Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla ollut koskaan oikeaoppista yhden yön juttua

Vierailija
12.05.2013 |

Tuntematon kumppani, yksi yö jne.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi joka muuten sopisi kriteereihin, mutta ei tapahtunut yöllä vaan aamupäivällä :)

Vierailija
2/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran, enkä kyllä ikinä enää aio moiseen! Ihan hirveä morkkis oli aamulla, kun ei tiennyt, kuka ukko oli, mitä mahdollisia tauteja tartutti, mitä olisi voinut tapahtua jne. En ymmärrä miksei mulla 19-vuotiaana ollut tuon kummempaa itsesuojeluvaistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useampiakin.

Vierailija
4/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja monta onkin :) Myönnän, alan kai lähestymään virallista puumaikää mutta hei, mitä se haittaa? En halua seurustella joten mikä sen hauskempaa kun satunnaisesti irrotella tuntemattoman Pojan kanssa -yleensä minua pokailew vaan parikymppiset ja allekin. Niillä riittää intoa, kestävyyttä ja kokeilunhalua mitä ei tylsiltä kaljamahoilta löydy ikinä tippaakaan. Ja aina saan olla se hallitseva osapuoli, ihan mahtavaa kun toinen on pyörryksissä nautinnosta samoin kun itsekin! Teen aina selväksi että nukkumaan ei tarvii jäädä, haluan herätä aamulla yksin rauhassa ja hyvin on totelleet.

Yh 36v

Vierailija
5/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin että niitä on neljä. Muut miehet ovat ottaneet yhteyttä, jotkut jopa ottaneet numeron selville. Noille neljälle miehelle en tainnut sanoa edes oikeaa nimeäni. Sanon aina hieman väärän nimen jos en halua miestä jälkeenpäin nähdä. Nykyään en enää harrasta irtosuhteita, eikä niitä muutenkaan ole kuin korkeintaan kaksikymmentä.

Vierailija
6/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampikin. Baarista tavattu. Kiitän onneani, että kaikki olleet ns. täyspäisiä. Ei nuorempana tullut mieleenkään, että jotain pahaa vois tapahtua.

Nykyään en uskaltaisi.

Vierailija
7/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useampiakin.

Vierailija
8/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yksi.

Loput lukemattomat ovat kaikki olleet miehiä, jotka olen tuntenut entuudestaan, käynyt läpi, ja jotka ovat soitelleet perään, ottaneet yhteyttä uusinnan toivossa, halunneet nähdä, seurustella, viettää aikaa ja pyöritellä.. Mutta tuo yksi. Se halusi vain panna lihaa piloon ja kun siitä ei tullut mitään, se pani niin kauan kunnes otti kortsun pois, kysyi otanko suihin ja lähti veks kun en ottanut. Katsoin partsilta sen loittonevaa selkää, poltin tupakan ja tajusin että nautin nuoruudestani.

Voi noita aikoija :)

Vierailija
9/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla oli montakin. Olin silloin teini/nuori aikuinen.

Oli hyvää aikaa. Silloin ei moralisoitu eikä ihmetelty.

-vm73 

Vierailija
10/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oli kerran. Baarista eksyi matkaan. Aamulla lähti, eikä pidetty yhteyttä.

14 vuoden päästä etsi mut käsiinsä, olin jäänyt vaivaamaan.

Tuossa tuo baaripano nyt istuu, on istunut jo muutaman vuoden. Että se siitä elämäni ainoasta yhden yön jutusta... :)

Vierailija
11/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kymmeniä. Ekasta on jo 20 vuotta ja histroriaani mahtuu kolme pitkää suhdetta, joiden välissä nauttinut erittäinkin aktiivista seksielämää. Onneksi ei ole tarvinut puutteessa elää, miehet antaa helposti. T. N35

Vierailija
12/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin, että noin 23. Eipä niistä mistään sen enempää koskaan kehittynyt. Pidin kyllä kaikista ensisilmäyksellä. Nykyistä miestäni en koskaan voinut ajatellakaan seksuaalisesti tai parisuhdemielessä, mutta niin se elämä vie. Olen huomannut, että olen paljon onnellisempi miehen kanssa, johon en ole ihastunut ensisilmäyksellä vain seksikkyyden vuoksi.

Vierailija
13/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta, kyllä nuorena pitää kokeilla. Se vaihe tulee suurimmalle osalle ennenpitkää, ja parempi ennen lapsia ja parisuhdetta. Se on fakta, että kynnys on hyvin alhainen jatkaa samoja hommia kun eroaa. Tosin itse kun eli juuri 9kk eronneena oli minulla yksi yhdenillanjuttu, joten varovaisemmaksi sitä on iän myötä tullut (34v).

Vierailija
14/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä 16- 24-vuotiaana. Ei se tavara soutamalla kulu,

Vierailija
15/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 02:26"]

Tasan yksi.

Loput lukemattomat ovat kaikki olleet miehiä, jotka olen tuntenut entuudestaan, käynyt läpi, ja jotka ovat soitelleet perään, ottaneet yhteyttä uusinnan toivossa, halunneet nähdä, seurustella, viettää aikaa ja pyöritellä..

[/quote]

Täällä sama, mullakin vain yksi "tyylipuhdas", tiesin miehestä vain etunimen. Juttu oli mun puolelta täysin harkittu, tapahtui eroni jälkeen. Oli pakko olla jonkun toisen kanssa, tehdä eroa entiseen, mutta toisaalta en ollut silloin valmis mihin pysyvään. Onneksi löytyi baarista tämä mukava nuori mies, joka oli kohtelias, hoiti hommat hyvin ja lähti aamulla pois. Sain mitä tilasin.

Vierailija
16/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:19"] 11 jatkaa.... Oli yksi sellainenkin, jolta lähellä valomerkkia vain kysyin "teille vai meille"... ei siis oltu koko iltana juteltu mitään :) [/quote]   ... ja tällaiselle annoit? Kyllä se totta taitaa olla, mitä maailmalla suominaisista sanotaan. Rahaakin voisi tuosta toiminnasta muuten ottaa.[/quote]

Niin.....kai mun olisi pitänyt sille kundille maksaa....

Siinä oli vain jotain niin puoleensavetävää ja oli aivan tajuttoman taitava sängyssä. Leipoi mulle sämpylöitä aamupalaksi :)

Vierailija
17/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yhden yön juttuja. Aina on ollut fuck buddy tyyppejä, joiden kanssa on sitten nusautellut useamman kerran. Erään kanssa kyllä vain pari kertaa, koska sammuin aina seksin aikana. :D 

Vierailija
18/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar. Vielä niin että en kuollaksenikaan muista nimeä, tuskin sitä tuli edes kysyttyä. Enkä tunnista jos tulee vastaan kadulla. Tapaukseen liittyi erityisen vahva humeli.

Vierailija
19/54 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lukuisia. Enemmän on niitä seksikumppaneita joiden nimeä en tiedä enkä edes ole kysynyt kuin niitä jotka tunnen ja tiedän.

Sen tiedän että suurin osa panokavereista on ollut naimisissa olevia.

horo

Vierailija
20/54 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En oikein usko, että ne olisi mua varten.

Ja nyt kun alkaa olla ikääkin niin ei kukaan edes huolisi. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi