Apua !! Omituinen välivuoto. Lääkäriin vai ei?
Jokin aika sitten kierroin noin puolessavälissä lievää veristä/limaista vuotoa. Veren seassa limaa. Ei siis menkkamaista vuotoa.
Nyt taas... alkoi lauantaina ruskeana vuotona jatkuen sunnuntaina ja tänään. Ilman pientä sidettä ei voi olla. Menkat pitäisi taas alkaa 9.7. Lievää alavatsajomotustakin on.
Minulla runsaat menkat.
Pelottaa ettei lopu tää vuoto. Mikä voisi olla? Pitäisikö huomenna metsästää gyne itselleen. Viikon päästä ollaan lähdössä viikon matkalle etelään.
Kommentit (11)
Raskaus tai normaali/epänormaali välivuoto
Minulla välivuodot + runsaat menkat olivat myooma, joka poistettiin leikkauksella
Mulla oli yhessä vaiheessa tommosta vuotoa, kesti reilu 3kk. Kävin myös gynellä koska raskaus oli toiveissa. Ei ollu mitään vikana, joku hormoonihäiriö joka meni itsestään ohi, raskaaksikin tulin.
Ja se ovis voi tulla ihan mihin aikaan kiertoa tahansa. Harva ovuloi edes 28 päivän kierrolla tasan päivän 14 kohdalla.
Niin mäkin väittäisin, että tulossa on vauvoja.
Ehkäisyä ei ole, mutta ei juuri sekisäkään ja jos on niin kumin kanssa ja siitäkin on aikaa (en muista milloin viimeiksi). Aika epätodennäköistä olisi, että olisin raskaana.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:12"]
Ovulaatiovuoto?
[/quote]
Voiko ovulaatiovuoto todella olla näinkin runsasta ja limaista? Todella vaaleeta ja limaista (aika juoksevaa) mutta silti veristä vuotoa. Ja voiko oikeesti kestää kolme päivää?
ap
Tjaah. Ehdotan silti raskaustestin tekemistä. Mulla oireili ylläriraskaus noin, valemenkat oli pari kuukautta siinä välissä. Kiva yllätys, odotettu, mutta helkutinmoinen järkytys aluksi. :D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:12"]
Ovulaatiovuoto?
[/quote]
Voiko ovulaatiovuoto todella olla näinkin runsasta ja limaista? Todella vaaleeta ja limaista (aika juoksevaa) mutta silti veristä vuotoa. Ja voiko oikeesti kestää kolme päivää?
ap
[/quote]
Voi ja voi.
Niin siis kuinka kauan tämä vuoto oikeen kestää, jos siis on ovulaatiovuoto. Laskeskelin tuossa, että ovulaatio pitäisi olla huomenna. Omitusta jos vuotaa ennen ovulaatiota eikä sen jälkeen...
Ei jumalauta, ota nyt tästä sit selvää... mutta tällä hetkellä vituttaa olla nainen... Eikö se riittää, että vuotaa kuin pistetty sika kerran kuukaudessa?!
Taidan yrittää huomenna soitella gynelle aikaa...tuskin sitäkään saa näin kesäaikaan.
ap