Muistaako kukaan enää Dempsey&Makepeacea?
Jotenkin tuntuu kuin tämä sarja olisi muistoissa jäänyt muiden kasarihittien, kuten Miami Vice ja Dynastia, varjoon.
https://3.bp.blogspot.com/-eUEkqvudtbc/TuEVTc-9zBI/AAAAAAACVcs/eaVL3Ec-…
Kommentit (8)
Muistan hyvin. Hyvännäköinen kaksikko. Saisi tulla uusintana, kun telkkarin tarjonta on taaskin luokatonta kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvin. Hyvännäköinen kaksikko. Saisi tulla uusintana, kun telkkarin tarjonta on taaskin luokatonta kuraa.
Michael Brandon (Dempsey) ja Glynis Barber (Makepeace) ovat sittemmin olleet siviilissä aviopari.
Mun isosisko tykkäs Taisteluparista mutta ite pidin Konnankoukkuja kahdelle, koska se oli hauskempi. Siinä oli myös ylellisemmät miljööt, mikä viehätti mua pienenä. Taisteluparissa kaikki oli aina ruskeaa, harmaata ja rumaa. Toki Lontoohan oli ja on ruskea, harmaa ja ruma kaupunki.
Muistan! Ja muistan konnankoukkuja kahdellekin. Molempia tuli tuijoteltua. Saisi tulla uusintana. Kuten myös Dynastia! Miksei sitä ole uudestaan näytetty?
Suosikki yli muiden on silti Villi Pohjola.
Muistan ihmetelleeni jo silloin sitä, että kahden päänäyttelijän pupillit olivat laajentuneet aina kun he sarjassa puhuivat keskenään.
Tulihan siihen selitys myöhemmin. Ei kukaan osaa näytellä sellaista, mutta sopi harvinaisen hyvin juoneen, missä he kiistelystä huolimatta tunsivat vetoa toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun isosisko tykkäs Taisteluparista mutta ite pidin Konnankoukkuja kahdelle, koska se oli hauskempi. Siinä oli myös ylellisemmät miljööt, mikä viehätti mua pienenä. Taisteluparissa kaikki oli aina ruskeaa, harmaata ja rumaa. Toki Lontoohan oli ja on ruskea, harmaa ja ruma kaupunki.
Mä tykkäsin noista molemmista sarjoista tosi paljon. Saisivat tulla uusintoina molemmat.
Taisteluparissa Dempseyn ja Makepeacen välinen kemia oli niin vahvaa ja ilmiselvää, että sitä ei voinut olla huomaamatta. En yllättynyt, kun luin, että ovat pari myös siviilissä. :)
Muistan. Makepeacen tukka oli sen ajan "Rachel".