Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin vaatemoka minkä voi tehdä ikinä?

Vierailija
24.06.2013 |

Mä luulen että napapaita ja tiukat farkut ja piikkikorot.Ei enää koskaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:09"]

Yksi noloimmista omistani on kun olin vessassa unohtanut sulkea pitsibodyn alaosan. Takamusosuus roikkui farkkujeni ulkopuolella kun osallistuin ryhmäharrastukseen. Vetäjä on todella kunnollinen kristitty mies. En ole koskaan päässyt yli tästä.

[/quote] ;D Ja olisit voinut sulkea sen ulkopuolellekin? Batmankänni ;)

Vierailija
42/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:46"]

legginssit ja shortsit niitten päällä..

[/quote]

En jaa tätä ajatusta. Hoikka ja nuori nainen, mikroshortsit ja alla ohuet mustat leggarit on täysin jees asu. Kesällä tämä hoikkasääri tietysti jättää ne legginsit alta pois. 

Kamalinta minusta on se, että persvako vilkkuu, oli vilkuttelija sitten nainen tai mies. Se, jos naisella näkyy alkkarit mitään kautta, on hirveän näköistä aina. Samoin jos on yhtäänkään isommat tai roikkuvat rinnat ja "unohtaa" rintsikat kotiin, en pysty katsomaankaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta törkeää on se että alusvaatteet näkyvät. Kamalaa on myös se että pukeutuu tilanteeseen sopimattomalla tavalla, eli on "häissä verkkareissa" tai hautajaisissa tissit ja peppu vilkkuu ja muuta vastaavaa. Myös likaiset/rikkinäiset vaatteet on paha juttu, joskus näkee kaupungilla ihmisiä jotka haisevat ja joiden vaatteissa on esimerkiksi isoja reikiä, ja en puhu pultsareista, vaan ihan tavallisista ihmisistä.

Vierailija
44/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi pitää olla ne legginsit JA shortsit. Miksei voisi olla esim. pillifarkut tuon kammottavan yhdistelmän sijasta, mitä lisäarvoa ne shortsit asuun tuovat?

Vierailija
45/45 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vasta unta, että mulla oli töissä päälläni farkut, jotka olivat niin matalat, että niissä näkyi paljas persvako kun vähän kumarteli. Hyi, tuo olis tosi kamalaa. Yleensäkin persvaon ja sukuelimet paljastavat vaatteet on järkyttävän mauttomia.

Toinen on liian pienet vaatteet, oli sitä ylipainoa eli ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi