Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankkivatko iltatähdet yleensä lapsensa vanhana

Vierailija
25.06.2013 |

Ja muutkin iäkkäämpien vanhempien lapset? Teiniäitiyshän periytyy...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mun kaveri löysi sopivan - ei petollisen - kumppanin vasta reilusti yli 30-vuotiaana, joten perheellistyi myöhään, vaikka oli aina kironnut omia turhan vanhoja vanhempiaan. Voiko tuota sitten kutsua periytyvyydeksi?

Vierailija
2/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iltatyttönä joskus 90-luvun alussa. En nyt sanoisi itseäni tähdeksi, mutta yhden kuvauskeikankin tuo Iltalehden juttu poiki eli ehkä omalla paikkakunnallani olin tavallaan tähti.

Lapset tein kuitenkin ihan 'normaali-iässä' eli vähän päälle kolmikymppisenä. Tuosta iltatähteydestä on enää hauskat muistot kotialbumissa, tuskin kukaan muistaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei päde ainakaan minuun,tosin vanhemmat oli vasta n.35 ikäisiä kun minut sai,mutta  nuorinpaan isoon sisarukseen oli eroa jo 7 vuotta,vanhinpaan 11 vuotta. itse odotan esikoista ja ehdin täyttää 23 ennen kuin vauva syntyy :) (oma äitini oli sattumalta 23 kun esikoisensa sai )

Vierailija
4/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iltatähti, enkä usko että asialla on mitään merkitystä. Äitini sai muut sisarukseni parikymppisenä, minut reippaasti yli kolmekymppisenä. Sama mies. Minulla ikää rapiat kolmekymmentä, mieskin löytyy, mutta lastenteko ei innosta. Eli ehkä sitten kolmevitosena havahdun että joo, voishan sitä. Ja tosiaan, manasin etenkin teininä ikäloppuja vanhempiani. :)

Vierailija
5/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:40"]

Olin iltatyttönä joskus 90-luvun alussa. En nyt sanoisi itseäni tähdeksi, mutta yhden kuvauskeikankin tuo Iltalehden juttu poiki eli ehkä omalla paikkakunnallani olin tavallaan tähti.

Lapset tein kuitenkin ihan 'normaali-iässä' eli vähän päälle kolmikymppisenä. Tuosta iltatähteydestä on enää hauskat muistot kotialbumissa, tuskin kukaan muistaa enää.

[/quote]

Aih reps apua. Vatsa repee.

Kiitos tästä

Vierailija
6/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai esikoisensa 19-vuotiaana, minut iltatähdeksi lähemmäs 40-vuotiaana. Minä sain esikoiseni 23-vuotiaana.

Vierailija
7/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sai mut 18v ikäisenä ja mä sain mun esikoisen mummoäitinä eli 36v. Et meillä ei periytynyt ainakaan.

Vierailija
8/8 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 14:34"]

Ja muutkin iäkkäämpien vanhempien lapset? Teiniäitiyshän periytyy...

[/quote]

Minä olen hankkinut lapset päälle 35v. äitini oli 34v, kun minut synnytti