Tupakoiva nainen näyttää aina roskasakilta.
Posket lommolla baarin pihassa toinen käsi vatsan ympäri kiedottuna röyhyttelevä nainen on mielestäni väistämättä alaluokan näytekappale. Juuri ja juuri siedän miehillä saman tavan. En tiedä, miksi se naisilla näyttää mielestäni niin vastenmieliseltä. Ehkä siksi, että olen itse nainen, enkä voisi kuvitellakaan itselleni niin noloa ja säälittävää tapaa.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:48"]
Miehet ovat ihan yhtä kuvottavia. Säälittäviä ihmisiä, jotka pilaavat oman elämänsä, läheistensä elämän ja usein myös täysin tuntemattomien ihmisten elämän.
[/quote]
No olet kyllä oikeassa tuossa.
-ap
Ja mitä kauniimpi on, niin sitä isomman inhon se mussa aiheuttaa. Varsinkin jos näyttää myös siltä, että on rikas, niin voi yökötys. En tiedä miksi sallisin tupakoinnin enemmän oikeasti roskasakille ja ärsyttää, kun koulutettu ja varakas vetää tyhmänä tupakkaa jossain kulmalla.
Niin, onhan se ällöttävä tapa melkein yhtä ällöttävä kuin tapa lajitella ihmiset roskasakkiin ja koulutettuihin+varakkaisiin. Onneksi olet itse täydellinen niin voit huokaista helpotuksesta ja jatkaa ylimielistä paheksuntaasi.
Joo. Sä olet kyllä oikeassa. Tupakointi näyttää nykyään jotenkin tosi juntille.
ykkösen ja kakkosen kanssa samaa mieltä, kunnes juhannuksena näin miehen, joka polttaa tupakkaa jotenkin seksikkäästi. Mies ei ollut mikään komea atleetti, mutta ne sormet.. sormein asennot, miten piti tupakasta kiinni, kuinka vei tupakan huulille. imaisi ja puhalsi ulos. Siinä oli jotain äärettömän seksikästä, sain jotkut ihan omat kiksini asiasta. :D
Enkä sanoisi tuota ääneen tms. sen verran tupakanvastustaja ollut jo vuosia.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:00"]
Niin, onhan se ällöttävä tapa melkein yhtä ällöttävä kuin tapa lajitella ihmiset roskasakkiin ja koulutettuihin+varakkaisiin. Onneksi olet itse täydellinen niin voit huokaista helpotuksesta ja jatkaa ylimielistä paheksuntaasi.
[/quote]
Ensinnäkin jaottelu on sinun, ei minun. Toiseksi, en kuvittele olevani täydellinen vaan kerroin, millainen mielikuva minulla on tupakoivista naisista. Lue vain se, joka on kirjoitettu, älä keksi itse lisää.
-ap
Mulla on samanlainen vastenmielisyys tatuoituihin naisiin, aina iso WT-leima otsassa jos sellaisen naikkosen näkee. Miehillä useammin ok, ellei sitten ole aivan kamala tribaalipaskahässäkkä otettuna.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 16:57"]
Mulla on samanlainen vastenmielisyys tatuoituihin naisiin, aina iso WT-leima otsassa jos sellaisen naikkosen näkee. Miehillä useammin ok, ellei sitten ole aivan kamala tribaalipaskahässäkkä otettuna.
[/quote]
Pahin luuska on tupakoiva nainen, jolla on olkavarressa tatuointi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:43"]
Posket lommolla baarin pihassa toinen käsi vatsan ympäri kiedottuna röyhyttelevä nainen on mielestäni väistämättä alaluokan näytekappale. Juuri ja juuri siedän miehillä saman tavan. En tiedä, miksi se naisilla näyttää mielestäni niin vastenmieliseltä. Ehkä siksi, että olen itse nainen, enkä voisi kuvitellakaan itselleni niin noloa ja säälittävää tapaa.
[/quote]
Mulla tulee tästä kuvauksestasi mieleen että itse olet luttapilluinen lahna ja miehissä roikkuja, jonka takia arvostelet naisia ja miehiä eri kriteereillä. (= sallit miehille enemmän, koska potentiaalisesti voit hyötyä heistä enemmän.)
Eipä silti, tupakointi on kyllä kuvottava tapa ja todistetusti pilaa aivot.
Kaverini (nainen) aloitti tupakoinnin joskus yli parikymppisenä siitä syystä, että röökipaikoilla käydään parhaat keskustelut. Nauroinkin sitten suoraan päin naamaa, kun tämän perustelun esitti. Fiksu ja koulutettu tyttö muutoin.
Minullakin on oma mielikuvani leimoja lyövistä ihmisistä, mutta taidanpa jättää sen nyt sanomatta. Kun ei ole tapana haukkua ihmisiä yksittäisinä kuin ryhminäkään, netissä tai IRL :)
Tupakointi ei läheskään niin paha tapa kuin jossain roskaruokaspurguravintolassa syöminen,varsinki sellaset muijat joilla on jo vähän sitä rasvaa kertyny,hyi hävetkää - ja kai myös ymmärrätte että tämä oli sarkastinen kommentti - Kaikki haukkujat tässä aihepiirissä go fuck yourselves,teillä ei varaa tuomita niinkin hermoja rauhoittavaa tapaa kuin tupakointi kun itsellänne varmasti on paljon ällöttävämpiä tapoja,i rest my case.
Tupakointi on iljettävä tapa, koska tupakoijat vahingoittavat myös toisia ihmisiä. Pureskele vaikka epäsiistejä kynsiäsi, jos pitää tehdä jotain iljettävää.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:43"]Posket lommolla baarin pihassa toinen käsi vatsan ympäri kiedottuna röyhyttelevä nainen on mielestäni väistämättä alaluokan näytekappale. Juuri ja juuri siedän miehillä saman tavan. En tiedä, miksi se naisilla näyttää mielestäni niin vastenmieliseltä. Ehkä siksi, että olen itse nainen, enkä voisi kuvitellakaan itselleni niin noloa ja säälittävää tapaa.[/quote]
Höpö höpö. Just eilen istuin hgissä terassikahvilla ja lähellä istui erittäin tyylikäs rouva, n 50 vuotias ja tuprutteli savuketta. Se oli tyylillä tehty. Punaiset pitkät kynnet, mieletön ryhti ja tupakointi ei todellakaan vähentänyt viehättävyyttä. Viereiset mammat nyrpistelevine nenineen marimekon telttamekoissa jäi kyllä auttamatta tappiolle tyylipisteissä tälle "rööki-muijalle"
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:43"]
[/quote]
Mulla tulee tästä kuvauksestasi mieleen että itse olet luttapilluinen lahna ja miehissä roikkuja, jonka takia arvostelet naisia ja miehiä eri kriteereillä. (= sallit miehille enemmän, koska potentiaalisesti voit hyötyä heistä enemmän.)
Eipä silti, tupakointi on kyllä kuvottava tapa ja todistetusti pilaa aivot.
[/quote]
Ei, vaan mä olen perfektionisti, kaksinaismoralisti ja uskon salaa naisten paremmuuteen. En salli itselleni huonoja tapoja varsinkaan julkisesti (kyllä, se on rankkaa), minulla on seksikkäästi sikareja poltteleva mies (koska rakastan miestäni, "sallin" kaksinaismoralistisesti hänelle tuon inhottavan tavan, vaikkakin harva se päivä pyydän lopettamaan) ja odotan naisilta parempia tapoja ja itsekuria.
-ap
Höpöhöpö ap. Olet valitettavasti väärässä. Tiedän kyllä tupakoivan naisen, joka näyttää tupakoidessa äärimmäisen coolilta ja ei kyllä yhtään miltään trashilta tms mitä nyt muotisanoja yrität av-palstan tapaan mukanokkelasti käyttää.
Siitä on kaukana mainitsemasi "posket lommolla", "alaluokan näytekappale", "röyhyttelyt" jne.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 19:03"]
Höpöhöpö ap. Olet valitettavasti väärässä. Tiedän kyllä tupakoivan naisen, joka näyttää tupakoidessa äärimmäisen coolilta ja ei kyllä yhtään miltään trashilta tms mitä nyt muotisanoja yrität av-palstan tapaan mukanokkelasti käyttää.
Siitä on kaukana mainitsemasi "posket lommolla", "alaluokan näytekappale", "röyhyttelyt" jne.
[/quote]
En voi mitenkään olla väärässä, kun kerron oman mielikuvani jostain asiasta. Mitään absoluuttista totuuttahan en julistanut.
-ap
Miehet ovat ihan yhtä kuvottavia. Säälittäviä ihmisiä, jotka pilaavat oman elämänsä, läheistensä elämän ja usein myös täysin tuntemattomien ihmisten elämän.