Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut esimieheeni, joka on nainen kuten minäkin. Kysyttävää?

Vierailija
24.06.2013 |

=)

Maanantain tylsän hetken kunniaksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaikeeta... eikä riipu mitenkään toisten ihmisten mielipiteistä mulla, vaan juuri että suhde olisi vaikea, ja miten lapsensaannin kanssa jos vaikka ei rahaa keinohedelmöitykseen? ja miten että lapsi sitten ei tiedä toista biologista vanhempaansa? vaikka vanhemmuus ei tarkoita että onko biologinen vanhempi vai ei, mutta on myös tärkeätä tietää sukujuurian. vai harrastaisinko muuten vain seksiä että tulisin raskaaksi? eikö se ole sitten pettämistä? homosuhde ei tarkoita mitään svingerisuhdetta. se on niin vaikeata jos ryhtyy saman sukupuolen kanssa ja rakastuu.

Vierailija
2/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:23"]

mutta kun voi ihastua miehiin niin en kokeile naisen kanssa, pelkään että tunteet ovat sitten kovat. 

[/quote]

En itsekään aio "kokeilla naisen kanssa". Tunteet on tunteita ja teot tekoja. Hän tietää kyllä, että tykkään hänestä tosi paljon (ihastumista en ole kertonut) ja ollaan flirttailtu toisillemme paljonkin (hän aloitti) ja on itsekin ilmaissut pitävänsä minusta. Meillä on molemmilla miehet, perheet...

Pahimmillaan tuossa keväällä, olin niin ihastunut, etten nukkumaan pystynyt ja hymyilin ja "leijuin", oli ihan outo olo jne. Näin ihastunut en ole ollut kuin kerran aiemmin elämässäni, mutta tahdonvoimalla sain sen tunteen lievittymään tosi paljon.

Hänessä on jotain tiettyä, joka vetoaa minuun tosi paljon ja koen saavani häneltä jotain ja pystyväni antamaan hänelle myös, enemmänkin kuitenkin henkisiä juttuja... :) Mutta myös fyysisesti hän vetää puoleensa ja kun on lähelläni niin suunnilleen tärisen. Onneksi tosiaan on lieventynyt tää jo jonkin verran... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:32"]

se on vaikeeta... eikä riipu mitenkään toisten ihmisten mielipiteistä mulla, vaan juuri että suhde olisi vaikea, ja miten lapsensaannin kanssa jos vaikka ei rahaa keinohedelmöitykseen? ja miten että lapsi sitten ei tiedä toista biologista vanhempaansa? vaikka vanhemmuus ei tarkoita että onko biologinen vanhempi vai ei, mutta on myös tärkeätä tietää sukujuurian. vai harrastaisinko muuten vain seksiä että tulisin raskaaksi? eikö se ole sitten pettämistä? homosuhde ei tarkoita mitään svingerisuhdetta. se on niin vaikeata jos ryhtyy saman sukupuolen kanssa ja rakastuu.

[/quote]

Totta. Todella vaikeaa ja lisäksi mun kohdalla tässä on vielä esimies-alaisasettelu. Työpaikkani ja alani on täydellinen unelmieni täyttymys, joten en todellakaan aio vaarantaa mitään... Meillä on molemmilla hyvät perheet, joten se siitä todellakin!!!

Vierailija
4/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaikeeta. siksi jos voin haaveilla niistä peniksistä niin niistä sitten:).

Vierailija
5/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:37"]

[/quote]

Niinpä. Onneksi nyt aikuisena ei ole enää täysin tunteidensa vietävänä, vaan voi järkeillä asioita ja vaikuttaa siten tunteisiinkin.

Vierailija
6/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:37"]

[/quote]

Niinpä. Onneksi nyt aikuisena ei ole enää täysin tunteidensa vietävänä, vaan voi järkeillä asioita ja vaikuttaa siten tunteisiinkin.

Vierailija
7/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä minkä kokoiset tisut? entä sulla?

Vierailija
8/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:04"]

onko sillä minkä kokoiset tisut? entä sulla?

[/quote]

Sillä on isommat kuin mulla, mutta ei valtavat... Varmaan B-C. Mulla pienet, A-B.

Vierailija
9/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauuuu kiitos:)

Vierailija
10/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten muodikasta. Ei mitään kysyttävää.

Vierailija
11/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla ennen ollut bi kokemuksia? mä itse pelkään fantasioida bi kokeiluista kun tiedän että mulle seksi menee aina tunteiden kanssa, pelkään että fantasioista olisi helppo sinkkuna päätyä kokeiluun, ja siitä jos rakastuu.... ei tule olemaan helppo suhde. miten sitten lapsienhankinnan kanssa... mutta on siinä jotakin. kerran nainen suuteli mua poskelle baarissa. mutta ei ollut heteropusu. tansittiin silloin. t.nainen26.

Vierailija
12/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:18"]

onko sinulla ennen ollut bi kokemuksia? mä itse pelkään fantasioida bi kokeiluista kun tiedän että mulle seksi menee aina tunteiden kanssa, pelkään että fantasioista olisi helppo sinkkuna päätyä kokeiluun, ja siitä jos rakastuu.... ei tule olemaan helppo suhde. miten sitten lapsienhankinnan kanssa... mutta on siinä jotakin. kerran nainen suuteli mua poskelle baarissa. mutta ei ollut heteropusu. tansittiin silloin. t.nainen26.

[/quote]

Joskus kauan sitten, murrosiässä, olin ihastunut tyttöön. Silloinkin siinä toisessa oli jotain tiettyä. Ei liity sukupuoleen, vaan tyyppi oli niin täydellinen ja hänessä oli jotain niin upeaa, että ihastuin. Yleensä kuitenkin vain miehiin. Nää on poikkeuksia.

Vierailija
13/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan työntekijöitä olette?

Vierailija
14/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun voi ihastua miehiin niin en kokeile naisen kanssa, pelkään että tunteet ovat sitten kovat. 

Vierailija
15/15 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 22:23"]

Minkä alan työntekijöitä olette?

[/quote]

Hoitoala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan