Tsempatakaa mua, etten peru ensimmäistä personal trainer aikaa tänään :(
Olen ihan hirveässä kunnossa. Koronan lihottama ja turvonnut. Hävettää! Tekisi mieli perua koko juttu.
Kommentit (11)
Elä peru vaan mene paikalle ja huomaa kuinka hyvä olo tulee.PT myös katsoo että teet liikkeet oikein.
Olet varannut ajan, joten haluat muutosta. Hyvä! Älä siis peru! PT on nähnyt varmasti paljon ja on juuri sinua varten apuna.
Sulla ei ole mitään syytä hävetä itseäsi, olet arvokas ja tärkeä omana itsenäsi. Kaikilla meillä on oikeus liikuntaan ja hyvän oloon. Ajattele tätä pitkän matkan alkuna. Maali on jossain edessä, nyt on tärkeintä oppia nauttimaan matkasta :)
Rohkeasti vain, tulta päin! Hyvin se menee, tsemppiä!
Niin ja kerro tuo aloituksessa kirjoittamasi pt:lle. Sen tehtävä on myös motivoida sua, joten rehellisenä olo auttaa hommassa.
PT haluaa sinulle pelkkää hyvää! Mene rohkeasti vaan! Olet jo suurimman kynnyksen ylittänyt, kun olet PT:n hankkinut.
Kiitos tsemppaajille! Melkein itkukin tuli, ihania sanoja. En peru aikaa! ap
Vierailija kirjoitti:
Nauti läskeistäsi ja kehopositiivisuudesta! Säästyvät pt-rahatkin.
Hei haista pee sinä nyt. Ap on menossa oikeasti tekemään jotain hyödyllistä!
No mitäs jos ajattelet niin, että
tästä ekasta kerrasta et ota mitään stressiä? Meet vaan paikalle katsomaan mitä ihminen jolle maksat, sulle sanoo? Et ole menossa vankilaan. Ko. ihminen
tekee työkseen just tota mitä vatvot ekassa viestissä, auttaa ja tsemppaa niitä ihmisiä jolta tuntuu just tolta.
Oon varma että kiität itseäsi tuon jälkeen. Tsemppiä ja aurinkoista päivää!
Älä ihmeessä peru! Musta on tosi ihailtavaa, että oot varannut ajan :) Haluat muutosta ja uskallat hakea siihen tukeakin. Jos pt on kunnollinen, ei hän todellakaan sua tuomitse. Rohkeasti vain! Mieti miten kivalta tuntuu, kun tuloksia alkaa tulla :)
Hei AP, tässä mun vinkkini jonka koin vastaavassa tilanteessa: minun ja pt:ni suhde on kaupallinen. Minä maksan, hän tuottaa palvelua. Jos en tykkää, saan lopettaa eikä hän loukkaannu. Nyt olen ollut jo yli puoli vuotta tyytyväinen asiakas.
Jokainen itseään kunnioittava pt haluaa sitä, että sinä saat tuloksia. Eli maksoit mitä tahansa, hän haluaa että onnistut. Tsemppiä ap. Muista jaksaa käydä vaikka tulokset ei tule parissa viikossa.
Nauti läskeistäsi ja kehopositiivisuudesta! Säästyvät pt-rahatkin.