Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne moraalisesti väärin testata kumppanin uskollisuutta pestaamalla joku viettelemään hänet?

Vierailija
27.07.2020 |

Jos kumppani ei lähde mukaan viettely-yritykseen, niin silloinhan suhde voi vain parantua. Onko tässä silti jotain moraalista vääryyttä mielestänne ja jos on, niin perustelkaa 🙂

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pässi haluaisi ruveta tuohon käsketyn viettelijän rooliin?

Niinpä. Ja eiköhän näyttely paista läpi, yleensä aidon kiinnostuksen tunnistaa.

1. Maksettu pässi.

2. Uskotko tosissasi, että miehet (tai naisetkaan) erottavat "aidon kiinnostuksen" seksinvonkaajan olemuksesta? Ja kieltäytyvät seksistä sen vuoksi, ettei kiinnostus ole aitoa?

Miehistä en tiedä kun itse olen nainen mutta kyllä väittäisin että minä ainakin tunnistaisin.

Oletetaan, että tunnistat. Vaikuttaako tunnistamisen tulos siihen, lähdetkö viettelevän vieraan mukaan vai et?

Todennäköisesti ei, sillä en lähtisi muutenkaan, jos itseäni ei ko. ihminen satu kiinnostamaan. Kiinnostun todella harvoin kenestäkään, joten lähes aina annan kaikille yrittäjille pakit, riippumatta siitä vaikuttaako kiinnostus hänen puoleltaan aidolta vai ei. Vain jos minua tulee pokaamaan kiinnostava ihminen joka vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta, voin lähteä mukaan.

Nyt on kysymys ap:n esittämästä tilanteesta eli kumppanin testaamisesta. Lähtisitkö viettelevän vieraan mukaan, jos sinulla olisi oma kumppani?

En tietenkään. Pitäisin mahdottomana, että parisuhteessa ollessani kiinnostuisin kenestäkään muusta kuin omasta kumppanistani. Mutta jos näin kävisi, en lähtisi.

Mitähän tekemistä sinulla sitten on tässä keskustelussa?

Vierailija
42/47 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Maksettu pässi.

2. Uskotko tosissasi, että miehet (tai naisetkaan) erottavat "aidon kiinnostuksen" seksinvonkaajan olemuksesta? Ja kieltäytyvät seksistä sen vuoksi, ettei kiinnostus ole aitoa?

Miehistä en tiedä kun itse olen nainen mutta kyllä väittäisin että minä ainakin tunnistaisin.

Oletetaan, että tunnistat. Vaikuttaako tunnistamisen tulos siihen, lähdetkö viettelevän vieraan mukaan vai et?

Todennäköisesti ei, sillä en lähtisi muutenkaan, jos itseäni ei ko. ihminen satu kiinnostamaan. Kiinnostun todella harvoin kenestäkään, joten lähes aina annan kaikille yrittäjille pakit, riippumatta siitä vaikuttaako kiinnostus hänen puoleltaan aidolta vai ei. Vain jos minua tulee pokaamaan kiinnostava ihminen joka vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta, voin lähteä mukaan.

Nyt on kysymys ap:n esittämästä tilanteesta eli kumppanin testaamisesta. Lähtisitkö viettelevän vieraan mukaan, jos sinulla olisi oma kumppani?

En tietenkään. Pitäisin mahdottomana, että parisuhteessa ollessani kiinnostuisin kenestäkään muusta kuin omasta kumppanistani. Mutta jos näin kävisi, en lähtisi.

Mitähän tekemistä sinulla sitten on tässä keskustelussa?

Kuinka niin? Mielenkiinnosta seurailen ja kommentoin, käsittääkseni se on kaikille sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä logiikkaa: sinä olet alun perin se, joka on vienyt kumppaniltasi jalat alta. Sinä siis tiedät myös täsmälleen millainen ihminen tarvitaan, jotta kumppanisi uskoo tämän olevan Se Oikea. 

Epäreilua pelata toisen tunteilla peliä, joka on jo alusta asti häntä vastaan. Tottakai jos joku on täsmälleen kuten sinä, hän saa kumppanisi vieteltyä. Mutta kun normaalitilanteessa on mahdotonta olla täysin sinun kaltaisesi. Jos sinä olet se joka opettaa sen "palkatun pettäjän", se olet silloin sinä joka sen ihmisen oikeasti viettelee, ei se "kätyrisi".

Tämä on niin käyty juoni, joka sarjassa ja leffassa sama lopputuloskin vielä. Se looginen, eli hahmot aina päättävät että ei tää nyt pettämistä ollut, sinuunhan mä vaan rakastuin uudestaan, olipas hölmöä.

Vierailija
44/47 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Maksettu pässi.

No kuka nyt noin ylimielisestä kiinnostuisi ylipäänsä...

Vierailija
45/47 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ok, jos haluat miehestä eroon. 99% miehistä pettää, jos vain saavat mahdollisuuden.

Olisi aika kamalaa elää tuollaisen ajatusmaailman kanssa. Ainakin omalla puolisollani on kyllä mahdollisuuksia eikä tulisi pieneen mieleenikään alkaa niitä estää. Hän on kanssani täysin vapaaehtoisesti ja yhtä vapaaehtoisesti on ilmaissut haluavansa parisuhteen, johon sisältyy uskollisuus.

Vierailija
46/47 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Maksettu pässi.

No kuka nyt noin ylimielisestä kiinnostuisi ylipäänsä...

Joo, nainen on ilman muuta ylimielinen jos ei kaikista kiinnostuneista miehistä kiinnostu.

Vierailija
47/47 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessa on jo jotain pielessä jos tuollaisia konsteja ryhtyy edes suunnittelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän