Olen nyt lomalla meikittömänä huomannut että miehet katsahtaa ja sitten kääntävät katseen pois ja takaisin ja alkavat tuijottaa, mitä tämä tarkoittaa?
Itselle tulee mieleen onko mun kaksoisolento jossain aikuisten leffassa vai mitä ihmettä. Nyt ihan muutaman päivän sisällä monta kertaa sama kokemus. Ja tosiaan erona normaaliin arkiminääni jolloin en ole tällaista huomannut että nyt ei ole meikkiä ollenkaan.
Kommentit (61)
Jäävät pohtimaan oliko se mies vai nainen. Tai oliko se 12 vai 30 v. Jonkin sortin hämmennykseltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäävät pohtimaan oliko se mies vai nainen. Tai oliko se 12 vai 30 v. Jonkin sortin hämmennykseltä vaikuttaa.
No kyllä musta nyt kauas erottaa sentään että olen nainen :D :D
Haluaisin saada murhaavasti tuijottavalta naiselta selityksen tähän tuijotuksen. Itse myös joutunut tällaisen kohteeksi. Miksi tuijotat vieraita naisia murhaavasti? Luuletko, että se pitkä, vihainen ja suorastaan halveksua pistävä tuijotus ei näy?
Taidatte kuvitella vain. Ette te niin erikoisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas huomannu että ku mulla on aurinkolasit päässä, mua ei katoa niin paljoa, mutta jos oon ilman niitä, etenkin naiset tuijottaa ja osa naisista tuijottaa murhaavasti. Hmm. Miks just naiset 😂😂 miehet sen sijaan aika vähän jopa kattoo. En taida olla suomalaisten nössöjen makuun vaikka ilmeisesti olen kuitenkin siellä kauneimpien päässä 😂
No sun pitää kyllä ehdottomasti muuttaa pois täältä, kun et oo nössjen makuun. Tai sitten noin upeana ja erikoisena naisena pokaat itsellesi mamun. Vai että naiset tuijottaa sua murhaavasti. Pliis kasva nyt vähän, ketään ei kiinnosta. Mut hienoo tietty jos itse koet itsesi noin mielettömäksi, että näet murhaavia katseita (lääkkeet vois kyl ehkä auttaa?).
Mä yritin kerran keskustella tällaisesta aiheesta aiemmin.. ei kannata tällä palstalla! Pitävät sinua itserakkaana, vainoharhaisena ja vähintäänkin sairaana sekopäänä jos yrität kysyä muilta miksi naiset tuijottavat toisiaan mulkoillen päästä varpaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin kerran keskustella tällaisesta aiheesta aiemmin.. ei kannata tällä palstalla! Pitävät sinua itserakkaana, vainoharhaisena ja vähintäänkin sairaana sekopäänä jos yrität kysyä muilta miksi naiset tuijottavat toisiaan mulkoillen päästä varpaisiin.
Huomaan saman sävyisiä vastauksia tässäkin ketjussa. Miten voi olla mahdollista että joku väittää kivenkovaan ettei tuollaisia tuijottamisia kerta kaikkiaan ikinä tapahdu, kenellekään kaupoilla ym yleisillä paikoilla kun jollakulla kokemus nimenomaan on siitä tuijottamisesta... ap
Itse en ainakaan koko ajan huomioi katsooko joku minua vai ei. Narsistien hommaa.
Ehkä olet vain niin eri näköinen meikittä kuin normaalisti meikin kanssa? Jos käytät usemmin meikkiä, niin saattaahan sitä joku mulkaista että onko tuolla kaikki nyt hyvin kun näyttää niin kalpealta, tai silmät mustana kävelee..
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada murhaavasti tuijottavalta naiselta selityksen tähän tuijotuksen. Itse myös joutunut tällaisen kohteeksi. Miksi tuijotat vieraita naisia murhaavasti? Luuletko, että se pitkä, vihainen ja suorastaan halveksua pistävä tuijotus ei näy?
Mitä se sulle kuuluu miten p _ska päivä mulla on ollut?
Vierailija kirjoitti:
OK. Eli se jää salaisuudeksi.
Ite (olen nainen) en kyllä ikinä katsele ihmisiä sen tarkemmin. Jos he tölläävät minua pitkään, ärsyynnyn kyllä. Että ehkä te itse mulkoilette muita naisia ja he sitten vastaavat epäkohteliaaseen käytökseenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan saman sävyisiä vastauksia tässäkin ketjussa. Miten voi olla mahdollista että joku väittää kivenkovaan ettei tuollaisia tuijottamisia kerta kaikkiaan ikinä tapahdu, kenellekään kaupoilla ym yleisillä paikoilla kun jollakulla kokemus nimenomaan on siitä tuijottamisesta... ap
Koska eihän ne ru mia palstamammoja tuijota!;) Ollaan kai onnekkaita kun ollaan niin näpsäkän näköisiä, että se herättää ihmisissä tunteita. Ei aina niin positiivia, mutta olkoot! Ei ole tarve kaikkia miellyttää. Jos joku katsoo murhaavasti tai kuin halpaa makkaraa, niin se on hänen ongelmansa!
Johtuisko siitä, että itse jäät ilmeisesti heitä tuijottamaan, kun sulla on heidän reaktionsa niin hyvin selvillä. Tuijottamalla saa tuijottelua takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu miten p _ska päivä mulla on ollut?
Eli voit iloisesti jutella ystäväsi kanssa ja hymyillä tälle ja kun saat jonkun vieraan vastaantulijan näkökenttääsi niin tuijotat sitä koko matkan kun kävelette toisianne kohti, avoimen halveksivasti?
Vierailija kirjoitti:
Ite (olen nainen) en kyllä ikinä katsele ihmisiä sen tarkemmin. Jos he tölläävät minua pitkään, ärsyynnyn kyllä. Että ehkä te itse mulkoilette muita naisia ja he sitten vastaavat epäkohteliaaseen käytökseenne?
Ap puhui kyllä miesten katseista, en naisten. Ja ei sitä tiettyä katseen siirtämistä, palaamista ja toljottamaan jäämistä voi olla huomaamattakaan jos vaikka kuljen kohti / viistosti ohi kauppakeskuksen käytävällä. Eikä tietenkään KAIKKI miehet suinkaan näin tee. Mutta monet. Nyt viime aikoina.
No siksi tuijottavat kun suomalainen nainen on meikattunakin ruma - ilman meikkejä helvetin ruma. Älkää kiusatko meitä, pitäkää ne pakkelit naamassa että viitsii edes jotenkuten katsella.
No pakostikki siinä alkaa tuntemaan itsensä suureksi, huomionarvoseksi sillon ku huomaan että naiset näyttää niin vihasilta ja jää oikeen tuijottamaan. Tiesin kyllä että oli ihan onnistunu meikki ja onnellinen olo, mutta kiva huomata että kauneus onki tota luokkaa että otetaan isona uhkana :D siitähän se just kertoo. Huom naiset jos ette halua että nainen luulee Itestään mtn, ei kannata tuijottaa.
Mä oon taas huomannu että ku mulla on aurinkolasit päässä, mua ei katoa niin paljoa, mutta jos oon ilman niitä, etenkin naiset tuijottaa ja osa naisista tuijottaa murhaavasti. Hmm. Miks just naiset 😂😂 miehet sen sijaan aika vähän jopa kattoo. En taida olla suomalaisten nössöjen makuun vaikka ilmeisesti olen kuitenkin siellä kauneimpien päässä 😂