Sukuni salat - hyvä ohjelma muuten, mutta Marja Hintikka pillaa
Hintikka on niin umpitäynnä itteään, että ei millään viittisi katella sen naamaa missään ohjelmassa.
Kommentit (26)
Hyvin säilynyt tuon ikäiseksi. Eikös ole jo reilusti yli 40v?
Miten voi olla noin suuria tunteita jotain juontajaa kohtaan? Minua hän ei ärsytä eikä moni muukaan. Ehkä mulla on sitten asiat hyvin.
Hintikka on selkeäsanainen ja sopiva juontaja siihen ohjelmaan. Selkeästi sukututkimus kiinnostaa häntä ja hänestä on hienoa voida välittää tietoa julkkikselle tämän esivanhemmista.
Roope Salmisen kanssa osasi ainakin jäädä fiksusti taka-alalle. En ole katsonut kauden aikaisempia jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Karsee emäntä.
Lempisin Marjaa 🌹
Vierailija kirjoitti:
Roope Salmisen kanssa osasi ainakin jäädä fiksusti taka-alalle. En ole katsonut kauden aikaisempia jaksoja.
Jaa että Roope kirjottelijaa kiinnostaa tämäkin. No hyvä vain että kiinnostaa. Jotainhan hänessä täytyy sitten olla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuotantoyhtiö päätä tuon. Olleet ilmeisen tyytyväisiä, kun saanut jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hintikka on selkeäsanainen ja sopiva juontaja siihen ohjelmaan. Selkeästi sukututkimus kiinnostaa häntä ja hänestä on hienoa voida välittää tietoa julkkikselle tämän esivanhemmista.
Tuskinpa siellä juontaja mitään sukututkimusta tekee.
Tuo on se sama virsi, mikä kuultu moneen kertaan.
Minusta ihan sopivan innostunut juontaja. Tietenkään hän ei ole ensimmäistäkään sukuselvitystä tehnyt ohjelman vieraista, mutta antaa sellaisen vaikutelman, että on tosi kiinnostunut :) Ei tuo mielestäni itseään liikaa esiin, vaan omalla persoonallaan saa ohjelman päähenkilön aktiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa siellä juontaja mitään sukututkimusta tekee.
Ei niin, mutta häntä voi myös kiinnostaa asia, joka sitten auttaa omankin työn ja juontojen hoitamista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vähän väsynyt esiintyjä jo. Harmi että lähti Yleltä Puoli Seiskasta. Paluuta sinne ei näemmä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vähän väsynyt esiintyjä jo. Harmi että lähti Yleltä Puoli Seiskasta. Paluuta sinne ei näemmä ole
Marja on yleensä energinen ja varsinainen ilopilleri jolla hymy herkässä, ainakin ollut monissa ohjelmissa aiemmin.
Itse tykkään Marjan tavasta juontaa tätä ohjelmaa. Noin muuten en oikein perusta hänestä tai tavastaan julkituoda itseään.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Hän on erittäin kiinnostunut mukana olevien julkkisten sukutarinoista ja hänestä loistaa se, kuinka mukavaa on pystyä kertomaan näille heidän sukujuuristaan. Ei vie tilaa asiantuntijoilta, vaan täydentää näiden kertomaa.
Miks tost yritetää maalaa tääl aina kuvaa jonai paholaisena?
Muistiko TAAS mainita että on niitä kersoja???? Kun ei varmaan ole vielä kaikille tullut selväksi...