Lento 6 h, mitä teet?
Kommentit (32)
Juon viinin, oluen tai konjakin, seuraan muita matkustajia ja yritän unohtaa kuinka korkealla ollaan (ja lasken montako penkkiriviä on varauloskäyntiin). Pelkään ihan tolkuttomasti lentämistä. jos on oikein hyvä lentokeli, saatan jopa pystyä keskusteluun perheen kanssa.
Luen myös esitelehtistä, joka lentokoneissa on.
Pelaan iPadilla, luen, olen vaan. Tuo on aika lyhyt aika, helmikuussa viimeksi 12h ja nyt elokuussa 4h joten "kakunpala" tuo 6h.
Katson elokuvan, teen töitä, nukun. Tai vain nukun.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:36"]
Nukun tai katselen leffoja/kuuntelen musaa koneen viihdejärjestelmästä. Toi 6 tuntiahan on tosi lyhyt aika, sen voisin ihan vaan istua ja olla. Edellinen lentoni kesti 10 tuntia ja seuraava tulee olemaan 9.
[/quote]hy stana, ei 6 h ole mikään lyhyt aika. Oon minäkin lentänyt 11 h ja silti 6 h on pitkä aika. Mutta jotenkin sitä vaan adaptoituu siihen lentoaikaan. Jos tietää, että lento 11 h ei ala niin nopeasti ärsyttämään kuin jos se olisi 6 h.
Mä otan pitkälle lennolle super mukavat vaatteet & paksun kirjan ja juon punaviiniä.
Viihtyminen riippuu kovasti siitä, miten täynnä kone on... Lensin kerran >10h lennon yksin ja silloin ei muita istunut siinä kolmen penkin reunarivillä niin mikäs siinä oli ollessa kun pystyi välillä ottamaan torkut pötkötellen penkkien päällä...
Tuohan on yksi hujaus! Luen, syön, torkun. Samoin 11 tunnin lennolla joka oli vain yksi legi 32 tunnin reissulla, tai 14 tunnin lento 24h matkalla. Noilla pitkillä katson pari leffaa ja yritän myös nukkua.
Lasi viiniä, joku rauhoittava naamaan, laput silmille ja tulpat korviin. Vieruskaverille sanon, että minua ei sitten herätetä ruoan takia. Sitten nukun koko matkan ja toivon, ettei takana istu joku kirkuva tai penkkiäni potkiva kakara.
Syön tarjottavan aterian ja yritän nukkua. Jos on aivan pakko vilkaisen 3min lentoyhtiön omaa lehteä.