Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatakaa mua, etten peru ensimmäistä personal trainer aikaa tänään :(

Vierailija
27.07.2020 |

Olen ihan hirveässä kunnossa. Koronan lihottama ja turvonnut. Hävettää! Tekisi mieli perua koko juttu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti läskeistäsi ja kehopositiivisuudesta! Säästyvät pt-rahatkin.

Vierailija
2/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä peru vaan mene paikalle ja huomaa kuinka hyvä olo tulee.PT myös katsoo että teet liikkeet oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varannut ajan, joten haluat muutosta. Hyvä! Älä siis peru! PT on nähnyt varmasti paljon ja on juuri sinua varten apuna.

Sulla ei ole mitään syytä hävetä itseäsi, olet arvokas ja tärkeä omana itsenäsi. Kaikilla meillä on oikeus liikuntaan ja hyvän oloon. Ajattele tätä pitkän matkan alkuna. Maali on jossain edessä, nyt on tärkeintä oppia nauttimaan matkasta :)

Rohkeasti vain, tulta päin! Hyvin se menee, tsemppiä!

Vierailija
4/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kerro tuo aloituksessa kirjoittamasi pt:lle. Sen tehtävä on myös motivoida sua, joten rehellisenä olo auttaa hommassa.

Vierailija
5/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PT haluaa sinulle pelkkää hyvää! Mene rohkeasti vaan! Olet jo suurimman kynnyksen ylittänyt, kun olet PT:n hankkinut. 

Vierailija
6/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaajille! Melkein itkukin tuli, ihania sanoja. En peru aikaa! ap

Vierailija
7/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti läskeistäsi ja kehopositiivisuudesta! Säästyvät pt-rahatkin.

Hei haista pee sinä nyt. Ap on menossa oikeasti tekemään jotain hyödyllistä!

Vierailija
8/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos ajattelet niin, että

tästä ekasta kerrasta et ota mitään stressiä? Meet vaan paikalle katsomaan mitä ihminen jolle maksat, sulle sanoo? Et ole menossa vankilaan. Ko. ihminen

tekee työkseen just tota mitä vatvot ekassa viestissä, auttaa ja tsemppaa niitä ihmisiä jolta tuntuu just tolta.

Oon varma että kiität itseäsi tuon jälkeen. Tsemppiä ja aurinkoista päivää!

Vierailija
9/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä peru! Musta on tosi ihailtavaa, että oot varannut ajan :) Haluat muutosta ja uskallat hakea siihen tukeakin. Jos pt on kunnollinen, ei hän todellakaan sua tuomitse. Rohkeasti vain! Mieti miten kivalta tuntuu, kun tuloksia alkaa tulla :)

Vierailija
10/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, tässä mun vinkkini jonka koin vastaavassa tilanteessa: minun ja pt:ni suhde on kaupallinen. Minä maksan, hän tuottaa palvelua. Jos en tykkää, saan lopettaa eikä hän loukkaannu. Nyt olen ollut jo yli puoli vuotta tyytyväinen asiakas.

Vierailija
11/11 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itseään kunnioittava pt haluaa sitä, että sinä saat tuloksia. Eli maksoit mitä tahansa, hän haluaa että onnistut. Tsemppiä ap. Muista jaksaa käydä vaikka tulokset ei tule parissa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän