Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myers-Briggs-persoonallisuustyyppinne? (Linkki testiin)

Vierailija
24.06.2013 |

Minulla ENFP. Kuvaus osiosta self-awareness and personal growth osuu myös hyvin.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENFP. Olen tehnyt töitä opettajana, opona, toimittajana ja yrittäjänä. Allekirjoitan tuon tuloksen, aina se sieltä tulee. Vilkas, sosiaalinen erakko kuvaa parhaiten.

Vierailija
22/60 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESTJ

Vastaustesi perusteella seuraava luonnehdinta kuvaa persoonallisuuttasi
Olet toisia tukeva, järkevä, lojaali ja sinulla on vahvat mielipiteet. Ihmistyyppisi on organisoiva, vastuuta ottava johtaja, joka ohjaa toiset järjestykseen antamalla heille tehtäviä ja rooleja ja täsmällisiä ohjeita. Kaltaisesi ihmiset tarkistavat usein, sujuvatko asiat odotetusti, ja antavat tunnustusta niille, jotka ovat toimineet sovitulla tavalla. Toteutat valmiita sääntöjä mieluummin kuin ideoit uusia. Uudet ideatkin syntyvät useimmiten vanhoja parantelemalla. Kunnioitat perinteitä ja olet konservatiivinen. Saatat soveltaa armeijatyylistä kuria ja hierarkiaa elämän kaikilla alueilla. Otat asiat mieluummin esille suoraan, ja kartat hämmennystä ja sekaannusta. Sinulle soveltuvat ammatit löytyvät liike-elämästä, koulutuksesta, virastoista, poliisista tai armeijasta. Ollet selkeä ja asiallinen, ja nautit siitä että asiat sujuvat ja että sinä olet johdossa. Toisten mielestä sinulta saattaa puuttua tunteita ja tahdikkuutta, mutta osoitat tunteitasi laittamalla asiat sujumaan ja pitämällä huolta toisten hyvinvoinnista.

N38, tiimiesimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä linkki?

Vierailija
24/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp

Tässä siis linkki, anteeksi että unohtui :)

Vierailija
25/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP, idealisti. 

“INFJ. Olet rauhallinen, luova ja huomaavainen henkilö. Saatat usein vaikuttaa ujolta, varautuneelta tai viileältä. Sinulla on harvinainen kyky omistautua syvästi sekä ihmisille että asioille. Ihmistyyppisi ohjaa käyttäytymistään vahvoilla sisäisillä arvoilla, eikä niinkään logiikalla tai järkisyillä. Jos sinut pakotetaan toimimaan faktojen ja logiikan tasolla, sinusta syntyy vaikutelma toiselta planeetalta tulleesta olennosta. Sovellut ammatteihin, joissa voi ihmisten kanssa soveltaa empatiaa ja keskustelua. Kaltaisesi ihmiset ovat usein uskonnollisia, hengellisiä tai filosofisia, ja näkevätkin oman elämänsä matkana tai tehtävänä. Järkeilyyn taipuvaiset ihmiset saattavat pitää sinua mystikkona tai haihattelijana. Ihmistyyppisi elämää leimaa usein puolison, ”sielunkumppanin” etsintä. Etsit kaiken aikaa tasapainoa, koska kaipaat yhtä aikaa rauhaa ja yksityisyyttä, sekä kontaktia toisiin ihmisiin. Tästä syystä sinulla on taipumus vaipua alakuloisuuteen.”

Auts, osui ja upposi. 

Vierailija
26/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt tuota linkkiä, koska minut on pariinkiin otteeseen virallisesti testattu. Olen INFJ.

Vierailija
27/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yleensä noissa saanu ENTP, joskus INTP.

Vierailija
28/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:06"]

Oon yleensä noissa saanu ENTP, joskus INTP.

[/quote]

Muitakin jotka vaihtelee intro- ja ekstrovertin välillä. Minä olen saanut ihan virallisista, ammattilaisen tekemistä testeistä, joko ENFJ tai INFJ. Ja myönnän itsekin, että minulla on kausia, jolloin olen häsläävä ekstovertti, ja taas välillä suorastaan erakkomaisia kausia. Molempina kuitenkin taipumukseni intuitiivisyyteen ja tunneherkkyyteen säilyy.

Vierailija
29/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENFJ

Vierailija
30/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:01"]

En tehnyt tuota linkkiä, koska minut on pariinkiin otteeseen virallisesti testattu. Olen INFJ.

[/quote]

Onneksi olkoon, olet sitä kaikkein harvinaisinta tyyppiä, jota itsekin haluaisin olla sen perusteella mitä olen kaikista kuvauksista lukenut :) INFJ:hän on joidenkin kuvausten mukaan Mystikko, sellainen joka melkein yliluonnollisesti voi intuitiollaan ratkaista ongelmia joita meidän muiden tavallisten täytyy pähkiä ihan logiikan keinoin :)

Vierailija
31/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas introvertti + asperger päälle = ?

Vierailija
32/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENFJ ja mut on testattu useampaan kertaan ja aina tulee tää sama. 

Vierailija
33/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:11"]

Puhdas introvertti + asperger päälle = ?

[/quote]

Minusta tuosta ei voi vielä päätellä noita muita osa-alueita kuin introversion. Aspergerkin voi, vastoin yleistä luuloa, olla sisäisesti jopa F (Feeling, tunne)-tyyppiä, vaikka ulkoisesti hän vaikuttaa tunteiden lukutaidottomalta. Samoin hän voi olla joko intuitiivinen tai logiikan mukaan elävä. Olen itse asperger, ja INFP.

Vierailija
34/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENFP. Olen tehnyt tämän testin aikaisemminkin noin 10 vuotta sitten. En kuollaksenikaan muista sainko silloin saman tuloksen. Muistan että teimme testin yliopiston englannin kurssilla ja kaikki muut jotka saivat saman tuloksen olivat miehiä (saman tuloksen sai siis yksi nainen= minä ja neljä miestä!).

Vierailija
35/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:01"]

[/quote]

Onneksi olkoon, olet sitä kaikkein harvinaisinta tyyppiä, jota itsekin haluaisin olla sen perusteella mitä olen kaikista kuvauksista lukenut :) INFJ:hän on joidenkin kuvausten mukaan Mystikko, sellainen joka melkein yliluonnollisesti voi intuitiollaan ratkaista ongelmia joita meidän muiden tavallisten täytyy pähkiä ihan logiikan keinoin :)

[/quote]

aika monihan tässä näyttää sitä olevan, vaikka joidenkin arvioiden mukaan vain 2-3% meistä sitä olisi. 

minulla on vahva sisäinen ääni, ja uskon, että aika monella muullakin on, mutta kulttuurimme ei tue sitä. En kerro siitä mitään, että teen asioita intuitiolla, jottei minulta kysyttäisi "tiedätkö asian myös?".

jotenkin ajattelen, että voit olla N alunalkaen, mutta kasvatuksen tuloksena sinut voidaan hinata S:kin puolelle.

Vierailija
36/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:14"]

ENFP. Olen tehnyt tämän testin aikaisemminkin noin 10 vuotta sitten. En kuollaksenikaan muista sainko silloin saman tuloksen. Muistan että teimme testin yliopiston englannin kurssilla ja kaikki muut jotka saivat saman tuloksen olivat miehiä (saman tuloksen sai siis yksi nainen= minä ja neljä miestä!).

[/quote]

Niin ja olen siis akateeminen nainen jolla on diagnosoitu adhd.

Vierailija
37/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tosi mielenkiintoinen pointti nämä kun jotkut on ottaneet esiin, että mitä jos on joku syndrooma, esim. Asperger tai adhd. Stereotyyppihän on, että aspergerit on kaikki introverttejä ja adhd:t ekstroverttejä, mutta onkohan näin todella?

t. ap

Vierailija
38/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle näissä testeissä tulee aina INTJ. Kyllä se ainakin enimmäkseen pitää varmasti paikkansa. 

Vierailija
39/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:19"]

Muuten tosi mielenkiintoinen pointti nämä kun jotkut on ottaneet esiin, että mitä jos on joku syndrooma, esim. Asperger tai adhd. Stereotyyppihän on, että aspergerit on kaikki introverttejä ja adhd:t ekstroverttejä, mutta onkohan näin todella?

t. ap

[/quote]

ainakin adhd on varmaan aina P ja asperger on aina J. ??

Vierailija
40/60 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:14"]

[/quote]

Niin ja olen siis akateeminen nainen jolla on diagnosoitu adhd.

[/quote]

Ap samaa tyyppiä ja myös diagnosoitu ADHD (silloin nimellä MBD) lapsena, mutta itse en usko diagnoosiin, vaan uskon että sain väärän diagnoosin koska 1980-luvulla vilkas tyttölapsi oli vähän liikaa tietyille opettajille. Pojilta sama käytös olisi ollut täysin hyväksyttyä ja normaalia, tyttö oli jotenkin viallinen kun oli niin vilkas.