Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haki lapsensa exältään ja minä odotin sillä aikaa autossa

Vierailija
27.07.2020 |

Nurkan takana. Mulla oli auto ikkuna auki. En saanut selvää kunnolla puheesta, tai olisin varmaan mutta en niin utelias ole että rupeisin kuuntelemalla kuuntelemaan. Minulla nyt sattui olemaan kesäpäivänä autossa vaan ikkuna auki. Pläräsin omaa kännykkääni siinä ja en voinut olla kiinnittämättä huomiota taustalta kuuluneeseen valtavaan ystävällissävyiseen puheensorinaan joka alkoi jo tuntumaan aika pitkältä jutustelulta. Lopuksi kuulin kun mies huudahti exälleen todella ystävällisesti 'heippa'. Itse en oman lapseni isän kanssa pitänyt tuollaisia keskusteluja. Oli hyvin lyhyt ja vähäsanainen vaihto. Lähinnä mietin, kun mies antaa itse ymmärtää että vihaa ylikaiken exäänsä niin ei se siltä kuullostanut. Toki lapsen takia täytyy pitää 'vihansa' exää kohtaan sisällään, mutta olisin kuvitellut miehen olevan vähän lyhytsanaisempi ja totisempi vaihtotilanteessa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Oletko mustasukkainen?

Vierailija
2/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä jostain sketsistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kyllä nyt kai keskustella voi. Taidat olla aika mustasukkainen, kun tuosta loukkaannut.

Vierailija
4/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on exän kanssa ihan kivaa jutustelua ja nauretaan samoille jutuille kun aina on naurettu. Silti meidän välillä ei ole mitään. Lapsille on myös hyvä näyttää, että vanhemmat on väleissä ja tulee toimeen kuin aikuiset ihmiset. Se vahvistaa lasten turvallisuuden tunnetta.

Vierailija
5/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen takia on fiksua että vanhempien välit ovat hyvät. Lapsen tunteet ovat tärkeämmät kuin aikuisten.

Vierailija
6/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika epävarmalta itsestäsi.

Vierailija
7/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa. En olisi eronnut eksästäni, jos voisin olla hänen kanssaan hyvä kaveri. Lasten takia olen asiallinen.

Vierailija
8/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkuna auki kuumana kesäpäivänä?

Kyllä sä sen avasit ihan mustasukkasuuttas vaikka et myönnä.

Jokasessa autossa on nykyään ilmastointi.

Hae apua mustasukkasuutees.

En yhtään ihmettele että et ole exäs kanssa väleissä

Vierailija
9/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä kaveri exäni kanssa, onhan se huomattavasti mukavampaa. Myös miesystäväni on hyvissä väleissä exänsä kanssa. En ole hitustakaan mustasukkainen, koska olemme eronneet existämme vuosia sitten. Lasten takia ainoa hyvä vaihtoehto, että välit ovat hyvät.

Vierailija
10/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan miksi ovat aikanaan edes eronneet. Ehkä ovat luovuttaneet liian aikaisin. Ehkä heidän parisuhde olisi ollut vielä pelastettavissa. Lapsi oli vain 3 vuotias kun erosivat. Minä arvostan ydinperheitä. Ap

Vierailija
11/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit hypännyt autosta ulos ja mennyt sekaan. Eiköhän olis tullut kaivattua kylmyyttä keskustelun sävyyn.

Vierailija
12/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voin miehen luovuttaa ex-vaimolleen, olihan mies sillä ensin. Ei kai se ainut mies maailmassa ole. Mies itse on sanonut kyllä ettei ikinä enää siihen hel.vettiin palais vaikka meille tulisi ero. Miehen vihapuheetkin exäänsä kohtaan vaan kertoo siitä että hänelle jäi tunteita ja harmitusta kun kaikki päättyi. Ap

Vierailija
13/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on niin, että mitä pontevammin jotain väittää, asia on juuri toisin päin.

Tapailin joskus eron keskellä olevaa miestä (virhe) ja hänellä oli todella voimakkaita inhoja eksäänsä kohtaan, kun minulle puhui ja taas kuulemma toisin päin eksälleen  haukkui minut, kun olisi kuulemma halunnut jatkaa, mutta joutui tytymään minuun kun ei yksinkään halunnut olla.

Oli kyllä sellainen soppa, että olen todella iloinen että ne ihmiset ja tilanteet on kaukaista historiaa.

Vierailija
14/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et mennyt mukaan esittäytymään tälle exälle? Vaikuttaa oudolta että sä lymyilet jossain nurkan takana. Exästäkin olisi varmaan mukava tietää millaisen ihmisen kanssa hänen lapset ovat tekemisissä.

Vierailija
15/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua olla exän kanssa hyvissä väleissä. Inhottaa koko ihminen. Kyllä tervehdin, mutta en jutustele.

Vierailija
16/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne panee!

Vierailija
17/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan miksi ovat aikanaan edes eronneet. Ehkä ovat luovuttaneet liian aikaisin. Ehkä heidän parisuhde olisi ollut vielä pelastettavissa. Lapsi oli vain 3 vuotias kun erosivat. Minä arvostan ydinperheitä. Ap

Jotkut eivät vaan pysty elämään yhdessä mutta erillään välit ovat hyvät. Eivät kaikki ole sellaisia että aiheuttavat kauheaa tuhoa ja polttavat sillat. Mun parisuhde exän kanssa oli mahdoton hänen persoonallisuushäiriön ja henkisen väkivallan takia, mutta ei niistä nyt ole haittaa kun ollaan erossa. Lasten takia ollaan tekemisissä ja samalla lailla kavereita kuin ennen parisuhteemme alkua oltiin.

18/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes näe exääni hakiessani lapset. Exäni on patologinen valehtelija ja kontrollifriikki, jonka kanssa en ole tekemisissä yhtään enempää kuin on aivan välttämätöntä. Exäni on suuttunut, kun otin tämän linjan mutta mun oli pakko tehdä niin, koska exä yrittää edelleen kontrolloida minua lasten kautta eikä hyväksy minun näkemystäni missään asiassa. Sitten kun olen eri mieltä, niin on viemässä multa huoltajuutta ja muuta mukavaa.

Vierailija
19/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkuna auki kuumana kesäpäivänä?

Kyllä sä sen avasit ihan mustasukkasuuttas vaikka et myönnä.

Jokasessa autossa on nykyään ilmastointi.

Hae apua mustasukkasuutees.

En yhtään ihmettele että et ole exäs kanssa väleissä

Ohi aiheen, mutta ei nyt ihan joka autossa ole ilmastointia. Suurimmassa osassa varmasti, mutta esim itselläni ei ole.

Itse aiheeseen sanon, että ihan normaalia. Itsekin vaihdan iloisesti kuulumiset lasten isän kanssa, mutta mitään välillämme ei enää ole, eikä tule. En ymmärrä miksi toista pitäisi vihata, vaikka erottu onkin. Ja jos toista kovasti inhoaakin, niin lasten takia aika moni pystyy sen hetken "näyttelemään".

Vierailija
20/36 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono kokemus vastaavasta. Mies väitti ettei ikinä menisi takaisin ja ei ole mitään tunteita exää kohtaan.

Kuitenkin jutteli puhelimessa (lasten takia oli ystävällinen kuulemma) ja lasta hakiessa myös oli kovin asiaa.

No, kun erosimme meni takaisin. Heti.

En sano, että kaikilla näin, mutta minulla oli.

Kannattaa kuunnella omia vaitojaan, tuo mitä joku sanoi, että mitä pontevammin väittää, niin sitä useammin on totta.