Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myers-Briggs-persoonallisuustyyppinne? (Linkki testiin)

Vierailija
24.06.2013 |

Minulla ENFP. Kuvaus osiosta self-awareness and personal growth osuu myös hyvin.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on englanniksi ja vaikeita sanoja paljon. Mielelläni olisin vastannut. Osaan kyllä englantia mutten jaksa keskittyä noin pitkään testiin.  

Vierailija
2/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISFJ/INFJ, oli vain 1% ero Sensing ja Intuition välillä. Olen sairaanhoitaja, tosin vähän liian erakko oikeasti siihen hommaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESFJ täälläkin, Extravert 78%, sensing 38%, feeling 38%, judging 22%. Muuten ihan ok, mutta tuo extravertti 78%,no jaa.

Vierailija
4/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I ntrovert (11%)   i N tuitive (38%),   F eeling (75%)   J udging (33%)

Vierailija
5/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ
Introvert(56%)  iNtuitive(75%)  Thinking(1%)  Judging(33%)

Vierailija
6/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tämäpä oli mielenkiintoista ja yllättävän paikkansapitävää! Tosin asiakaspalvelutyöstä olen saanut loppuiäkseni tarpeekseni...

ESFJ
Extravert(33%)  Sensing(1%)  Feeling(62%)  Judging(33%)
You have moderate preference of Extraversion over Introversion (33%)
You have marginal or no preference of Sensing over Intuition (1%)
You have distinctive preference of Feeling over Thinking (62%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (33%)

Seuraava teksti löytyi googlettamalla Appelsiinin tuoksua -blogista:

Ekstrovertti-Havaitsija-
Tunteva-Järjestelmällinen

ESFJ:tä voidaan kuvata lämpimäksi ja avoimeksi ihmiseksi. Hän pitää vilpittömästi muista ihmisistä ja keksii yllätyksiä, joilla voi ilahduttaa läheisiään. Hän on syntymäpäivien ehdoton järjestäjä ja viihdyttäjä, joka tuo mukanaan hauskan tunnelman. ESFJ:lle on tärkeää saada vaikuttaa ihmisten elämään. Työelämässä ESFJ tarvitsee muiden antamaa rohkaisua onnistuakseen parhaiten. Hän on sisimmiltään herkkä ja pahoittaa mielensä pitkäksi aikaa, jos joku loukkaa häntä. Hänellä on tapana hautoa pahaa mieltä sisällään, eikä pääse helposti sen yli.

ESFJ on positiivisesta mielenlaadustaan huolimatta melko kaksijakoinen persoona, jonka toimintaa toisaalta leimaa lämmin, huolehtiva suhtautuminen ihmisiin ja toisaalta selvät mielipiteen oikeasta ja väärästä. Niinpä tilanteen tullen, jossa joku on toiminut hänen mielestään väärin, on ESFJ:lle tuskallinen, koska halu tuomita ja antaa anteeksi riitelevät keskenään. Äitinä tai isänä ESFJ voi olla tiukka, joka pitää lapsensa kurissa ja rankaisee heitä armottomasti, mutta joka lopulta armahtaa pahantekijän. Ylihuolehtivaisuudesta johtuen hän näkee maailman täynnä vaaroja ja voi tulla epäluuloiseksi.

Työelämässä ESFJ on hyvä asioiden delegoija. Hän on palvelualtis ja odottaa myös saavansa muilta hyvää palvelua. Palvelualojen lisäksi ESFJ:lle sopivia aloja ovat peruskoulun opettaja ja lääketieteellinen ala.

2 % testiin vastanneista kuuluu samaan ryhmään kuin sinä.

Kuuluisia ESFJ-luonteita:

Bill Clinton
Danny Glover
Sally Field
Julia Roberts
Nancy Kerrigan

Kuuluisia kuvitteellisia ESFJ-luonteita:

Leonard “Bones” McCoy (Star Trek)
Monica Geller (Frendit)
Haleh (Teho-osasto)
Aku Ankka
Kani (Nalle Puh)

Vierailija
7/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ

täälläkin.

Näen (hähää !) että INFJt haluaa tehdä tällasia testejä ja siksi meitä on niin paljon.

En kyllä ennen ole juuri tätä testiä tehnyt.

Mulle on usein sanottu että sopisit tosi hyvin papiksi ja ihmiset kertoo mulle helposti asioitaan. Olen tehnyt erilaista auttamistyötä vapaa-aikana aika paljon. No joo olen DI joten järki on voittanut,...

Vierailija
8/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli INTP ja kuvauksen mukaan personallisuus sopii esim. lingvistille. Yllätys yllätys, olen lingvisti!

Vierailija
9/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ISFJ ja 89% introvertti

Vierailija
10/60 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISTJ
Introvert(56%)  Sensing(12%)  Thinking(1%)  Judging(1%)

Mulle nuo kuvaukset ei oikein tunnu sopivan. Olen varmasti introvertti, toisaalta tykkään eniten työskentelystä hyvässä tiimissä tai työparin kanssa, analyyttisyys on vahvuuteni, mutta aikatauluni pettävät aina, kyllästyn helposti rutiiniin ja alan miettiä jotain uutta, vaikka kaikki uusi stressaakin. Tykkään väsätä pikkutarkkaa excelliä, mutta olen myös luova. Ehkä ISFP sopisi vähän paremmin, toisaalta kyllästyttää pelata ihmisten kanssa, en jaksa olla useinkaan kovin empaattinen. Tulokseni onkin rajatapaus noiden kahden välillä, käsittääkseni.

Vierailija
11/60 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ESFP, extrovert 11%,sensing 12%, feeling 62%, perceiving 22 %. Onko täällä muita saman tuloksen saaneita? 

Vierailija
12/60 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvert(22%)  Sensing(12%)  Thinking(1%)  Judging(56%)
You have slight preference of Introversion over Extraversion (22%)
You have slight preference of Sensing over Intuition (12%)
You have marginal or no preference of Thinking over Feeling (1%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (56%)

Mitä tarkoittaa suomeksi?

Vierailija
13/60 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 00:46"]Introvert(22%)  Sensing(12%)  Thinking(1%)  Judging(56%) You have slight preference of Introversion over Extraversion (22%) You have slight preference of Sensing over Intuition (12%) You have marginal or no preference of Thinking over Feeling (1%) You have moderatepreference of Judging over Perceiving (56%)

Mitä tarkoittaa suomeksi?

[/quote]

Täällä esimerkiksi suomeksi tietoa tyypistäsi ISTJ http://www.feelback.com/tuote-esitteet/ISTJ_varmistaja.pdf

Vierailija
14/60 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nyt sitten ja tuli ESFP 78 50 62 44. 

Vierailija
15/60 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

intp

Vierailija
16/60 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pitäisi arvioida sanoisin, että olen joko ENFP, ENTP tai ESFJ. Olen koulutukseltani maisteri luonnontieteiden puolelta tosin minua on kiinnostanut moni muukin tieteellinen toiminta tai kopa hömppä. ENTP kuvataan joskus opportuniseksi ihmiseksi ja minä en ole sellainen jopa päinvastoin itsekriittisyyteni on ollut suurin hidaste elämässäni. ENFP tykkään akateemisesta ympäristöstä ja tieteistä. ENTP:n kohdalla voin todeta, että en ole mikään matemaatikko vaan enemmän valmiin soveltaja. Monet xxTP persoonat ovat hyviä menemään näissä matemaattisissa asioissa pinnan alle, loistavia ohjelmoijia ja insinöörejä. Itse olen enemmän puhtaan tieteen ymmärtäjä.

ESFJ on mahdollisuus vaikka olen erakko, mutta kuulemma melko tunteellinen, hellä, ajoittain sosiaalinen ja vähän arvaamaton hyvässä mielessä. Tulen hyvin toimeen heidän kanssaan. Tosin ENFP sopii myös tuohon. Olen välillä niin ulkona konkreetisesta maailmasta ja kehostani, että tuskin S sopii minuun, mutta ENFJ tai INFJ en ainakaan ole, koska he yrittävät puskea ihmisiä tekemään visioita ja näin ollen heidän parikseen sopii xSTP ja minähän suhtaudun lineaariseen ajatteluun suurella epäilyllä.

Vierailija
17/60 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:20"]

Minulle näissä testeissä tulee aina INTJ. Kyllä se ainakin enimmäkseen pitää varmasti paikkansa. 

[/quote]

onneksi olkoon, jos olet naispuolinen henkilö. INTJ nainen on lähes taruolento. Heitä on vain noin 0,5%-0,005% koko maailman väestöstä.

Vierailija
18/60 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen INTJ ja nainen :)

Vierailija
19/60 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nippanappa

ESFJ
Extravert(1%)  Sensing(1%)  Feeling(25%)  Judging(33%)

Pariin kysymykseen ku ois vastannut toisin niin olisin jotain muuta. Taidan olla iha välimallin tyyppi  :))

Vierailija
20/60 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka ESTJ?

(olen melkein nelikymppinen, pr- ja markkinointialalla oleva johtaja, ja nainen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi