Tajusin, että nautin miesten vikittelystä, vihjailuista ja suorista ehdotuksista, tuhmien puhumisesta
Juuri sain olla ”oma itseni” yökerhossa ja ai että kun nautin täysin rinnoin! Tunsin että nyt olen oma itseni ja elän, näen maailman kaikkine väreineen ja vivahteineen. Nappasin upean miehen sänkyyni. Oli pieni järkytys kuitenkin huomata, miten paljon sydämeni pohjasta nautin tuollaisesta vikittelystä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun nappasit AP! Ja kivaa kun saat paljon kehuja ja huomiota kun siitä nautit :) Olen itse vähän samanlainen, mutta vielä enemmän nauttisin tehdä tuota miehille: kehua, vikitellä, jutella ja ehdotella vaikka mitä ihmeellisyyksiä ja tuhmuuksia. Tosiasia kuitenkin on että harva mies innostuu tällaisesta käytöksestä. Sukupuoliroolit on kyllä yksi tylsimmistä asioista maailmassa.
Nyt ymmärsit väärin eli minä naisena teen tuota miehille!
Ap
No nyt! Hyvä AP!!! Mutta sun täytyy kyllä olla ihan mielettömän kaunis jos useampikin mies tuosta innostuu :D
Sama homma. Helkkarin sytyttävää, jos löytyy vastapeluriksi mies (miehiä), joka myös nauttii. Tosin näin parisuhteessa nykyisellään joutuu tuota vikittelyä himmaamaan... :D Oma mies ei syty sellaisesta, nauttii enemmän lähiksestä peiton alla ja melkein kaikki muu sen ulkopuolella on liian villiä. Harmittaa.
Hyvä kun nappasit AP! Ja kivaa kun saat paljon kehuja ja huomiota kun siitä nautit :) Olen itse vähän samanlainen, mutta vielä enemmän nauttisin tehdä tuota miehille: kehua, vikitellä, jutella ja ehdotella vaikka mitä ihmeellisyyksiä ja tuhmuuksia. Tosiasia kuitenkin on että harva mies innostuu tällaisesta käytöksestä. Sukupuoliroolit on kyllä yksi tylsimmistä asioista maailmassa.