Onko mielestänne moraalisesti väärin testata kumppanin uskollisuutta pestaamalla joku viettelemään hänet?
Jos kumppani ei lähde mukaan viettely-yritykseen, niin silloinhan suhde voi vain parantua. Onko tässä silti jotain moraalista vääryyttä mielestänne ja jos on, niin perustelkaa 🙂
Kommentit (47)
Sanoisin, että joka ikisellä normaalisti elävällä ihmisellä on joka paikassa mahdollisuus ihastua toiseen ihmiseen vaikka olisikin varattu. Elämä on siis yhtä testiä, joten olisi täydellisen turhaa laittaa aikaa ja rahaa johonkin "oikeaan testiin" ja yrittää saada sen kanssa oman vainoharhaisuutensa kuriin. Testaaja on siis se sairas ihminen, joka ei ansaitse onnea ja toisen ihmisen luottoa tai jopa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pässi haluaisi ruveta tuohon käsketyn viettelijän rooliin?
Niinpä. Ja eiköhän näyttely paista läpi, yleensä aidon kiinnostuksen tunnistaa.
1. Maksettu pässi.
2. Uskotko tosissasi, että miehet (tai naisetkaan) erottavat "aidon kiinnostuksen" seksinvonkaajan olemuksesta? Ja kieltäytyvät seksistä sen vuoksi, ettei kiinnostus ole aitoa?
Lääkkeet..
Vierailija kirjoitti:
Voi miten suloista, miten sinisilmäisiä naiset tälläkin palstalla ovat. Tiedän lukuisia varattuja miehiä, tuttuja ja tuntemattomia, jotka seuranhakupalstoilla etsivät salaseuraa ilman tunnistettavia kuvia itsestään ja väärillä tiedoilla. Tämän uskoo todeksi moni vasta sitten kun sattuu omalle kohdalle. Sitä ennen ylimielisyys on käsinkosketeltavaa.
Tietääkseni, en omista ketään. Mikäli mies päätyy pettämään se on hänen häpeänsä. Ennemmin tai myöhemmin saan kuitenkin tietää ja heitän heipat. Viimeksi sain tietää käydessäni sukupuolitautitesteissä jonkun olevan vialla. Ero tuli vaikka koittikin selittää pikkujoulu humusta :)
Vierailija kirjoitti:
Saatana? Koettelee ihmisen rakkautta Jumalaan erilaisilla kiusauksilla.
Parashan olisi jos sillä kumppanilla sattuisikin synkkaamaan viettelijän kanssa ja löytäisivät toisensa. Testaaja olisi toiminut amorina.
Niinkuin aikaisemmat jo totesi, mitä järkeä olla suhteessa jossa epäilet toista niin paljon että pitää testailla. Toisekseen, mistä tiedät ettei kumppani "langennut" vain siksi, että viettelijä ei ollut hänen makuun? Vielä yks pointti... Saakelin lapsellista touhua, tuskin ihminen on valmis oikeaan parisuhteeseen jos pitää tollaisia järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Maksettu pässi.
2. Uskotko tosissasi, että miehet (tai naisetkaan) erottavat "aidon kiinnostuksen" seksinvonkaajan olemuksesta? Ja kieltäytyvät seksistä sen vuoksi, ettei kiinnostus ole aitoa?
Lääkkeet..
Mitä ihmettä? Aika moni mies lähtee baarista seksiä tarjoavan naisen mukaan miettimättä, kiinnostaako tätä ihmissuhde tai yhden yön juttu tai jokin muu.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten suloista, miten sinisilmäisiä naiset tälläkin palstalla ovat. Tiedän lukuisia varattuja miehiä, tuttuja ja tuntemattomia, jotka seuranhakupalstoilla etsivät salaseuraa ilman tunnistettavia kuvia itsestään ja väärillä tiedoilla. Tämän uskoo todeksi moni vasta sitten kun sattuu omalle kohdalle. Sitä ennen ylimielisyys on käsinkosketeltavaa.
Ihan siitä vaan. Jos mies haluaa etsiä seuraa itselleen muualta, biin hön varmasti myös hyväksyy vaimon seuranhaun ja ei ole silloin mustis puolisostaan. Emme me omista toisia, emme vaikka olisimme naimisissa.
Sun pitää palkata kaikki maailman naiset/miehet (riippuen kummasta sukupuolesta tässä nyt on kyse) viettelemään vuoron perään. Saattaa tulla aika kalliiksi ja viedä aikaa, mutta sen jälkeen voit olla melko varma uskollisuudesta.
Siis miehenä kyllä haistaisin heti tämmöisen ansan, jos joku nainen tulisi vaikka kaupassa tai terassilla tarjoamaan persettä / kiinnostusta. Ei siinä voi olla muuta mahdollisuutta kuin että se on aineissa tai sitten se on tyttöystävän järjestämä ansa, joka kierretään kaukaa. Jos naisena kysyt vaikka K-raudassa että missä on kakkosnelosta niin juoksen saman tien karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Maksettu pässi.
Miehistä en tiedä kun itse olen nainen mutta kyllä väittäisin että minä ainakin tunnistaisin.
Sitten ok, jos haluat miehestä eroon. 99% miehistä pettää, jos vain saavat mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Maksettu pässi.
Miehistä en tiedä kun itse olen nainen mutta kyllä väittäisin että minä ainakin tunnistaisin.
Oletetaan, että tunnistat. Vaikuttaako tunnistamisen tulos siihen, lähdetkö viettelevän vieraan mukaan vai et?
No onhan tuo nyt outoa, jos tuollaista joutuu tekemään. Jos joutuu edes miettimään tuollaista, kannattaisi suosiolla erota.
Sanotaan ap näin, että tässä tapauksessa sinä saat tietää kumppanista tarvittavan ja hän saa sinusta. Eli hyvässä tapauksessa kumppaniasi ei vietellä ja hän jättää sinut koska olet täys klli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Maksettu pässi.
Oletetaan, että tunnistat. Vaikuttaako tunnistamisen tulos siihen, lähdetkö viettelevän vieraan mukaan vai et?
Todennäköisesti ei, sillä en lähtisi muutenkaan, jos itseäni ei ko. ihminen satu kiinnostamaan. Kiinnostun todella harvoin kenestäkään, joten lähes aina annan kaikille yrittäjille pakit, riippumatta siitä vaikuttaako kiinnostus hänen puoleltaan aidolta vai ei. Vain jos minua tulee pokaamaan kiinnostava ihminen joka vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta, voin lähteä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Maksettu pässi.
Todennäköisesti ei, sillä en lähtisi muutenkaan, jos itseäni ei ko. ihminen satu kiinnostamaan. Kiinnostun todella harvoin kenestäkään, joten lähes aina annan kaikille yrittäjille pakit, riippumatta siitä vaikuttaako kiinnostus hänen puoleltaan aidolta vai ei. Vain jos minua tulee pokaamaan kiinnostava ihminen joka vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta, voin lähteä mukaan.
Nyt on kysymys ap:n esittämästä tilanteesta eli kumppanin testaamisesta. Lähtisitkö viettelevän vieraan mukaan, jos sinulla olisi oma kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Maksettu pässi.
Nyt on kysymys ap:n esittämästä tilanteesta eli kumppanin testaamisesta. Lähtisitkö viettelevän vieraan mukaan, jos sinulla olisi oma kumppani?
En tietenkään. Pitäisin mahdottomana, että parisuhteessa ollessani kiinnostuisin kenestäkään muusta kuin omasta kumppanistani. Mutta jos näin kävisi, en lähtisi.
1. Maksettu pässi.