Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako joku vielä chatit?

Vierailija
27.07.2020 |

Eilen illalla iski hirmuinen himo chattailla! Vaikka kiss.fm-chatissa tai missä tahana internetin chatissa, mitä ikinä niitä olikaan.

Onko näitä vielä pystyssä, vai veivätkö keskustelupalstat kokonaan voiton?

Tai muuten vaan: muistaako joku? :)

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitäkin aikoja. Tuli kyllä katsottua chat ohjelmia melkein päivittäin. Parhaimmat chat juontajat omasta mielestä oli Terhi, Nelli ja Antti. Mitähän mahtavat tehdään nykyisin.

Vierailija
62/70 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirustuspeli oli alkuun mukava, mutta sitten meni pilalle kun äälöporukka löysi sen ja piirtelivät tauluun sukupuolielimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä bi l l u n määrää mitä sieltä naarattiin. Ja tämän jälkeen vetäsin vielä Suomi24:n sutturat läpi varsinais-suomen osalta. Oli meinaa pussukat tyhjinä.

Vierailija
64/70 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivempaa seurattavaa oli chat-juontajat kuin nykyiset rappiotähdet, joita Temptation Island, TikTok ja OnlyFans suoltavat. Olisipa taas chatteja ja pois televisiosta Erika Helinit yms. ja samoin Salkkaritkin. 

Vierailija
65/70 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olin aikoinaan chat-riippuvainen ja minua koulussa siitä moitittiinkin kun kulutin kaikki aikani chatissa. Silloin olin jonkinmoisissa chat-piireissä sisällä mutta päästyäni eroon ja kokeiltuani myöhemmin en oikein näe chateissa mitään järkeä. Kun siellä pyörii edelleen ne omat kuppikuntansa mihin ei oikein pääse sisään ja itse vain ulkona huutelee seinille.

Vierailija
66/70 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kännissä kotiin tultua oli niin epätoivoinen että meni jostain suoli24-säteistä etsimään jotain seuraa. No pettyähän sai aina sielläkin.

Vierailija
67/70 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä chattailen vieläkin Telian, sairaanhoitajan ja pankin kanssa silloin tällöin. On niin kätevää.

Vierailija
68/70 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/70 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://skribbl.io/

Piirrä ja arvaa

Vierailija