Pituus paino ja vaatekokosi?
Kommentit (103)
160cm/55kg yläosat xs ja alaosat s
175/57, S/36
Kroppa mallia "tasapaksu, pitkät jalat, lyhyt selkä ja pienet tissit" :D
Vastaan nyt kuitenkin vaikken painoani tiedäkään. Pituuteni on 165cm ja vaatekoko vaihtelee XS-S välillä, käytän silti joskus M koon paitoja esim., Riippuen paidan mallista. Farkut ja legginsit yleensä kokoa XS-S/34
165/68 M, 38, farkut esim Levikset 28 tuumaa
Vierailija kirjoitti:
167/65, S tai 36
Vaikea uskoa, sillä olen 167 ja painan 55 kg ja M-koko on ainoa hyvä. Joka vaatemerkillä pienemmät ovat kittanoita ja niissä näytän lihavalta kun olemattomat läskit kiristyy.
Toki suurin osa tykkää pukeutua makkaran kuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Ompas joku negis liikenteessä kun kaikki saa alapeukkua.
Eihän ekal sivulla ole kuin pari alapeukkua. Itsekään en kyllä usko, jos yli 60 kg painava ahtautuu s tai xs-vaatteisiin ja farkut 27 tuumaa🤣
Vierailija kirjoitti:
157 cm 47 kg oikea vaatekoko olisi 30, mutta niitä ei ole missään myynnissä. 32-34 ostan, mutta ne on isoja, aina joutuu viemään ompelimoon pienennettäväksi.
oho, miten pieni ooikein muilta mitoilta oletkaan? Itse 157cm ja 45kg ja menee kyllä yleensö just nuo koot. vain hameet on usein vyötäröltä isot, ympärys 57cm
Vierailija kirjoitti:
165 cm / 69 kg, vaatekoko 44 tai XL
Mmmitä... minä olen 169cm ja 65kg ja s-m?!?
168,5 cm ja paino 82,5 kg, koko paidoista M-L, riippuu merkistä, housuista S-L, tippuu merkistä. Numerokoko 40-42. Takeista käytän isompaa kokoa, L/XL.
Minulla on aika paljon painoa suhteessa pituuteen.
160/48 ja aika pienet koot mahtuu, s:ää käytän suurimmaksi osaksi. Ei kierrä eikä hierrä, helpompi...