elämälle utelias. Hyväsydäminen.

Oi ihana!

Vierailija
28/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kyllä :) huumorintajuni on sarkastinen ja otan melkein kaiken aika rennosti. En nipota turhasta parisuhteessa ja lasken ensin kymmeneen ennenkuin sanon mitään jos alkaa ärsyttää. Luulen, että tämä johtuu siitä, että lapsuudessa todistin äidin tiuskimista ensin isälle ja sitten isäpuolelle ja vannoin aina että itse en kyllä tule samanlaiseksi.

Seurustelisin mieluummin sun kuin itseni kanssa.

Vierailija
29/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella, hyvää ruokaa ja paljon seksiä olisi tarjolla, samoin syvällisiä keskusteluja ja toisen tukemista unelmissaan. Toisaalta olen synkkyyteen taipuvainen, joten ehkä kaksi sellaista eivät sopisi yhteen.

Ei voi vajota synkkyyteen, jos on tuplamäärä kaikkea tuota mitä luettelit.

Kiitos, olipa kivasti sanottu. Ei tullut edes itse tajuttua tuota, koska negan kautta ajattelin taas tämänkin. 😂

Vierailija
30/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen rakastava, hyväksyvä, elämänmyönteinen, iloinen, aikaansaava, huumorintajuinen, luotettava, intohimoinen (siis laajemmin kuin vain seksuaalisesti) ja tosi hyvää seuraa. Viihdyn myös yksin, minulla on omia ystäviä ja harrastuksia ja suon sen myös puolisolleni. Olen kannustava, tukeva ja myötätuntoinen. Särmää löytyy sen verran, että kiinnostus pysyy yllä. Kehitän itseäni jatkuvasti, olen avoin uusille asioille.

Vierailija
31/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Mä tartten kumppanin, joka on rauhallisempi, hiljaisempi, vähemmän temperamenttisempi ja ehkä myös siistimpi (olen laiska kotitöissä) kuin minä. Siis sellaisen, joka tasapainottaa mua. Lisäksi oon aika ankara itselleni, joten toivoisin saavani kumppaniltani kannustusta. Oon aika huono kannustaa itseäni.

Toisaalta mun kanssa saisi tehdä mahtavia reissuja, liikkua ja oleskella paljon luonnossa ja seksiäkin riittäisi.

Vierailija
32/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen hetero.

Vierailija
33/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti joissain asioissa sietämätön, mutta ne asiat eivät ole itselleni tärkeitä.

Vierailija
34/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä mä sanon etttä en mitenkään ylpeile omien kovien arvojen kansssa. Muttta kait sekin on jokin evoluuution tuotos etttä pitäisi saaada aikaan jotakin kuten rakentaa koti perheellle ja suojellla heitä.

Mietiiin tässä justiin yksi päivä että mikä on onnellisen avioliiton salaisuus ja mietin kun esiim juha sipilällä ja toni wirtasella on oma autotalli jonne päääsevät aina välillä puuhailemaan omia askareitaan, mietiin että siinähän se salaisuus juuri on että tavallaaan ihminen kun kaipaa smyös sitä omaa vapauttta sekä nainen että mies liitossa että mikä on selllainen pieni arkinen asia joka tuo tämän ns vapauden elämäään jotta molemmat voivat myös liitossa tehdä omia hommiaaan ja sitten myös nauttia yhteisestä ajasta yhdesssä tasapainoinossa.

Vierailija
35/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylllä mä sanon etttä en mitenkään ylpeile omien kovien arvojen kansssa. Muttta kait sekin on jokin evoluuution tuotos etttä pitäisi saaada aikaan jotakin kuten rakentaa koti perheellle ja suojellla heitä.

Mietiiin tässä justiin yksi päivä että mikä on onnellisen avioliiton salaisuus ja mietin kun esiim juha sipilällä ja toni wirtasella on oma autotalli jonne päääsevät aina välillä puuhailemaan omia askareitaan, mietiin että siinähän se salaisuus juuri on että tavallaaan ihminen kun kaipaa smyös sitä omaa vapauttta sekä nainen että mies liitossa että mikä on selllainen pieni arkinen asia joka tuo tämän ns vapauden elämäään jotta molemmat voivat myös liitossa tehdä omia hommiaaan ja sitten myös nauttia yhteisestä ajasta yhdesssä tasapainoinossa.

Etttä mikä on se pitkän liiiiton salaiasuus niiin se on varmaan ehkä juuuri se autotalli.

Vierailija
36/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olettaen että nämä lapset olisivat yhteisiä. Mutta jos olisin yh, niin en seurustelisi itseni kanssa. Silloin olisin niin kuormittunut, että pintaan nousisi takakireys, joka siellä aina väijyy odottamassa väsynyttä hetkeä, kun en skarppaa luontoni kanssa.

Vierailija
37/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek: Jos mä oisin sä

Vierailija
38/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOT kirjoitti:

Seurustelen jatkuvasti itseni kanssa ja ihan hyvin tulen toimeen.

Samoin, taidan seurustella jo itseni kanssa. Ja hyvin menee.

Vierailija
39/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestäisi itseäni, koska olen jokaisen suhteeni pilannut liialla hätiköinnillä ja liioitellulla draamalla jonka jälkeen aina pyytelen anteeksi vaikka olisin löukattu osapuoli.. Paitsi että toisaalta niinhän on juuri käynyt, koska nimenomaan enää seurustelen vain itseni kanssa.

Vierailija
40/78 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurustelisin. Ja olen melkein seurustellutkin, eksäni oli nimittäin todella samanlainen luonteeltaan, vaikka joitain erojakin oli. Suhteemme loppui, koska lapsitoiveet eivät kohdanneet, muuten olisimme varmaan ikuisesti yhdessä. Oli todella helppo ja ihana 13 vuoden suhde, jota muistelen edelleen lämmöllä.