Naurattaa se kun isot miehet on käsketty kusettamaan tyttöystävänsä räksyttäviä puudeleita :D
Naamasta näkee, että hävettää ja v*tuttaa.
Muuten mukava nainen, mutta yksi PAHA vika: koirat.
Kommentit (35)
Entä jos se iso mies onkin oikeasti pehmo, joka tykkää lässyttää koirille? Mun mies ainakin on, vaikka ei ulkonäöstä uskoisi. :D
Hullulla on halvat huvit ja idiootilla lähes ilmaiset vai miten se sanonta meneekään.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sorruin koiranaiseen eikä ikinä enää!
Hyvin nopeasti huomaa olevansa itse vain yksi niistä käskytettävistä rakeista.
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikain sama juttu :D Tässä Eero ja Jussi & The Boys vuodelta 1965, Liisan koira:
Tyttöystävälläin koira on koira muuten melko verraton Pure ei, hauku ei mut vain on tilanne niin mahdoton
Kertosäe: Kävelemään hei ulos kävelemään Kun sitä ulkoiluttaa täytyy on raitis ilma tärkeää
Aina kun mä saavun Liisan luo odottaa mua käsky vanha tuo Tänään taas kävellään mennä ei hippoihin, ei aika suo
Kertosäe: Kävelemään hei ulos kävelemään Kun sitä ulkoiluttaa täytyy on raitis ilma tärkeää
Wau
Kuulehan sä Liisa nyt kyllästynyt olen tällaiseen Seurustelun tahdon lopettaa tahdo en Mustia, sut ainoastaan
Ei minnekään ei ulos kävelemään Nyt riittää talutus tää saa tai seurustelu lopahtaa
Ty-ty-ty-ty-tyttö Liisa X4
Nyt riittää talutus jo saa tai seurustelu lopahtaa
Mites jos mies itse ostaa ja pitää koiran nimissään? Lähipiirissä on tuore koiranomistaja joka osti naiselleen hurtan pitäen sen nimellisesti itsellään.
Kyllä, osti ilahduttaakseen naistaan moisen karvakasan.
Mun 195cm mies haluaa villakoiran ja niin minäkin :) tuossa syksyn aikana olisi tarkoitus etsiä sopiva kasvattaja.
Villakoirat ovat erittäin älykkäitä koiria. Sääli heille jotka katselevat vain ulkokuorta ja koiran kokoa.
Mun punttia nostavalla miehellä (192 cm ja 130 kg) on jackrussell ja mulla (154 cm, 55 kg) 2 saksanpaimenkoiraa. Siinähän hirnut. Ongelma on lähinnä sinun korviesi välissä.
Vain heikko ego luulee koiran olevan egonjatke.
Naapurustossa on pitkä ja komea mies, jolla on kiinanharjakoira :D
Aina kun se jonnekin lähtee niin koira on mukana.
Jotenkin kauheen symppis pari
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa enemmän nää hormoneilla lihaksensa kasvattaneet muskelimasat jotka kävelee vaikeasti haarat ja käsivarret levällään kusettamassa yhtälailla muskeleita pullistelevia pittbull tyyppisiä taistelukoiriaan.
Sama kävelytyyli molemmilla ja vissiin aivotoimintakin samaa luokkaa.
Putbullien ei kuulu kävellä sillälailla, joten eri rotua nyt kuvailet.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mies kulkee ylpeästi puudeleidensa kanssa.
PS. Villakoirat olivat alunperin metsästyskoiria.
Tikkurilan suunnalla joku bodarimies ulkoiluttaa päivittäin kahta villakoiraa ilman minkäänlaista häpeää. En tiedä onko omia vai tyttöystävän koiria.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on aika yleinen näky, että mies kantaa tyttöystävänsä käsilaukkua. Ap sen sijaan tuskin suostuu kantamaan edes kauppakassia, se lienee vaimon homma.
Olin taannoin miespuolisen ystäväni kanssa laivalla ja siinä taxfreessä shoppaillessamme pyysin miestä pitämään laukkuani hetken, että saan tyyliin sovitettua jotain huivia/aurinkolaseja tms. Mies vallan kauhistui, että en todellakaan pidä mitään naisten laukkua, joku vielä luulee että oon miehiin päin! Kannon itse laukkuni, ettei moinen epäilys vain tulisi kenenkään kanssaristeilevän mieleen. Selitys siitä, ettei kukaan ajattele, että kyse on miehen omasta laukusta vaan nimen omaan esim. tyttöystävän laukusta ei mennyt perille. Enemmän heterolta hän olisi mielestäni vaikuttanut ns. tyttöystävän laukkua pidellessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on aika yleinen näky, että mies kantaa tyttöystävänsä käsilaukkua. Ap sen sijaan tuskin suostuu kantamaan edes kauppakassia, se lienee vaimon homma.
Olin taannoin miespuolisen ystäväni kanssa laivalla ja siinä taxfreessä shoppaillessamme pyysin miestä pitämään laukkuani hetken, että saan tyyliin sovitettua jotain huivia/aurinkolaseja tms. Mies vallan kauhistui, että en todellakaan pidä mitään naisten laukkua, joku vielä luulee että oon miehiin päin! Kannon itse laukkuni, ettei moinen epäilys vain tulisi kenenkään kanssaristeilevän mieleen. Selitys siitä, ettei kukaan ajattele, että kyse on miehen omasta laukusta vaan nimen omaan esim. tyttöystävän laukusta ei mennyt perille. Enemmän heterolta hän olisi mielestäni vaikuttanut ns. tyttöystävän laukkua pidellessään.
Sitten ihmetellään vuosien päästä miksi tuontivaimokin lähti kävelemään. Toisin kuin Suomessa muualla päin maailmaa omataan ja odotetaan käytöstapoja jopa Aasiassa. Kiinassakin miehet kantaa naistensa laukkuja
Ap.lla on paha katkeruus päällä kun joutuu itse lenkittämään koiransa ja ukko istuu sen aikaa sohvalla kalja kädessä.
mitä pienempi koira,sitä lihavampi omistaja (nainen)
Kautta aikain sama juttu :D Tässä Eero ja Jussi & The Boys vuodelta 1965, Liisan koira:
Tyttöystävälläin koira on koira muuten melko verraton Pure ei, hauku ei mut vain on tilanne niin mahdoton
Aina kun mä saavun Liisan luo odottaa mua käsky vanha tuo Tänään taas kävellään mennä ei hippoihin, ei aika suo
Wau
Kuulehan sä Liisa nyt kyllästynyt olen tällaiseen Seurustelun tahdon lopettaa tahdo en Mustia, sut ainoastaan
Ei minnekään ei ulos kävelemään Nyt riittää talutus tää saa tai seurustelu lopahtaa