Jos tililläsi olisi nyt yli 3000e
niin kävisitkö päivittäin hesessä tai mcdonaldissa?
Kommentit (31)
Säästötilillä on yli 3000 euroa, mutta en käy, koska haluan myös pitää ne rahat siellä säästössä.
Ai menisinkö hautaan syömällä joka päivä pikaruokaa sen sijaan, että tilaan terveellisiä aineksia kotikokkailuun ja vieläpä koronariskin vuoksi noutopisteeseen ja en syö ulkona ollenkaan?
Elämäntapoja on monia. Jotkut ihmiset sopeutuvat.
Minulla ei ole koskaan montaa päivää yli 2000 euroa tilillä. Korkeintaan 3 arkipäivää on noin isoja summia tilillä. Menee välittömästi sijoituksiin jos moisia summia on tilillä.
Pian koulut alkaa. Ehkäpä tällaiset aloitukset palstalla vähenevär silloin, kun lapset saavat muuta tekemistä.
En käy. Käyttötilillä on nyt 11 000 euroa.
Enpä käy. Kävin viimeksi veljeni kanssa joka tarjosi (tein hänelle palveluksen ja tarjosi siitä aterian). Sitä edellinen kerta oli pari vuotta sitten. Kotiruoka on vaan parempaa ja halvempaa kuin hese ruoka.
Jos sinulla olisi tililläsi yli 3000 rahaa, käyttäisitkö kaupan kalleinta vessapaperia?
Miksi kävisin? Olisi ällöttävä olo, jos söisi niitä päivittäin. Jos rahaa olisi paljon, kävisin mieluummin kunnon ravintolassa.
No en missään nimessä. Taitaa ollakin yli 3000 mutta kokkaan itse tänään lounaaksi kale & spinach keittoa.
Minä en käy vaikka olisikin.