Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pia Pasanen

Vierailija
25.06.2013 |

Mitä mieltä olette uutisankkuri Pia Pasasen ulkonäöstä ? Eilen olin 20.30. TV1 uutisten aikaan kyläpaikassa jossa ennen niin tuntemani fiksu nainen pamautti yhtäkkiä että Pia Pasasella on ruma nykerö / saparonenä ? Hämmennyin ja katselin tarkemmin, ennen niin tyylikkäänä pitämälläni Pialla tosiaan on isot sieraimet jotka tosiaan näkyvät kauas niinkuin ystäväni väitti. Minua asia ei häiritse koska uutisten anti on minulle se tärkein asia ei uutisankkuri ulkonäkö.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 10:24"]

http://is11.snstatic.fi/img/978/1288521493434.jpg

Nykerönenää nähnytkään

[/quote]

Mulle tuli tuosta kuvasta mieleen Julia Roberts.

Vierailija
42/57 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne Spede Pasasen tyttäriä on, ihan kaikki tyynni - ja kaikki muutkin kuten tietävimmät jo tietääki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ammattitaitoa! Mutta kampaaja pitäisi vaihtaa, hiusten värisävy on pielessä. Kun nyt ruotimaan lähdettiin. Toki hiusväri on tositosi vähäpätöinen asia tässä maailmanmenossa.

Vierailija
44/57 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iltalähetyksessä poskissa sellainen hehku, että sitä oikein miettii, mitä on aamulla tullut kotona peuhattua...?!?

Vierailija
45/57 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 10:12"]

Kaunis nainen. Spede Pasasen tytär

[/quote]

No ei kai nyt sentään Spede Pasasen tytär? Pirre Pasanen on Speden tytär.

[/quote]

Ei pidä unohtaa Maria Drockilaa!

Vierailija
46/57 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pasanen-piia.blogspot.fi

Piia Pasanen on alipalkattu Ylen uutistenlukija joka rakastaa korruptoituneiden ja kelvottomien yritysten mainontaa uutistenlukuvuoroissaan.

Siinä missä kaupalliset mainoskanavat esittävät mainokset rehdisti mainosaikaan on Yle piilottanut mainokset ohjelmiensa kerroksiin tai uutisiin.

Parhaiten tämän havaitsee normaali silmä erityisesti vaalien alla.

Pasanen on löytänyt itsetuntonsa vahvistajan esiintymällä maksuttomassa nettiportaali Wikipediassa joka kertoo ohjeistuksessaan ettei ota vastuuta tietojensa oikeellisuudesta eli ei ole muuta kuin nettiportaali tai bloggerit.

Pian keski-ikää kolisteleva nainen ei ole sisäistänyt sitä totuutta että ei ole muuta kuin palvelualalla toimiva alipalkattu duunari. 

Uutislukijan tehtävä on kertoa maailman asioista ja tapahtumista yleisölle eikä sentään itse kärjistyä objektiiviksi muille kuin sairaille ihmisille.

Kun rouva astuu eetteriin kasvaa hänen egonsa kaksi metriä mutta kun studion valot sammuu  nyhjöttää nurkassa meikkien tahraama yksinäinen ihminen jota odottaa kotona sosiaaliset murheet nimittäin...

Piia lukee uutisia miesmäisellä äänellä ja on naimisissa MTV3:lla työskentelevän Tomin kanssa. Tomi pukeutuu kauniisti ja värjää hiuksensa kuin neidit. Onko kyse perheen sisäisestä roolileikistä sen luoja tietää. Kukaan ei kuitenkaan ole vielä kysynyt onko Tomin hiusvärin nimi Wella.  

http://pasanen-piia.blogspot.fi

Vierailija
47/57 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia on jo viidennellä kymmenennellä.

Vierailija
48/57 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se samperin säätyttö joka ei osaa puhua. Painottaa lauseet miten sattuu ja pitää sanojen välissä hirveitä taukoja... vähän niiku änkyttäis mutta ei nyt sentään kuitenkaan.

Joka tapauksessa kyllä tollasessa toimessa pitäisi osata puhua selkeästi ja sujuvasti.

Eivät kaikki voi olla täydellisiä, tuskin olet itsekään!

Vierailija
49/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä  olen  sitä   Mieltä    että    Pia  Pasanen   on   kaunis    nainenhttp://jokitie 1 asinto 1

Vierailija
50/57 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olet mutta miksi Helsingissä ei näytä olevan enää kampaajia, koska suurimmalla osalla on ns. hevosenhäntä tukka vai onko se vielä Helsinki muotia? Vertaa Baba Lubeck tai Rakel Liekki!

Vierailija
51/57 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia on kaunotar, Piialla on ihana aani: olen rakastunut Piiaan, maailman ihanin nainen!

Vierailija
52/57 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailin Piia Pasasen täydellistä tyyliä, kun oli nämä uutiset, joissa Koiviston kuolema ja hautajaiset. Piialla oli mustat vaatteet, jotain valkoista lisänä. Oikein edustavaa. On muutenkin hyvä uutistoimittaja, tykkään katsoa ja kuunnella.

Vierailija
53/57 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sama sukunimi kuin Spedellä tekee Piasta Speden tyttären!? Voi hyvää päivää!

Vierailija
54/57 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette uutisankkuri Pia Pasasen ulkonäöstä ? Eilen olin 20.30. TV1 uutisten aikaan kyläpaikassa jossa ennen niin tuntemani fiksu nainen pamautti yhtäkkiä että Pia Pasasella on ruma nykerö / saparonenä ? Hämmennyin ja katselin tarkemmin, ennen niin tyylikkäänä pitämälläni Pialla tosiaan on isot sieraimet jotka tosiaan näkyvät kauas niinkuin ystäväni väitti. Minua asia ei häiritse koska uutisten anti on minulle se tärkein asia ei uutisankkuri ulkonäkö.

ookoo. Miksi siis tämä aloitus?

Vierailija
55/57 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 10:12"]

Kaunis nainen. Spede Pasasen tytär

No ei kai nyt sentään Spede Pasasen tytär? Pirre Pasanen on Speden tytär.

Ei pidä unohtaa Maria Drockilaa!

No mitä tästä Drockilasta?? Ei hän mikään uutisten lukija tms ole, vaan joku tyhjänpäiväinen ex-missi, nykyinen kynttilöiden väkertäjä.

Vierailija
56/57 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piia on jo viidennellä kymmenennellä.

On huhtikuussa -73 syntynyt, eli 45 v.

Vierailija
57/57 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikäs ja kaunis mutta savolainen sanojen venyyttely ja lähes huutamalla tuleva HYVÄÄ PÄIVÄÄ UUTISISTA!

on alkanut kyllästyttämään ja ärsyttämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme